• Vloeken is iets waar de meningen nogal over verdeelt zijn. Veel oudere mensen vinden het onbeschoft en onnodig, terwijl veel jongeren het stoer vinden. Ik zelf vloek de hele bende bij elkaar, maar dat verschilt wel tegen wie ik het heb. Tegen ouderen vloek ik bijvoorbeeld niet. En als ik dan tegen zo'n mooiboy praat, dan ben ik niet te houden. Hoe dan ook, aan jullie de vraag, wat vinden jullie van vloeken?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Sorry dat ik het zeg en met alle respect, maar als je zo in het leven staat wordt je ook niet echt gelukkig.


    Oh jawel hoor. Ik ben gelukkig. Ik word er gewoon ziek van dat mensen het als normaal beschouwen als je met kanker scheld.
    D'r zijn mensen die het zo'n drie keer in elke zin gebruiken.
    'Kanker vet' Nou geloof me, zo vet is het niet. Ik snap dat gewoon niet.


    To infinity and beyond •

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Haha wat schattig. Zou ik ook doen, en dan helemaal rood worden haha.


    Haha ja. ;D


    Opgeven is geen optie.

    Ik vloek wel, maar niet met ziekten :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    AllstarW schreef:
    Ik vloek wel, maar niet met ziekten :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Levine schreef:
    (...)

    Oh jawel hoor. Ik ben gelukkig. Ik word er gewoon ziek van dat mensen het als normaal beschouwen als je met kanker scheld.
    D'r zijn mensen die het zo'n drie keer in elke zin gebruiken.
    'Kanker vet' Nou geloof me, zo vet is het niet. Ik snap dat gewoon niet.


    Ik hoop het maar voor je, want een beetje positief zijn doet 't 'm hoor. Als iemand kanker vet zegt dan bekijk ik dat positief en dat is één van de redenen dat ik met iedereen op kan schieten. En ik ben niet zo'n iemand die drie keer kanker in één zin stopt, want dat vind ik ook belachelijk. Maar om het nou nooit te mogen zeggen vind ik net zo belachelijk.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik ben het eens met Levine . Het scheldwoord 'kanker' kan echt mensen pijn doen, ook in de vorm van 'kanker vet' en die dergelijke. Alsof kanker vet is ofzo.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 19:30 ]

    AllstarW schreef:
    Ik vloek wel, maar niet met ziekten :Y)


    Ook niet met bijvoorbeeld tering? Ik bedoel, daar gaat tegenwoordig niemand dood aan. Ik pas wel op met hoe vaak ik kanker zeg, maar tering vind ik niet erg om te zeggen.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ik hoop het maar voor je, want een beetje positief zijn doet 't 'm hoor. Als iemand kanker vet zegt dan bekijk ik dat positief en dat is één van de redenen dat ik met iedereen op kan schieten. En ik ben niet zo'n iemand die drie keer kanker in één zin stopt, want dat vind ik ook belachelijk. Maar om het nou nooit te mogen zeggen vind ik net zo belachelijk.


    Ik gebruik nooit het woord kanker of tering omdat een van mijn beste vriendinnen kanker heeft gehad en ik ken mensen die Tuberculose hebben.
    Ik weet wat die ziekten inhouden, en ik vind het dan ook onnodig dat je ermee naar andere mensen/dingen hun hoofd slingert.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ik hoop het maar voor je, want een beetje positief zijn doet 't 'm hoor. Als iemand kanker vet zegt dan bekijk ik dat positief en dat is één van de redenen dat ik met iedereen op kan schieten. En ik ben niet zo'n iemand die drie keer kanker in één zin stopt, want dat vind ik ook belachelijk. Maar om het nou nooit te mogen zeggen vind ik net zo belachelijk.


    Ik KAN kanker niet positief bekijken want er is gewoon niets positiefs aan. Mensen in mijn omgeving hebben RESPECT en zeggen het uit RESPECT voor mij dus niet. En dat vind ik meer dan normaal, zo zou ik ook reageren. Ik vind het gewoon belachelijk dat het normaal is geworden. Om elk klein dingetje zeggen ze al 'kankerzooi'
    Dus maak je maar geen zorgen om mij, ik ben gelukkig hoor (:


    To infinity and beyond •

    Ik vloek zeker ja, héél soms met Tyfus, maar dat probeer ik niet te doen want ik weiger te schelden met ziektes.:'D

    Ik wil trouwens melden dat "kankeren" niet altijd schelden is, het is ook een erkend werkwoord.(cat)


    everything, in time

    Accident schreef:
    Ik ben het eens met Lavine . Het scheldwoord 'kanker' kan echt mensen pijn doen, ook in de vorm van 'kanker vet' en die dergelijke. Alsof kanker vet is ofzo.


    Weet je wat ik vind? Ik vind dat als iemand kanker vet zegt en je bent helemaal gekwetst en overstuur, dan vind ik dat best wel zwak. Ik vind dat als iemand kanker vet zegt dat je dat wel moet kunnen hebben. Als iemand zegt dat je kanker moet krijgen of dat je moet het moet krijgen, etc. dan vind ik dat ook belachelijk en dan snap ik het als je gekwetst bent. Toch, persoonlijk, zou ik net zo hard terug schelden in plaats dan gekwetst zijn. Ik ben door de jaren heen zo hard geworden dat me dat niks doet, en misschien is dat voor anderen ook een idee, want het werkt echt. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Levine schreef:
    (...)

    Ik KAN kanker niet positief bekijken want er is gewoon niets positiefs aan. Mensen in mijn omgeving hebben RESPECT en zeggen het uit RESPECT voor mij dus niet. En dat vind ik meer dan normaal, zo zou ik ook reageren. Ik vind het gewoon belachelijk dat het normaal is geworden. Om elk klein dingetje zeggen ze al 'kankerzooi'
    Dus maak je maar geen zorgen om mij, ik ben gelukkig hoor (:


    Mooi. Uit respect zou ik ook geen kanker tegen jou zeggen hoor, maar sommigen weten het bijvoorbeeld niet. Als ze het dan zeggen, dan zou ik als ik jou was niet boos worden maar gewoon rustig zeggen dat je het vervelend vind en waarom. Als ze dan nog door gaan, geef ze een trap.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Soundeffect schreef:
    Ik vloek zeg maar... bijna altijd. :'x
    Dat lucht gewoon op :'D


    Iemand die het snapt. <3


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Weet je wat ik vind? Ik vind dat als iemand kanker vet zegt en je bent helemaal gekwetst en overstuur, dan vind ik dat best wel zwak. Ik vind dat als iemand kanker vet zegt dat je dat wel moet kunnen hebben. Als iemand zegt dat je kanker moet krijgen of dat je moet het moet krijgen, etc. dan vind ik dat ook belachelijk en dan snap ik het als je gekwetst bent. Toch, persoonlijk, zou ik net zo hard terug schelden in plaats dan gekwetst zijn. Ik ben door de jaren heen zo hard geworden dat me dat niks doet, en misschien is dat voor anderen ook een idee, want het werkt echt. (:


    Ik heb mijn vader bijna dood zien gaan in het ziekenhuis. Dan vind ik niet dat ik zwak ben als iemand ermee scheld.


    To infinity and beyond •

    Ik vind vloeken soms echt overdreven.
    Het enige dat ik zeg is shit of kut en dat alleen op momenten dat ik iets lomp doe.


    Let the Night embrace you