• Vloeken is iets waar de meningen nogal over verdeelt zijn. Veel oudere mensen vinden het onbeschoft en onnodig, terwijl veel jongeren het stoer vinden. Ik zelf vloek de hele bende bij elkaar, maar dat verschilt wel tegen wie ik het heb. Tegen ouderen vloek ik bijvoorbeeld niet. En als ik dan tegen zo'n mooiboy praat, dan ben ik niet te houden. Hoe dan ook, aan jullie de vraag, wat vinden jullie van vloeken?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Levine schreef:
    (...)

    Ben ik de enige die dit niet logisch vind? Je scheld veel met ziektes. Kanker, tyfus, tering dat soort dingen. Maar godverdomme zeg je niet. Ik vind het erger als je met kanker scheld, dan godverdomme zegt - ik ben zelf katholiek.


    Jezus hé, iemand mag dat toch vinden? Laat ze lekker.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Jezus hé, iemand mag dat toch vinden? Laat ze lekker.


    Nu beledig je haar (cat)


    To infinity and beyond •

    Asgard schreef:
    (...)

    Dat is het dus.
    Kanker is een krachtterm omdát het een ziekte is, net als tering, tyfus, klere, weet ik het wat.

    Wij Nederlanders schijnen trouwens liever met ziektes en geslachtsdelen te vloeken dan met familiebanden, zoals in andere landen wel gebruikelijk is (bv. son of a bitch e.d.) :P


    Haha, mee eens. Engelsen en Amerikanen kunnen vloeken als geen ander, als je het mij vraagt. Haha.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Levine schreef:
    (...)

    Nu beledig je haar (cat)


    Mooi voor je, maar ik had het niet tegen haar.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Mooi voor je, maar ik had het niet tegen haar.


    Toch doe je het (:
    Je hoef niet zo bitchy te antwoorden hoor ;D


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    Toch doe je het (:
    Je hoef niet zo bitchy te antwoorden hoor ;D


    Dan beledig ik haar maar en dan ben ik maar bitchy. Kan me geen kut schelen.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Dan beledig ik haar maar en dan ben ik maar bitchy. Kan me geen kut schelen.


    Nee dat heb ik het hele topic al door gehad (:


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    Nee dat heb ik het hele topic al door gehad (:


    Zo zo, nou nu ben je geweldig hé? Als iemand bitchy doet ben jij dat, een beetje doen alsof je het middelpunt van de wereld bent omdat je iets meegemaakt hebt? Alsjeblieft zeg, blijf weg uit dit topic.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    No worries, ik weet ook precies wat het inhoud, en toch gebruik ik het. Ik voel me er niet te goed voor. (:


    zeg het me als ik dit verkeerd interpreteer, maar omdat je het niet gebruikt betekent niet dat je,je er te goed voor voelt dat betekent dat je respect kan opbrengen en niet moet opvallen omdat je daarmee 'durft' te schelden, niets persoonlijk, gewoon mijn mening over alle mensen die het gebruiken, ik geef er geen bal om dat jullie daarmee schelden maar echt goede vrienden zullen we daardoor alleen al niet worden (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    (...)

    zeg het me als ik dit verkeerd interpreteer, maar omdat je het niet gebruikt betekent niet dat je,je er te goed voor voelt dat betekent dat je respect kan opbrengen en niet moet opvallen omdat je daarmee 'durft' te schelden, niets persoonlijk, gewoon mijn mening over alle mensen die het gebruiken, ik geef er geen bal om dat jullie daarmee schelden maar echt goede vrienden zullen we daardoor alleen al niet worden (:


    Oh, niet iedereen zal het daarom ook niet doen, maar ik vind het irritant worden dat mensen mij naar beneden proberen te halen alsof ze beter zijn dan mij omdat ze niet met kanker schelden. Dat vind ik net zo zielig.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik vind het prima als mensen niet vloeken of schelden met ziektes uit principe, daar heb ik alleen maar respect voor. Maar naar mijn opvatting mag je best 'godverdomme' zeggen als je in god gelooft. Ik vloek als een bootwerker maar bid wel elke dag een half uur. Dat vloeken heeft naar mijn mening geen zak te maken met je liefde voor god. Maar dat is dan ook alleen mijn opvatting en als een gelovige liever niet heeft dat ik ermee scheld dan hou ik me ook in, gewoon uit respect naar diegene toe.
    En met schelden met ziektes ben ik ook geen heilige. Ik vind 't een beetje een hypocriete zooi. Als iemand 'kankerzooi' zegt, wordt daar over gezanikt, maar wanneer iemand 'depressieve emo' zegt, dan wordt daar vaak weer lacherig over gedaan. En aangezien ik mezelf daar ook schuldig aan maak, ga ik geen mensen veroordelen om het feit dat ze ziektes als scheldwoorden gebruiken. Ik doe het zelf net zo goed :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Oh, niet iedereen zal het daarom ook niet doen, maar ik vind het irritant worden dat mensen mij naar beneden proberen te halen alsof ze beter zijn dan mij omdat ze niet met kanker schelden. Dat vind ik net zo zielig.


    zo bedoeld, wel dan wees gerust dat zal ik niet proberen doen, als jij ermee wilt schelden, it's you're problem (:


    You can't spell Draco Malfoy without DRAMA.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Zo zo, nou nu ben je geweldig hé? Als iemand bitchy doet ben jij dat, een beetje doen alsof je het middelpunt van de wereld bent omdat je iets meegemaakt hebt? Alsjeblieft zeg, blijf weg uit dit topic.


    Je wilt niet weten hoe geweldig ik me voel (joehoe)
    Nee ik ben niet bitchy. Ik geef mijn ongezouten mening (:


    To infinity and beyond •

    C18 schreef:
    Ik vind het prima als mensen niet vloeken of schelden met ziektes uit principe, daar heb ik alleen maar respect voor. Maar naar mijn opvatting mag je best 'godverdomme' zeggen als je in god gelooft. Ik vloek als een bootwerker maar bid wel elke dag een half uur. Dat vloeken heeft naar mijn mening geen zak te maken met je liefde voor god. Maar dat is dan ook alleen mijn opvatting en als een gelovige liever niet heeft dat ik ermee scheld dan hou ik me ook in, gewoon uit respect naar diegene toe.
    En met schelden met ziektes ben ik ook geen heilige. Ik vind 't een beetje een hypocriete zooi. Als iemand 'kankerzooi' zegt, wordt daar over gezanikt, maar wanneer iemand 'depressieve emo' zegt, dan wordt daar vaak weer lacherig over gedaan. En aangezien ik mezelf daar ook schuldig aan maak, ga ik geen mensen veroordelen om het feit dat ze ziektes als scheldwoorden gebruiken. Ik doe het zelf net zo goed :Y).


    Echt helemaal met je eens man. Ik mag dat niet gelovig zijn, maar ik heb alle respect voor gelovigen etc. etc. En ik vind het ook zo stom worden dat mensen die met kanker schelden net zo goed bij het afval gezet mogen worden want dat zijn toch een stelletje asociale mensen. Nou, mensen die elkaar ons veroordelen zijn echt geen haar beter. Respect moeten ze hebben voor ons, echt waar, en dan heb ik ook respect terug.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Aconite schreef:
    (...)

    zo bedoeld, wel dan wees gerust dat zal ik niet proberen doen, als jij ermee wilt schelden, it's you're problem (:


    dat was dus Pemberley, vanaf de verkeerde account (teveel tabladen opstaan, sorry)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.