• Ik ben vandaag echt super blij en vrolijk!

    Allereerst is Marije (imlove) hier geweest! We zijn de stad in gegaan. In de winkeltjes gekeken. Daarna de kerk beklommen. Dus we hadden van boven echt heel mooi uitzicht! Daarna zijn we een ijsje gaan eten in mijn favoriete ijssalon! :D En we hebben ook echt gewoon super gezellig gepraat! (H) Ook zijn we nog bij mij thuis geweest! Ze heeft bij mij gegeten. Cadeautje gekregen, en gegeven aan haar en zij aan mij dus xD Het was echt gewoon super gezellig! Ik mis haar nu al! :P

    Verder is mijn crush vandaag echt super lief voor me! Ik zit de hele tijd: awwww (H) Wil het liefste gewoon zingen xD Maar dat kan niet :P This 23:11, de muziek mag niet meer aan. Dus zachtjes :Y)
    Ik heb me in tijden echt niet meer zo vrolijk gevoeld!

    Wie is er vandaag nog meer helemaal happy? :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik, ik, ik!

    *stuitert*


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ow god! En dan morgen weer naar België! Mijn vrienden daar opzoeken! :D Kan bijna niet beter meer! :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Was het maar zo, feeling forever alone.(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben vrolijk omdat ik morgen jarig ben!! (:


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Je kan altijd playbacken (nerd)


    As travars

    Ik! Omdat ik vandaag éindelijk de laatste HP-film heb gezien en hij was fkjdafkejafkdja <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik yeaah. Want ik sta vandaag in de top 5 en ja voel me vandaag gewoon lekker in me vel. : )

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 23:35 ]


    <3

    Ik vanaf 3dagen geleden al (krul) Zelf toen mijn fiets werd gestolen kon mijn dag niet stuk hahahaha weird


    All I have in life, is my imagniation.

    Uneventful schreef:
    Was het maar zo, feeling forever alone.(cat)


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Jiles schreef:
    Ik ben vrolijk omdat ik morgen jarig ben!! (:


    Gefeliciteerd alvast!(hoera)(flower)

    Grimshaw schreef:
    Je kan altijd playbacken(nerd)


    Nee! Ik wil het gewoon uitgillen xD haha


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben HAAAAAAAAAPPY ! omdat ik de liefste jongen ooit heb ontmoet, en we verkeren zo goed als en 'k ga morgn nr de zee & zondag ga'k een gezellige bbq doen mt de meest fantastische mensen ! ik ben gelukkig gewoon ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Uneventful schreef:
    Was het maar zo, feeling forever alone.(cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Uneventful schreef:
    Was het maar zo, feeling forever alone.(cat)


    Aawh, poor you.


    I WAS BORN TO BE BAD &#9774;

    nope vandaag niet


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Uneventful schreef:
    Was het maar zo, feeling forever alone.(cat)

    Dude, jij reageert in elk topic met je forever alone serious. je bent 13 come on laat 't los en geniet van je bestaan.

    OT. ik ben super blij voor je, en ik voel me ook gelukkig :D