• Vloeken is iets waar de meningen nogal over verdeelt zijn. Veel oudere mensen vinden het onbeschoft en onnodig, terwijl veel jongeren het stoer vinden. Ik zelf vloek de hele bende bij elkaar, maar dat verschilt wel tegen wie ik het heb. Tegen ouderen vloek ik bijvoorbeeld niet. En als ik dan tegen zo'n mooiboy praat, dan ben ik niet te houden. Hoe dan ook, aan jullie de vraag, wat vinden jullie van vloeken?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik wil het niet vloeken noemen... Fucking, twat, motherfucker en holy shit zijn eerder mijn stopwoorden..


    You move me ......... Kurt

    Rowling schreef:
    Ik vloek nooit tegen mijn ouders, aangezien dat niet erg volwassen en respectvol overkomt. En ik scheld eigenlijk ook nooit iemand uit. Alleen als ik heel boos ben. Maar ik zeg vaak genoeg kut en godverdomme. Maar nóóit kanker. Tenminste heel soms, als ik écht heel boos ben.


    Iemand uitschelden is sowieso onnodig, en heeft niks met vloeken zelf te maken als je het mij vraagt. Maar als iemand mij verrot scheld, doe ik het net zo hard terug. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ira schreef:
    Ik wil het niet vloeken noemen... Fucking, twat, motherfucker en holy shit zijn eerder mijn stopwoorden..


    Haha, inderdaad. En sowieso, het is in het Engels, dat maakt het wat mij betreft al een stuk minder erg.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Haha, inderdaad. En sowieso, het is in het Engels, dat maakt het wat mij betreft al een stuk minder erg.

    Ik vloek ook weleens met Godverdomme, ook al weet ik dat ik daar echt eens mee op moet houden, anders kwets ik mensen ;'x


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Levine schreef:
    (...)

    Laat ik het even duidelijk zeggen. Ik ben alles behalve zwak (: Dus oordeel niet op die manier over mij. Oh ik weet verdomd goed wat pijn is. Dus oordeel daar ook niet over. Ik schep niet over. Denk je dat ik er trots op ben dat mijn vader kanker heeft gehad? Dat ik hem in het ziekenhuis heb zien liggen, terwilj al het leven langzaam uit hem weggezogen wordt. Hou toch op!


    Kind, houd op met die kut verhalen. Je bent niet beter dan iemand omdat je weet wat pijn is. En je hebt heus niet meer pijn opgelopen dan anderen. Doe ook niet alsof want dat begint fucking irritant te worden. Ik vraag het nog even vriendelijk, wil je weg blijven uit dit topic? Met alle respect hoor, ik probeer te discuseren en niet telkens het zelfde zielige verhaal aan te horen.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Nevada schreef:
    Ik ben een beetje allergisch voor mensen die met kanker schelden. Maar zelf scheld ik met alles wat los en vast zit, behalve kanker dan.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Matched schreef:
    (...)
    Ik vloek ook weleens met Godverdomme, ook al weet ik dat ik daar echt eens mee op moet houden, anders kwets ik mensen ;'x


    Oh, ik vind dat wel meevallen. Bij ons op school kwets je daar echt niemand mee hoor.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Aan Breakdancer en Levine, kunnen jullie er nu over ophouden? 8D Voordat het uit de hand loopt, si? (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nim schreef:
    Aan Breakdancer en Levine, kunnen jullie er nu over ophouden? 8D Voordat het uit de hand loopt, si? (:


    Is goed joh, als zij maar ophoud met al die verhalen alsof ze zoveel meer pijn heeft dan anderen. Daar kan ik niet tegen hoor.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Oh, ik vind dat wel meevallen. Bij ons op school kwets je daar echt niemand mee hoor.

    Nee, maar mijn opa en oma wel.. ;'P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Is goed joh, als zij maar ophoud met al die verhalen alsof ze zoveel meer pijn heeft dan anderen. Daar kan ik niet tegen hoor.


    --'


    To infinity and beyond •

    Matched schreef:
    (...)
    Nee, maar mijn opa en oma wel.. ;'P


    Haha, dat is waar. Ik vloek ook echt nooit waar mijn familie bij is. Mijn moeder vermoord me als ik dat doe. Haha.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Haha, dat is waar. Ik vloek ook echt nooit waar mijn familie bij is. Mijn moeder vermoord me als ik dat doe. Haha.

    Hahah, mijn moeder kan daar wel tegen ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Matched schreef:
    (...)
    Hahah, mijn moeder kan daar wel tegen ;'D


    Jij hebt geluk. Haha. Nee, de mijne die vloekt zelf ook, maar als ik het doe moet ik maken dat ik weg kom. Haha. Ach ja, het zal wel met de beste bedoeling zijn.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Jij hebt geluk. Haha. Nee, de mijne die vloekt zelf ook, maar als ik het doe moet ik maken dat ik weg kom. Haha. Ach ja, het zal wel met de beste bedoeling zijn.

    Lowl, mijn moeder vloekt niet, maar die weet dat ze dat er niet meer uit krijgt, dus heeft ze iets van, whatever..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.