• Ik denk dat het weer mega-populair word zoals het vorige seizoen, wat denken jullie?


    All I wanna do is lose control

    Ik ken het niet?

    Ik denk; wtf? (no_chears)


    To infinity and beyond •

    Ik vind dat zo'n belachelijk programma, sorry :x


    Olive

    Levine schreef:
    Ik denk; wtf? (no_chears)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Devin schreef:
    Ik vind dat zo'n belachelijk programma, sorry :x


    Ik was vroeger de enige van de klad die er niet naar keek. maar het vorige vorige seizoen vond ik véél leuker

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 15:12 ]


    All I wanna do is lose control

    DreamHead schreef:
    (...)

    Ik was vroeger de enige van de klad die er niet naar kijkte. maar het vorige vorige seizoen vond ik véél leuker


    kijkte? Keek haha ;D Ik vond de zin al vreemd. Ik wil er niet eens naar kijken, wat kan daar nu in godsnaam leuk aan zijn?


    Olive

    Devin schreef:
    (...)

    kijkte? Keek haha ;D Ik vond de zin al vreemd. Ik wil er niet eens naar kijken, wat kan daar nu in godsnaam leuk aan zijn?


    m'n zoveelste fail vandaag Xd


    All I wanna do is lose control

    Ik mocht er vroeger van mijn ouders niet naar kijken, omdat ik moest slapen. >.< Maar ik denk dat ik nu wel ga kijken & dat het weer heel erg populair gaat worden. Wanneer komt het eigenlijk terug? Wist ik niet. ^^


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Levine schreef:
    Ik denk; wtf? (no_chears)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik keek het, vond het wel leuk om die oververmoeide mensen te zien. :P

    En voor de Nederlanders: Mijn Restaurant is een Belgisch tv-programma. Dan moeten de deelnemers hun eigen (droom)restaurant maken, en de meest rendabele restaurant mag open blijven.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 15:52 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Devin schreef:
    Ik vind dat zo'n belachelijk programma, sorry :x


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Levine schreef:
    Ik denk; wtf? (no_chears)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Devin schreef:
    Ik vind dat zo'n belachelijk programma, sorry :x


    If we had not a soul, music would have created it.