• Ik ben daar altijd heel nieuwsgierig naar , waar heb jij voor het eerst echt gezoend ( tongzoenen dus ) & hoe ging dat , vond je het leuk enz ;d ? :9~

    Bij mij was de eerste keer bij mij thuis , m'n papa was niet thuis , & hij was dus naar mij gekomen , we hebben een hele tijd gepraat en wat geknuffeld en toen hij weg ging heeft hij me bij de voordeur gezoend en eerlijk gezegd vond ik er niks aan ;o ik vond het helemaal niet leuk en ik voelde me echt debiel daarom ;d


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Mijn eerste zoen was toen ik 12 was met een meisje dat Paris(zeg haar achternaam maar ff niet anders krijg ik gezeik met mensen dat ze jaloers zijn en haar willen ontmoeten moet je wel ver reizen hoor:P) heet.
    was wel grappig en ze was heeeeeeeel verlegen daarna en ik als macho alsof het niks was maar stiekum vond ik het ook wel een beetje raar.
    en haar vader betrapte ons was wel grappig en beschaamend
    (K)


    be a person not an personality

    Grindylow schreef:
    Never been kissed 8)


    Behind the laughter it actually means something.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Doe wat ik doe:



    En dan moeten we toch juist beste vrienden worden? Alleen stelletje kan niet xD

    En ik vond schoolfeesten wel grappig, omdat ik gewoon met vrienden daar rondliep


    Oh ja... oke best friends for life. Ook al haat ik die onzin.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oh ja... oke best friends for life. Ook al haat ik die onzin.


    Is het ook xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Met de verkeerde persoon, je moet het doen met iemand waar je van houdt, of waar je echt verliefd op bent.

    Mijn eerste kus, hij was precies een wasmachine.

    Maar mijn 2de kus... Onvergetelijk! Echt perfect, en de goed persoon.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Het was een beetje ongemakkelijk, haha!


    I was an angel living in the garden of evil

    Tuala schreef:
    Nog nooit gekust. (krul)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    It was gross.. :'D de eerste keer was eenw asmachine (figuurlijk)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Locatie: op een bed :$ Serieus. Maar goed, ik had werk op Schiermonnikoog en ging de 2e dag samen met een collega tv kijken op zijn kamertje, zodat we niet allebei alleen op onze kamer zaten.
    Ik vond het in het begin eigenlijk best wel raar, maar ook wel lekker :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Tuala schreef:
    Nog nooit gekust. (krul)


    Let it come and let it be

    Never kissed


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Grindylow schreef:
    Never been kissed 8)


    wth.

    Dat was met mijn vriendje, anderhalf jaar geleden. Ik ga nu nog steeds met hem, dus ik vind dat ik het goed volhoudt. Dat was eigenlijk toen ik voor het eerst mee ging naar zijn huis. Ik kwam met de bus en hij zou me ophalen van de bushalte en toen zoende hij me. ^^ (dit was overigens niet mijn allereerste zoen. Dat was op een school eest waar een arrogant en achterlijk joch dacht dat hij iedereen, inclusief mij, kon krijgen. Maar dat telde niet voor mij, dus). (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Vida schreef:
    Never kissed


    Only those who listen can hear

    Uneventful schreef:
    Fuck boys... forever alone.(cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please