• Voor de leden onder ons die gek zijn op metal, hier is een slowchat topic waar je je hart kunt luchten.

    NOTE; geen Bieber-fiever in dit topic, of ik stap naar een MOD, dit is uitsluitend voor metal, metalcore en andere soorten metal/hardrock.

    Pleasure! ^^

    EDIT; topic voor alle soorten Metal/hardrock

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 11:33 ]


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    EN EN EN EN EN; Helloween komt binnenkort naar Lichtenvoorde (en ik woon daar dicht in de buurt hehe)


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Graspop, heh! Iemand fan van Guns 'n Roses, Judas Priest, Rob Zombie of iets dergelijks? ;D Oude heavy metal dus. (prolly not)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    PallasAthene schreef:
    EDIT; alle soorten metal/hardrock

    Dus ook de veel vergeten Folk en symphonic metal,beter. Eindelijk eens een topic waar je wat aan heb.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dus ook de veel vergeten Folk en symphonic metal,beter. Eindelijk eens een topic waar je wat aan heb.

    Ahh, folk en symphonic, I love that shit. Ik heb een hekel aan de anti-government/anti-mainstream bandjes die er toch alles aan doen om mainstream te worden (zo noem ik even BMTH). Korpiklaani kan er altijd in, net als Tyr en Alestorm. -sigh-, metal, zo'n ondergewaardeerd genre.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Ahh, folk en symphonic, I love that shit. Ik heb een hekel aan de anti-government/anti-mainstream bandjes die er toch alles aan doen om mainstream te worden (zo noem ik even BMTH). Korpiklaani kan er altijd in, net als Tyr en Alestorm. -sigh-, metal, zo'n ondergewaardeerd genre.

    Kijk,eidnelijk iemand die het begrijpt. Týr is echt zo geweldig,ben er al de halve middag aan het luisteren. Love it.
    Er zou veel meer van hun en andere te verkrijgbaar zijn. Met heel veel geluk kan ik net een cd van Nightwish en Matelica vinden en dan houd het wel zo'n beetje op. Echt,Nederland is een cultuur barbaar.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    NAZIPUNK schreef:
    Graspop, heh! Iemand fan van Guns 'n Roses, Judas Priest, Rob Zombie of iets dergelijks? ;D Oude heavy metal dus. (prolly not)


    Tuurlijk wel. Judas Priest , Guns'n Roses dat is pas muziek! Oude heavy metal blijft de beste. Ik vind persoonlijk de heavy metal van nu op niet veel meer trekken.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    StJimmy schreef:
    (...)
    Kijk,eidnelijk iemand die het begrijpt. Týr is echt zo geweldig,ben er al de halve middag aan het luisteren. Love it.
    Er zou veel meer van hun en andere te verkrijgbaar zijn. Met heel veel geluk kan ik net een cd van Nightwish en Matelica vinden en dan houd het wel zo'n beetje op. Echt,Nederland is een cultuur barbaar.
    Oeeeh Nightwish. Ik heb gehoord dat hun nieuwe cd nu begin volgend jaar uitkomt ipv dit jaar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    MissDwarf schreef:
    Oeeh een heel leuk topic naar mijn mening

    Ik ben grote liefhebber van oudere metal en hardrock. Zoals Helloween , Papa Roach , Metallica , Black Sabbath. Zijn er hier nog liefhebbers van? =D


    Ik hou wel van Papa Roach! En sommige nummers van de anderen. ^^
    Mijn smaak is echt héél uitgebreid, maar ik hou vooral van Avenged Sevenfold, Tool, Rob Zombie, Arch Enemy, Chimaira, Alestorm en ja ... Nog 1001 andere dingen :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Zijn er hier ook nog mensen die afgelopen weekend bij GMM waren? Ik was er wel. ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    NAZIPUNK schreef:
    Graspop, heh! Iemand fan van Guns 'n Roses, Judas Priest, Rob Zombie of iets dergelijks? ;D Oude heavy metal dus. (prolly not)


    Mijn pa kent Judas Priest, al heeft 'ie maar heel weinig met metal e.d.
    Maar wat wil je, die man speelde in de tijd dat mijn vader op zilver gespoten plateauzolen liep en heel lang haar had in een matje. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    Zijn er hier ook nog mensen die afgelopen weekend bij GMM waren? Ik was er wel. ^^
    Ik niet, had nog examens. Echt jammer. De broer van een vriendin was er wel en hij heeft 4 picks en aan setlist.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik niet, had nog examens. Echt jammer. De broer van een vriendin was er wel en hij heeft 4 picks en aan setlist.


    Coli en ik hadden allebei bijna de pick van Synyster gevangen, maar twee jongens voor ons gingen er om vechten. ):


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    The Clansman van Iron Maiden vind ik zó prachtig! <3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Coli en ik hadden allebei bijna de pick van Synyster gevangen, maar twee jongens voor ons gingen er om vechten. ):
    Vorig jaar tijdens Bullet was dat ook. Die pick viel achter ons en er vlogen zo echt een viertal mensen op de grond daarvoor vechten en uiteindelijk had niemand hem. Grappig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga niet op sommige mensen in hier maar ik ben hélemaal fan van BMTH, niet alleen de muziek, maar ook de emotie en de lyrics die in nummers worden gelegd vind ik gewoon gewéldig en dan heb ik het dus echt niet alleen over hoe sexy Oliver is, maar ik hou van die muziek. Ook hou ik van Suicide Silence, dus misschien hou ik dan wel van de 'mainstream' emo muziek.
    Ehm, verder; Nightwish, Disturbed, In flames, System Of A Down <3
    Meer kan ik er even niet noemen maar het zijn er wel meer (:

    en Ohja, de mensen die Bring Me The Horizon, 'emogeschreeuw' noemoen, hebben duidelijk niet genoeg naar ze geluisterd.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 19:12 ]