Styles schreef:
(...)
Mensen die in een mosh staan letten echt niet op of er iemand is die niet wil hoor. want de eerste keer dat ik in een Mosh stond vond ik het ook dood eng en wilde ik er ook uit, maar niemand die naar me omkeek.
Nu nu vind ik het totaal niet meer erg om in een Mosh te belanden. zoals je zelf al zei. het hoort erbij.
en van de paar blauwe plekken die ik er aan over hou, ga ik echt niet dood.
-al was er op Powerfest een jongen die met de ziekenwagen werd afgevoerd omdat die iets met zijn nek had.
Dankzei een Mosh.
Ik wordt er meestal uitgesleept door mensen aan de kant die het zien of die erin staan en het door hebben, omdat ze het al zolang doen. I dunno, misschien heeft het er mee te maken dat ik een klein blond meisje ben en soms nogal opval -dat is niet als ego bedoelt ofzo:')-, maar ik wordt 9 van de 10x overal wel geholpen door iemand. :'D
En ja dingen gaan wel eens mis, maar als je je daar neer door laat halen kun je nergens meer plezier van beleven. Shit just happens.
[ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 23:40 ]
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.