• Ik ben daar altijd heel nieuwsgierig naar , waar heb jij voor het eerst echt gezoend ( tongzoenen dus ) & hoe ging dat , vond je het leuk enz ;d ? :9~

    Bij mij was de eerste keer bij mij thuis , m'n papa was niet thuis , & hij was dus naar mij gekomen , we hebben een hele tijd gepraat en wat geknuffeld en toen hij weg ging heeft hij me bij de voordeur gezoend en eerlijk gezegd vond ik er niks aan ;o ik vond het helemaal niet leuk en ik voelde me echt debiel daarom ;d


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Uneventful schreef:
    Fuck boys... forever alone.(cat)


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Nog nooit gezoend :Y) Ook niet zonder tong nee.
    Maar ik ga ook nooit uit en ik zit vaak in mijn klas met van die playerige oversekste eikels :Y)

    Maar het maakt me niet zoveel uit, komt vanzelf nog wel een keer ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Relax, ik ben 17 en heb ook nog nooit gezoend,zelfs geen kusje(buiten familie om). Dus zo erg is het niet.


    Ik wou zeggen, ik ook niet, maar haha, dat is niet waar.
    In groep 1/2 was ik jarig en moest de klas een kusje hoort erbij zingen ofzo
    en dan mochten de jognens waarmee ik bevriend was me een kusje op de wang geven. Staat nog op film, ik vond het doodeng zo te zien x'D Haha, zielig eigenlijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik wou zeggen, ik ook niet, maar haha, dat is niet waar.
    In groep 1/2 was ik jarig en moest de klas een kusje hoort erbij zingen ofzo
    en dan mochten de jognens waarmee ik bevriend was me een kusje op de wang geven. Staat nog op film, ik vond het doodeng zo te zien x'D Haha, zielig eigenlijk.


    Toen ik in groep 1-2 zat heb ik in een heuse achtervolging gezeten! een meisje dat zo jong was dat ze niet eens naar school ging achtervolgde me in de pauze (was met moeder fso op bezoek geweest bij haar broertje geloof ik mss eten brengen fso?) en ik klom uit wanhoop het klimmenrek in. Ze achtervolgde me tot het bovenste puntje, en toen kon ik niet meer weg (was zo'n soort klimkasteel)

    Ik vond het zo eng dat ik vervolgens van het klimmenrek afsprong en plat op mijn neus belandde. En naar het ziekenhuis moest. EN ze klom rustig naar beneden om me een kusje te geven op mijn wang D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Met mijn eerste liefje..;
    Op een bankje in het park
    Ik vond het heel genant en nat...
    Maar na een paar keer vond ik het wel fijn ;)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Toen ik in groep 1-2 zat heb ik in een heuse achtervolging gezeten! een meisje dat zo jong was dat ze niet eens naar school ging achtervolgde me in de pauze (was met moeder fso op bezoek geweest bij haar broertje geloof ik mss eten brengen fso?) en ik klom uit wanhoop het klimmenrek in. Ze achtervolgde me tot het bovenste puntje, en toen kon ik niet meer weg (was zo'n soort klimkasteel)

    Ik vond het zo eng dat ik vervolgens van het klimmenrek afsprong en plat op mijn neus belandde. En naar het ziekenhuis moest. EN ze klom rustig naar beneden om me een kusje te geven op mijn wang D:


    Hahaha, dat is echt sneu :'D Kleine kinderen zijn gewoon of héél bang voor kusjes of geven ze juist aan iedereen =p Jij en ik hoorde duidelijk bij de schijterds. ^-^ Maar dat van mij staat nog op film --'' Man o man.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik was 13 en het was miet mijn ex. We lagen film te kijken en hij keek mij aan en gaf me een kusje op mijn voorhoofd, toen op mijn neus en toen draaide hij zich naar me toe, sloeg een arm om me heen en keek me aan. En toen, ja :3 ik vond het geweldig.


    Rainbows on my staircase ~

    Endure schreef:
    (...)

    Ik wou zeggen, ik ook niet, maar haha, dat is niet waar.
    In groep 1/2 was ik jarig en moest de klas een kusje hoort erbij zingen ofzo
    en dan mochten de jognens waarmee ik bevriend was me een kusje op de wang geven. Staat nog op film, ik vond het doodeng zo te zien x'D Haha, zielig eigenlijk.

    Ja die heb ik ook zo vaak gehad, lang leve judo. Maar ik bedoel op de mond. Niemand heeft ooit mijn lippen beroerd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dus als je lang zoent moet dat met je tong;o

    YYYYY schreef:
    Dus als je lang zoent moet dat met je tong;o

    Niks moet, alles mag.


    -

    Achter de Esso (benzinestation). Hij was drie jaar ouder en ik was die dag met hem naar de stad geweest. Daarna hebben we gezoend, maar ik vond er niets aan. Heb sindsdien ook niemand meer gezoend :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Tuala schreef:
    Nog nooit gekust. (krul)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Destay schreef:
    Mijn 1e keer, vond ik het best lekker (wbw) Nee grapje ik ben nog nooit gezoend.


    Obviously.

    Nog nooit gezoend, maar ach, mijn tijd komt nog wel :3


    “Love is a contradiction.”

    De eerste keer zoenen... Ik vond het klef en nattig, en mijn vriendje dook bijna bovenop me. Was een beetje een falende actie want we zaten op een muurtje en ik viel naar achteren >_<


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!