• Vloeken is iets waar de meningen nogal over verdeelt zijn. Veel oudere mensen vinden het onbeschoft en onnodig, terwijl veel jongeren het stoer vinden. Ik zelf vloek de hele bende bij elkaar, maar dat verschilt wel tegen wie ik het heb. Tegen ouderen vloek ik bijvoorbeeld niet. En als ik dan tegen zo'n mooiboy praat, dan ben ik niet te houden. Hoe dan ook, aan jullie de vraag, wat vinden jullie van vloeken?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Het woord kanker komt sowieso mijn mond niet uit hoor. Alhoewel ik vind dat mensen die er wel mee schelden, te weinig rekening houden met de mensen om zich heen. Je weet nooit wat iemand mee heeft gemaakt & daarbij vind ik het heel asociaal klinken.

    Ik vloek eigenlijk best wel veel...
    Maar ook niet tegen ouderen. Dat probeer ik toch. (;
    Maar ik doe het soms ook niet bewust & zéker niet om stoer te doen. ö
    Het ontglipt me gewoon. ;D Vaak. x'D
    Maar met kanker of iets anders ergs scheld ik ook niet, dat vind ik echt niet kunnen. ö
    Meer van kut, fuck, shit ofzo.
    Al is dat ook niet zo netjes. x'D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Accident schreef:
    Het woord kanker komt sowieso mijn mond niet uit hoor. Alhoewel ik vind dat mensen die er wel mee schelden, te weinig rekening houden met de mensen om zich heen. Je weet nooit wat iemand mee heeft gemaakt & daarbij vind ik het heel asociaal klinken.


    Daar ga ik tegen in want zodra je zeker weet dat je iemand niet kwetst en toch kanker gebruikt, houd je dus wél rekening met die persoon. Ik zeg het alleen tegen mensen die het zelf ook gebruiken. Asociaal kan het dan wel zijn, maar vloeken is toch sowieso asociaal? Ik ben asociaal en weet je wat? Het kan me geen donder schelen. Ik voel me er goed bij.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Qlimax schreef:
    Mij interesseert 't echt niet. Zodra ik weet dat ik mensen ermee kwets kan ik m'n mond best houden maar anders kan 't me geen reet schelen wat ik zeg.


    Live life like a raver.

    Chocolicious schreef:
    Ik vloek eigenlijk best wel veel...
    Maar ook niet tegen ouderen. Dat probeer ik toch. (;
    Maar ik doe het soms ook niet bewust & zéker niet om stoer te doen. ö
    Het ontglipt me gewoon. ;D Vaak. x'D
    Maar met kanker of iets anders ergs scheld ik ook niet, dat vind ik echt niet kunnen. ö
    Meer van kut, fuck, shit ofzo.
    Al is dat ook niet zo netjes. x'D


    Wat je zelf zegt, het ontglipt je gewoon. Dat heb ik ook met kanker, dat ontglipt mij net zo goed als godverdomme, fuck, kut, etc. etc. Shit vind ik geen eens vloeken hoor. Haha. Maar op Quizlet vloek ik haast nooit, want dan komt het er gewoon lang niet zo leuk uit.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    tatanka schreef:
    (...)


    Mee eens.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Nevada schreef:
    Ik ben een beetje allergisch voor mensen die met kanker schelden. Maar zelf scheld ik met alles wat los en vast zit, behalve kanker dan.

    Disobedience schreef:
    (...)


    Oei. Nog één die allergisch is voor mij.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    ik heb altijd al de gave gehad om niet te kunnen zwijgen (behalve als het echt nodig is) dus ja ik vloek nogal veel, maar met woorden als kanker zal je me niet horen vloeken, daarvoor weet ik veel te goed wat het precies inhoudt


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vloek gewoon altijd, nee niet altijd maar in een ruzie zeker maar in een discussie met een oudere ofzo niet. En sws tegen een oudere niet. Maar tegen mensen van mijn leeftijd of onder de 18 vloek ik echt gewoon zoveel als ik wil en met elke scheldwoord ook....-aa-

    Snuggly schreef:
    Ik vloek best vaak.. Maar niet tegen volwassenen, of ze moeten het er écht zelf naar maken. Meestal ben ik gewoon beleefd enzo. Maar als ik boos ben.. gosh dan wil je niet weten wat ik allemaal schreeuw xd


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Haha, schat, dat heet verbastering van de Nederlandse taal. Dingen zoals uitprinten hebben mensen ook zelf bedacht, en is nu ook een algemeen woord. En tja, ik denk omdat dat niet in alle zinnen past. Ik zeg ook nooit 'dat vind ik kanker' maar wel 'dat vind ik kanker vet'. Ik zie daar niks erg aan.


    Het is een ziekte, waarom zou je dat gaan gebruiken om je woorden extra kracht te geven? :S Als mensen er mee schelden dan dalen ze in mijn ogne zwaar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Het is een ziekte, waarom zou je dat gaan gebruiken om je woorden extra kracht te geven? :S Als mensen er mee schelden dan dalen ze in mijn ogne zwaar.


    Soms moeten we gewoon eens stoppen met afvragen waarom en genieten van het feit dat het mogelijk is. Dat is mijn motto.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Pemberley schreef:
    ik heb altijd al de gave gehad om niet te kunnen zwijgen (behalve als het echt nodig is) dus ja ik vloek nogal veel, maar met woorden als kanker zal je me niet horen vloeken, daarvoor weet ik veel te goed wat het precies inhoudt


    No worries, ik weet ook precies wat het inhoud, en toch gebruik ik het. Ik voel me er niet te goed voor. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik vloek vrij weinig denk ik. Hoogstens af en toe eens 'fuck'.
    Ik vind vloeken nu eenmaal niet erg lief, en als je veel vloekt irriteert het me. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'