• Vloeken is iets waar de meningen nogal over verdeelt zijn. Veel oudere mensen vinden het onbeschoft en onnodig, terwijl veel jongeren het stoer vinden. Ik zelf vloek de hele bende bij elkaar, maar dat verschilt wel tegen wie ik het heb. Tegen ouderen vloek ik bijvoorbeeld niet. En als ik dan tegen zo'n mooiboy praat, dan ben ik niet te houden. Hoe dan ook, aan jullie de vraag, wat vinden jullie van vloeken?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Levine schreef:
    (...)

    Je wilt niet weten hoe geweldig ik me voel (joehoe)
    Nee ik ben niet bitchy. Ik geef mijn ongezouten mening (:


    Ik zeg ook niet dat je bitchy bent, ik zeg dat je je bitchy gedraagt. Weet je waarom? Ik veroordeel mensen niet, ook niet als ze met kanker schelden. Ik vind mensen niet lager dan mij omdat ze met kanker schelden. En ik bombardeer mij mening niet alsof het de oplossing op het broeikaseffect is. Zou jij ook niet moeten doen, want dat bespaart je behoorlijk wat stress en haat.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ik zeg ook niet dat je bitchy bent, ik zeg dat je je bitchy gedraagt. Weet je waarom? Ik veroordeel mensen niet, ook niet als ze met kanker schelden. Ik vind mensen niet lager dan mij omdat ze met kanker schelden. En ik bombardeer mij mening niet alsof het de oplossing op het broeikaseffect is. Zou jij ook niet moeten doen, want dat bespaart je behoorlijk wat stress en haat.


    Ten eerste ik stress niet, en tweede ik haat niet (: Ik vind het gewoon belachelijk. Ik vind mensen die met kanker schelden niet lager, die weten gewoon niet beter (;


    To infinity and beyond •

    Aconite schreef:
    (...)

    zo bedoeld, wel dan wees gerust dat zal ik niet proberen doen, als jij ermee wilt schelden, it's you're problem (:


    Je ziet het verkeerd: ik heb geen probleem met het feit dat ik vloek, maar mensen hebben een probleem met mij omdat ik vloek. Bij wie ligt het dan? Nou, sorry, maar om mensen te veroordelen omdat ze toevallig met kanker vloeken en zeggen dat je daar geen vrienden mee kunt worden vind ik echt heel erg laag.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik vind, met bepaalde dingen moet je gewoon niet schelden. Al wordt er gezegd, 'het is maar een woordje', dat ene woordje heeft wel een hele grote impact. Zolang je andere mensen niet kwetst, mag je vloeken. Iedereen vloekt, ik ook, maar ik ben me wel bewust van de woorden die ik wel/niet kan gebruiken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Levine schreef:
    (...)

    Ten eerste ik stress niet, en tweede ik haat niet (: Ik vind het gewoon belachelijk. Ik vind mensen die met kanker schelden niet lager, die weten gewoon niet beter (;


    Niet lager? Dat is mooi. Maar nu trek je al weer een conclusie die aan alle kanten niet klopt. Ik ben ook iemand verloren omdat die kanker had, en ik maak er nog steeds geen probleem van. Ik schep er ook niet mee op. Dus veroordeel me niet, wil je?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Nim schreef:
    Ik vind, met bepaalde dingen moet je gewoon niet schelden. Al wordt er gezegd, 'het is maar een woordje', dat ene woordje heeft wel een hele grote impact. Zolang je andere mensen niet kwetst, mag je vloeken. Iedereen vloekt, ik ook, maar ik ben me wel bewust van de woorden die ik wel/niet kan gebruiken.


    Daar kan ik in komen. Ik vind dat je moet kunnen vloeken, maar dan wel bij mensen die het kunnen hebben. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Niet lager? Dat is mooi. Maar nu trek je al weer een conclusie die aan alle kanten niet klopt. Ik ben ook iemand verloren omdat die kanker had, en ik maak er nog steeds geen probleem van. Ik schep er ook niet mee op. Dus veroordeel me niet, wil je?


    Ik veroordeel niet, ik zeg gewoon waar het op staat. Ik vraag helemaal niet om medelijden. Ik heb gewoon in die twee jaar meer meegemaakt dan wat de meesten meemaken waardoor ik gewoon niet tegen dat woord kan. En al helemaal niet als het om de haverklap gezegd wordt.


    To infinity and beyond •

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Daar kan ik in komen. Ik vind dat je moet kunnen vloeken, maar dan wel bij mensen die het kunnen hebben. (:

    Achja. Soms is 't wel even lekker om te vloeken 8D Het is ook maar een manier om gevoelens te uiten, die er soms uit moeten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Levine schreef:
    (...)

    Ik veroordeel niet, ik zeg gewoon waar het op staat. Ik vraag helemaal niet om medelijden. Ik heb gewoon in die twee jaar meer meegemaakt dan wat de meesten meemaken waardoor ik gewoon niet tegen dat woord kan. En al helemaal niet als het om de haverklap gezegd wordt.


    Ach, houd toch op met dat geziek. Ik heb ook fucking veel meegemaakt op andere gebieden dan dat. Je bent niet de enige die weet wat pijn is. En neem mijn advies, je wil niet constant opscheppen over wat je hebt meegemaakt, want mensen hebben daar alles behalve respect voor. Ze zullen je eerder uitlachen en als zwak beschouwen.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Nim schreef:
    (...)
    Achja. Soms is 't wel even lekker om te vloeken 8D Het is ook maar een manier om gevoelens te uiten, die er soms uit moeten.


    Inderdaad, en als je dan eens met ziektes vloekt, nou, dan vind ik dat dat moet kunnen hoor. Zolang je het niet te vaak doet, toch?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik vloek nooit tegen mijn ouders, aangezien dat niet erg volwassen en respectvol overkomt. En ik scheld eigenlijk ook nooit iemand uit. Alleen als ik heel boos ben. Maar ik zeg vaak genoeg kut en godverdomme. Maar nóóit kanker. Tenminste heel soms, als ik écht heel boos ben.


    Alleen maar tranen van geluk

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ach, houd toch op met dat geziek. Ik heb ook fucking veel meegemaakt op andere gebieden dan dat. Je bent niet de enige die weet wat pijn is. En neem mijn advies, je wil niet constant opscheppen over wat je hebt meegemaakt, want mensen hebben daar alles behalve respect voor. Ze zullen je eerder uitlachen en als zwak beschouwen.


    Laat ik het even duidelijk zeggen. Ik ben alles behalve zwak (: Dus oordeel niet op die manier over mij. Oh ik weet verdomd goed wat pijn is. Dus oordeel daar ook niet over. Ik schep niet over. Denk je dat ik er trots op ben dat mijn vader kanker heeft gehad? Dat ik hem in het ziekenhuis heb zien liggen, terwilj al het leven langzaam uit hem weggezogen wordt. Hou toch op!


    To infinity and beyond •

    Ik vloek eigenlijk best vaak, gebeurd gewoon :')


    -

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Inderdaad, en als je dan eens met ziektes vloekt, nou, dan vind ik dat dat moet kunnen hoor. Zolang je het niet te vaak doet, toch?

    Hmmm, not sure. Als jij daar liever mee scheldt, dan doe je dat :'D Maar woorden als 'kanker' zul je niet uit mijn mond horen komen x) Als je het ten eerste maar niet in een omgeving doet die erdoor gekwetst kan worden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vloek wel eens, als ik iets verkeerd doe, ofzo..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.