• Vloeken is iets waar de meningen nogal over verdeelt zijn. Veel oudere mensen vinden het onbeschoft en onnodig, terwijl veel jongeren het stoer vinden. Ik zelf vloek de hele bende bij elkaar, maar dat verschilt wel tegen wie ik het heb. Tegen ouderen vloek ik bijvoorbeeld niet. En als ik dan tegen zo'n mooiboy praat, dan ben ik niet te houden. Hoe dan ook, aan jullie de vraag, wat vinden jullie van vloeken?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Levine schreef:
    (...)

    Ik vind het belachelijk, als je met kanker scheld. Ik vind het dan ook belachelijk dat jij het 'goedkeurt'.
    Maar ja, zoiets begrijp je pas als je het van dichtbij hebt meegemaakt denk ik.


    Dat heb ik ook hoor, dus veroordeel me niet. Alleen als je iedereen afkeurt die vloekt dan zul je zelf uiteindelijk in de shit belanden, want echt heel veel mensen doen het en ze gaan zich niet aanpassen. Het is maar advies.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook hoor, dus veroordeel me niet. Alleen als je iedereen afkeurt die vloekt dan zul je zelf uiteindelijk in de shit belanden, want echt heel veel mensen doen het en ze gaan zich niet aanpassen. Het is maar advies.


    Ik heb een shittijd gehad doordat mijn vader het had en nog erger toen de moeder van m'n beste vriendin erdoor is overleden. Dus niemand, maar dan ook niemand hoeft het te wagen, om bij mij in de buurt met kanker te schelden. Ik vind het belachelijk dat mensen het goedkeuren. Maar dan ook échte belachelijk.


    To infinity and beyond •

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Zeker weten. Am I right when I say you might be on deviantART? You seem the type for it.

    Ergens in een ver verleden. Maar dat account is in de vergetelheid geraakt en er stond eigenlijk niets op c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vloek tegen dingen. Als iets niet lukt (bijvoorbeeld een doosje dat niet opengaat) is het dan meestal 'godvertyfusteringkutdoosje.'
    Dat is ook meteen het enigste wat ik zeg qua vloeken en schelden. Tegen mensen doe ik het niet, dat vind ik redelijk respectloos.


    Opgeven is geen optie.

    Levine schreef:
    (...)

    Ik heb een shittijd gehad doordat mijn vader het had en nog erger toen de moeder van m'n beste vriendin erdoor is overleden. Dus niemand, maar dan ook niemand hoeft het te wagen, om bij mij in de buurt met kanker te schelden. Ik vind het belachelijk dat mensen het goedkeuren. Maar dan ook échte belachelijk.


    Dat snap ik heel goed en daarom zeg ik het ook alleen als ik zeker weet mensen er niet mee te kwetsen. Maar alsnog, laat mensen lekker hun gang gaan zolang ze er niet overdreven meet spotten. Als mensen zeggen 'krijg toch kanker', dan kan ik ze ook verrot slaan hoor, maar als mensen zeggen 'dat vind ik kanker vet' dat vind ik dat je je daar niet druk over moet maken. Dan bespaar je jezelf behoorlijk wat stress. Kijk, ik begrijp je heel goed, want als mensen spotten met anorexia dan vloek ik er helemaal op los want dan moeten ze hun bek echt houden.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Prongs schreef:
    (...)
    Ergens in een ver verleden. Maar dat account is in de vergetelheid geraakt en er stond eigenlijk niets op c:


    Jammer, want ik ben totally verslaafd.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Birthday schreef:
    Ik vloek tegen dingen. Als iets niet lukt (bijvoorbeeld een doosje dat niet opengaat) is het dan meestal 'godvertyfusteringkutdoosje.'
    Dat is ook meteen het enigste wat ik zeg qua vloeken en schelden. Tegen mensen doe ik het niet, dat vind ik redelijk respectloos.


    Oh, tegen mensen vloeken vind ik ook idioot hoor. Tenzij ze me haast overrijden of als ze mij uitschelden. Maar als ze niet stoppen bij het zebrapad dan houd ik het bij een bescheiden 'ja, rijd even lekker door, jongen' of 'stop even lekker of zo'. Haha.

    Maar ik vloek wel als ik onder de indruk ben of als ik iemand heel sexy vind. Zeg maar geen uitschelden, maar gewoon 'positief' vloeken.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 19:12 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik vloek eigenlijk ook wel vaak :$
    Maar gewoon fuck en shit enzo
    en dan opmezelf omdat ik iets laat vallen of iets fout doe

    CurlyBubbles schreef:
    Ik vloek eigenlijk ook wel vaak :$
    Maar gewoon fuck en shit enzo
    en dan opmezelf omdat ik iets laat vallen of iets fout doe


    Fuck is sowieso één van mijn meest gebruikte woorden haha. Inderdaad, tegen jezelf vloeken is gewoon dé nieuwe bezigheidstherapie. Je kunt er zoveel tijd mee vullen dat het haast een hobby is. Ik kom vaak te laat en dan is het 'godverdomme bitch', je weet wel. En als ik onder de indruk ben dan is het 'tering'.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Qlimax schreef:
    Mij interesseert 't echt niet. Zodra ik weet dat ik mensen ermee kwets kan ik m'n mond best houden maar anders kan 't me geen reet schelen wat ik zeg.


    Behind the laughter it actually means something.

    Bestaat er nou ook al 'positief vloeken' --'

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 19:17 ]


    To infinity and beyond •

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Oh, tegen mensen vloeken vind ik ook idioot hoor. Tenzij ze me haast overrijden of als ze mij uitschelden. Maar als ze niet stoppen bij het zebrapad dan houd ik het bij een bescheiden 'ja, rijd even lekker door, jongen' of 'stop even lekker of zo'. Haha.

    Maar ik vloek wel als ik onder de indruk ben of als ik iemand heel sexy vind. Zeg maar geen uitschelden, maar gewoon 'positief' vloeken.


    Haha, ja dat doe ik ook wel eens hoor. Oh, en tegen mijn vriendinnen, daar zeg ik wel eens 'kutkind!' tegen, bijv. de keer dat ze me probeerden te koppelen aan iemand, maar dat bedoel ik stiekem dan ook positief. xd


    Opgeven is geen optie.

    Levine schreef:
    Bestaat er nou ook al 'positief vloeken' --'


    Sorry dat ik het zeg en met alle respect, maar als je zo in het leven staat wordt je ook niet echt gelukkig.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Birthday schreef:
    (...)

    Haha, ja dat doe ik ook wel eens hoor. Oh, en tegen mijn vriendinnen, daar zeg ik wel eens 'kutkind!' tegen, bijv. de keer dat ze me probeerden te koppelen aan iemand, maar dat bedoel ik stiekem dan ook positief. xd


    Haha wat schattig. Zou ik ook doen, en dan helemaal rood worden haha.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik vloek zeg maar... bijna altijd. :'x
    Dat lucht gewoon op :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen