• Ik ben daar altijd heel nieuwsgierig naar , waar heb jij voor het eerst echt gezoend ( tongzoenen dus ) & hoe ging dat , vond je het leuk enz ;d ? :9~

    Bij mij was de eerste keer bij mij thuis , m'n papa was niet thuis , & hij was dus naar mij gekomen , we hebben een hele tijd gepraat en wat geknuffeld en toen hij weg ging heeft hij me bij de voordeur gezoend en eerlijk gezegd vond ik er niks aan ;o ik vond het helemaal niet leuk en ik voelde me echt debiel daarom ;d


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Beatles schreef:
    Met de verkeerde persoon, je moet het doen met iemand waar je van houdt, of waar je echt verliefd op bent.

    Mijn eerste kus, hij was precies een wasmachine.

    Maar mijn 2de kus... Onvergetelijk! Echt perfect, en de goed persoon.

    Lol ik vind zoenen niks voorstellen dus ik vind eigenlijk dat het onzin is om te wachten op die speciale persoon 8D


    -

    Honeydew schreef:
    ik heb nog nooit gezoend, en ik ben al bijna veertien..:$ hoe oud waren jullie?

    Relax, ik ben 17 en heb ook nog nooit gezoend,zelfs geen kusje(buiten familie om). Dus zo erg is het niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik wou zeggen, 'nog nooit' maar dat is niet waar.

    Toen ik in groep 7 zat ofzo -geen idee hoe oud is toen was- had ik een vriendje, we hadden iets van 3 weken. En toen heb ik met hem gezoend achter het muurtje bij het buitenzwembad, waar niemand ons zag. (wbw)
    Maar ik vond er niets aan, zelfs vies haha, maar ik was nog jong natuurlijk.. :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nog nooit. Zit nog een persoonlijke reden achter die ik niet ga of wil vertellen.


    Tears are words the heart can't say.

    Genius schreef:
    (...)
    Lol ik vind zoenen niks voorstellen dus ik vind eigenlijk dat het onzin is om te wachten op die speciale persoon 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Haha, op een trampoline op een feest toen ik aangeschoten was, met een verschríkkelijke kusser. Horrible :')


    Alis volat propriis.

    Palestina schreef:
    Ik wou zeggen, 'nog nooit' maar dat is niet waar.

    Toen ik in groep 7 zat ofzo -geen idee hoe oud is toen was- had ik een vriendje, we hadden iets van 3 weken. En toen heb ik met hem gezoend achter het muurtje bij het buitenzwembad, waar niemand ons zag. (wbw)
    Maar ik vond er niets aan, zelfs vies haha, maar ik was nog jong natuurlijk.. :W
    HAHA, zo met die wenkbrauwwiebel erachter HAHA (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nog nooit getongzoend, hoewel het er afgelopen maand wel een aantal keer bijna van kwam x'D
    Maar ik hoef voorlopig ook nog even niet hoor. En alleen met iemand die ik echt leuk vind ;p


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Forst time in de disco.. Vond het Linda vies.. Maar als je het steeds vaker doet word het lekkerder...


    You asked my why I did that? Just because there is no reason not to.

    Never been kissed

    Maar 't hoeft van mij ook niet ^^
    (nog niet)


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Was met mijn beste vriend, achter de lockers op school, kregen vervolgens een relatie en zijn nu echt vreemdelingen van elkaar.. Mja.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Tuala schreef:
    Nog nooit gekust. (krul)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Euh,m dat was echt een ramp (:
    Gezoent terwijl ik het niet wilde -> Volgende dag uitgemaakt.
    Geen succes dus :X


    Do things you don't dare. Dream things that are never done. And never let you stop.

    Genius schreef:
    (...)
    Lol ik vind zoenen niks voorstellen dus ik vind eigenlijk dat het onzin is om te wachten op die speciale persoon 8D

    I disagree :]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    I disagree :]

    Dat mag :')


    -