• Voor de leden onder ons die gek zijn op metal, hier is een slowchat topic waar je je hart kunt luchten.

    NOTE; geen Bieber-fiever in dit topic, of ik stap naar een MOD, dit is uitsluitend voor metal, metalcore en andere soorten metal/hardrock.

    Pleasure! ^^

    EDIT; topic voor alle soorten Metal/hardrock

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 11:33 ]


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Als je naar Slayer gaat moet je van tevoren al weten waar je mee te maken krijgt :'DD
    Er was ook niks gebeurt tijdens slayer. Ik zei een optreden, dat was dus een ander, maar ik heb mijn post al aangepast zodat het duidelijker is. Ik bedoel gewoon het hangt af van waar je naartoe gaat en welke mensen fan zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    SYN schreef:
    (...)
    Veel pijn en bloed. *Spreekt uit ervaring van GMM '10*


    GMM '08 scheen volgens Leila een ongelofelijke chaos te zijn.
    Ik vond het dit jaar wel druk en de laatste nacht super gezellig, maar het kon heftiger. :'D
    Ik wil Slayerrr! ):


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    En over dat hij het publiek 'veel zou laten zingen', misschien bij sommige bands wel, maar hij moet álles screamen en die bands zingen gewoon :'D
    Ik vond ETF op powerfest trouwens slecht :'D, Graig ging crowdsurfen op een meisje naast me en hij kwam echt vol in dr face, toen moest ze huilen. Best sneu voor Graig eigenlijk, want dat zie je wel aankomen als je daar staat neem ik aan ;$ en hij bedoelde het vast ook niet zo dat een klein meisje hem op moest vangen :''D

    Capulet schreef:
    (...)
    Ja en van mensen die je kent mag je het soms verdragen dat ze aan de kant gaan als je afkomt. :/ Idioten. Best dat er nog sympathieke zangers/zangeressen zijn die je op het podium helpen als je valt. ^^
    Ja idd, dat was gewoon echt gemeen van dat wijf. :O


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Styles schreef:
    (...)
    en waarom zou ik mijn vrienden niet geloven die allemaal bij die meeting waren, omdat jij nu wat anders zegt.,?
    Nouwja, het maakt mij verder niet uit, want ik was er niet bij, omdat ik het het wachten niet waard vond.
    Maar je komt nu wel een beetje over van., nee, kijk ik heb gelijk want ik weet alles van olly. ;x


    Mensen ga nou geen ruzie maken over dit soort shit. :')
    Gedraag jullie.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Ik wordt er meestal uitgesleept door mensen aan de kant die het zien of die erin staan en het door hebben, omdat ze het al zolang doen. I dunno, misschien heeft het er mee te maken dat ik een klein blond meisje ben en soms nogal opval -dat is niet als ego bedoelt ofzo:')-, maar ik wordt 9 van de 10x overal wel geholpen door iemand. :'D
    En ja dingen gaan wel eens mis, maar als je je daar neer door laat halen kun je nergens meer plezier van beleven. Shit just happens.

    maar kleine blonde meisjes worden gezien als breekbaar., ;3
    ik ben 1.82 en spreek uit ervaring dat ik dus niet opval in een Mosh., xD
    nouja, zo heeft iedereen zijn eigen arvaringen.
    waarvan ik bij mezelf weet, dat ik me dus niet heb laat tegenhouden door de ongelukken die er wel eens gebeuren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ook in een intervieuw :'D

    Ja klopt, maar ik vroeg het ook voor de grap aan 'em XD


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Styles schreef:
    (...)
    en waarom zou ik mijn vrienden niet geloven die allemaal bij die meeting waren, omdat jij nu wat anders zegt.,?
    Nouwja, het maakt mij verder niet uit, want ik was er niet bij, omdat ik het het wachten niet waard vond.
    Maar je komt nu wel een beetje over van., nee, kijk ik heb gelijk want ik weet alles van olly. ;x


    Oh, sorry dat ik zo overkom, maar ik denk gewoon, ik weet meer dan jou én je was er niet bij, dus hoe kan je al die dingen nou weten?
    Ik vertel je gewoon hoe ik Bring Me The Horizon heb meegemaakt en that's it, als hun ze niet aardig vonden, too bad. Je kunt niet van iedereen houden toch ^^
    en het is Oli, no offence ;$

    Atmosphere schreef:
    En over dat hij het publiek 'veel zou laten zingen', misschien bij sommige bands wel, maar hij moet álles screamen en die bands zingen gewoon :'D
    Ik vond ETF op powerfest trouwens slecht :'D, Graig ging crowdsurfen op een meisje naast me en hij kwam echt vol in dr face, toen moest ze huilen. Best sneu voor Graig eigenlijk, want dat zie je wel aankomen als je daar staat neem ik aan ;$ en hij bedoelde het vast ook niet zo dat een klein meisje hem op moest vangen :''D

    ik stond boven bij ETF en van boven was het echt geniaal om te zien hoe hij ging Crowdsurfen, vooral als je zach hoe hij aan het koort van zijn microfoon werd teruggetrokken., ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    SYN schreef:
    (...)
    Ja klopt, maar ik vroeg het ook voor de grap aan 'em XD

    Echt, hoe vet ^^, wanneer zag je m?

    Styles schreef:
    (...)
    ik stond boven bij ETF en van boven was het echt geniaal om te zien hoe hij ging Crowdsurfen, vooral als je zach hoe hij aan het koort van zijn microfoon werd teruggetrokken., ;3

    Háhaa, ik stond daar vooraan en ik was hem gewoon even aan het betasten toen ik de kans had :9~ Ok, tot ik een been in mijn face kreeg van em :'D

    Atmosphere schreef:
    (...)
    Echt, hoe vet ^^, wanneer zag je m?

    Februari vorig jaar I think. ;D Of dit jaar. Iig in februari.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SYN schreef:
    (...)
    Zeg, daten?


    oke! xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Oh, sorry dat ik zo overkom, maar ik denk gewoon, ik weet meer dan jou én je was er niet bij, dus hoe kan je al die dingen nou weten?
    Ik vertel je gewoon hoe ik Bring Me The Horizon heb meegemaakt en that's it, als hun ze niet aardig vonden, too bad. Je kunt niet van iedereen houden toch ^^
    en het is Oli, no offence ;$

    Daarom zeg ik ook, dat het mij verder niet uitmaakt, omdat ik er niet bijwas. ik vertel wat ik heb gehoort en jij verteld hou jij het hebt meegemaakt.
    ik kan daar verder niets mee, omdat ik het ook allemaal maar hoor.
    -ik zei tog al dat ik naar bed moest., ;x

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 23:47 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Mensen ga nou geen ruzie maken over dit soort shit. :')
    Gedraag jullie.


    't is niet meteen een ruzie als we het oneens zijn. (krul)