• Ik ben daar altijd heel nieuwsgierig naar , waar heb jij voor het eerst echt gezoend ( tongzoenen dus ) & hoe ging dat , vond je het leuk enz ;d ? :9~

    Bij mij was de eerste keer bij mij thuis , m'n papa was niet thuis , & hij was dus naar mij gekomen , we hebben een hele tijd gepraat en wat geknuffeld en toen hij weg ging heeft hij me bij de voordeur gezoend en eerlijk gezegd vond ik er niks aan ;o ik vond het helemaal niet leuk en ik voelde me echt debiel daarom ;d


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Bij een soort concert, haha waar veel mensen waren.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik dacht dat ik zou stikken. Hij ging er echt voor of zo. (krul)


    Smile and live.

    Honeydew schreef:
    ik heb nog nooit gezoend, en ik ben al bijna veertien..:$ hoe oud waren jullie?

    ik oook !! ik ben bijna 15 xD

    Met carneval toen ik 13 was


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Happen schreef:
    Ik dacht dat ik zou stikken. Hij ging er echt voor of zo. (krul)


    -out-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ikke niet, is eerder frustrerend. Ik weet dat t niks wordt, probeer mezelf wijs te maken dat ik andere meisjes leuk vindt, maar t werkt gewoon niet, en ik word er langzamerhand gek van D:

    Whoa, same! Maar dan met jongens, hahaha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    hortons schreef:
    Nog nooit echt gezoend.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Laserquest schreef:
    (...)
    Whoa, same! Maar dan met jongens, hahaha.


    Dan gaan wij zoenen! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Eerste keer was dat met een jongen die 16 was en ik was 13 ofzo.
    Was ergens in het bos op een bankje.
    En serieus zijn mond komt dichterbij, en die tong begint te draaien.
    Niet normaal.
    Het was vreselijk ;x


    "Don't look back, you're not going that way."

    iPotter schreef:
    Nog nooit gekust. (krul)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik was 10 jong I know
    Het was op de kerstmarkt bij ons op school en iedereen was mij en mijn 'vriendje' toen aan het plagen over zoenen. Pas nadat iedereen zweeg (door een paar welgemikte colaflesjes van mijn kant) heeft die jongen me aan het kampvuur gezoend. Best romantisch voor een tienjarige ^^


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik zat met een jongen van 15 (ik 13) op een bankje. Ik was helemaal into hem, hij zag mij gewoon als een vriend. Maar toen plotseling zoende hij me. Het was gewoon een zoen op de mond. Ik wist niet wat me overkwam. Ik zat daar echt als een standbeeld met mijn ogen open. Hij zei achteraf dat hij mij eigenlijk ook wel leuk vond, en het speet hem dat hij het zo onverwachts deed. Toen heeft hij me thuisgebracht en zoenden we nog eens, maar toen was het tongzoenen en iewl. Nee, ik vond het vies. Maar toen na ongeveer een maand ging het uit. Ik had gelukkig al niet meer zo veel gevoelens voor hem, dus een gebroken hart had ik niet echt.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Dan gaan wij zoenen! :Y)

    Hahaha, kom maar op.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik was twaalf, op het afscheidsfeest van mijn basisschool. We hadden een slaapfeestje en hij kwam bij me liggen.
    4 jaar gewacht tot hij interesse toonde, daarna heb ik 'm eigenlijk nooit meer echt gesproken. FML, haha.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Dit jaar, afgelopen carnaval. Met een jongen die ik al best lang leuk vond.
    I liked it (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."