• Voor de leden onder ons die gek zijn op metal, hier is een slowchat topic waar je je hart kunt luchten.

NOTE; geen Bieber-fiever in dit topic, of ik stap naar een MOD, dit is uitsluitend voor metal, metalcore en andere soorten metal/hardrock.

Pleasure! ^^

EDIT; topic voor alle soorten Metal/hardrock

[ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 11:33 ]

Hackers suck - and so do you, assh*le

SYN schreef:
    (...)
    Zeg, daten?

Hé, ik gooi je aan de lijn als je mij niet meeneemt. (cat)

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Bij ons op school zijn een paar jongens, waaronder drie vrienden van mij, die eigenlijk een soort van de school metalband vormen, haha XD Ze zijn best aardig :P

Life is hard and then we die

Sevenfold schreef:
    (...)

Crowdsurfen kun je bij vallen, want niet iedereen wilt je dragen. En oke, soms blijft iemand liggen, maar dat is meestal een uitzondering op de regel. Tot nu toe zie ik iedereen altijd opgeraapt worden binnen de kortste keren en weet ik ook van de meeste mensen dat ze dat doen of dezelfde ervaringen hebben. Slayer is trouwens ook behoorlijk heftig met pits hoor. :'D

Ja en van mensen die je kent mag je het soms verdragen dat ze aan de kant gaan als je afkomt. :/ Idioten. Best dat er nog sympathieke zangers/zangeressen zijn die je op het podium helpen als je valt. ^^

Sevenfold schreef:
    (...)

Hé, ik gooi je aan de lijn als je mij niet meeneemt. (cat)

Ik wil niet aan de lijn, mistress, ik wil los! Dus ik zal wel alleen met jou daten dan. En met mijn eigen sub, heheh. Sub zonder dat 'ie 't weet. (cop)

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Styles schreef:
    (...)
    ik heb het ook maar gehoort! zoals ik al zei, ik was er zelf niet bij ;3

Oké, nou geloof niet alles wat je hoorde, want veel mensen hebben het 'vooroordeel' dat ze niet aardig zijn tegen fans, omdat Oli 'arrogant' moet overkomen. Hij is brits, dat is zijn humor, sarcasme. Hij houdt echt wel van zijn fans en vond het ook niet erg om handtekeningen uit te delen :')

Passerby schreef:
    (...)Dat is niet echt waar, want ik ben eens tijdens Slayer mijn evenwicht verloren en ik werd door een jongen alweer in de lucht getrokken voor ik de grond raakte, maar tijdens een optreden gingen er wel es meisje gewoon aan de kant toen ik aan het crowdsurfen was en toen viel ik met mijn rug vlak op de grond. Tijdens Rise Against op Werchter duwde de jongen de meisje trouwens heel de tijd uit de pit en lieten ze hen gewoon liggen.

Als je naar Slayer gaat moet je van tevoren al weten waar je mee te maken krijgt :'DD

SYN schreef:
    (...)
    Ik wil niet aan de lijn, mistress, ik wil los! Dus ik zal wel alleen met jou daten dan. En met mijn eigen sub, heheh. Sub zonder dat 'ie 't weet. (cop)

Je mag d'r wel daten, maar ik wil mee! :9~

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Sevenfold schreef:
    (...)

Crowdsurfen kun je bij vallen, want niet iedereen wilt je dragen. En oke, soms blijft iemand liggen, maar dat is meestal een uitzondering op de regel. Tot nu toe zie ik iedereen altijd opgeraapt worden binnen de kortste keren en weet ik ook van de meeste mensen dat ze dat doen of dezelfde ervaringen hebben. Slayer is trouwens ook behoorlijk heftig met pits hoor. :'D
    Ja dat weet ik en dat was ook leuk, maar op graspop is gewoon bijna iedereen vriendelijk, maar op werchter hebben de meeste mensen gewoon zo'n verschrikkelijk kutgedrag. Toen ik tijdens Bullet crowdsurfte, was ik ook bijna gevallen, maar die geven je meteen terug een duw zodat je je niet bezeert. Tijdens Versa was dat niet, die liepen gewoon weg toen ik afkwam, de zangers had achteraf nog gezegd dat je dat niet mocht doen en dat we elkaar moesten helpen, want dat ze niet wou dat iemand zich bezeerde of dood ging.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Atmosphere schreef:
    (...)
    Oké, nou geloof niet alles wat je hoorde, want veel mensen hebben het 'vooroordeel' dat ze niet aardig zijn tegen fans, omdat Oli 'arrogant' moet overkomen. Hij is brits, dat is zijn humor, sarcasme. Hij houdt echt wel van zijn fans en vond het ook niet erg om handtekeningen uit te delen :')

En zijn favoriete meisjesnaam is Holly. Dat zei hij ook nog tegen me. XD

Sevenfold schreef:
    (...)

Je komt er altijd wel uit, zeker als mensen zien dat je het echt niet wilt. Anders; Volle gewicht erin gooien en in een rechte lijn er doorheen rammen, doe ik altijd. ;D

Mensen die in een mosh staan letten echt niet op of er iemand is die niet wil hoor. want de eerste keer dat ik in een Mosh stond vond ik het ook dood eng en wilde ik er ook uit, maar niemand die naar me omkeek.
    Nu nu vind ik het totaal niet meer erg om in een Mosh te belanden. zoals je zelf al zei. het hoort erbij.
    en van de paar blauwe plekken die ik er aan over hou, ga ik echt niet dood.
    -al was er op Powerfest een jongen die met de ziekenwagen werd afgevoerd omdat die iets met zijn nek had.
    Dankzei een Mosh.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Atmosphere schreef:
    (...)

Als je naar Slayer gaat moet je van tevoren al weten waar je mee te maken krijgt :'DD

Veel pijn en bloed. *Spreekt uit ervaring van GMM '10*

SYN schreef:
    (...)
    En zijn favoriete meisjesnaam is Holly. Dat zei hij ook nog tegen me. XD

Ook in een intervieuw :'D

Styles schreef:
    (...)
    Mensen die in een mosh staan letten echt niet op of er iemand is die niet wil hoor. want de eerste keer dat ik in een Mosh stond vond ik het ook dood eng en wilde ik er ook uit, maar niemand die naar me omkeek.
    Nu nu vind ik het totaal niet meer erg om in een Mosh te belanden. zoals je zelf al zei. het hoort erbij.
    en van de paar blauwe plekken die ik er aan over hou, ga ik echt niet dood.
    -al was er op Powerfest een jongen die met de ziekenwagen werd afgevoerd omdat die iets met zijn nek had.
    Dankzei een Mosh.

Ik wordt er meestal uitgesleept door mensen aan de kant die het zien of die erin staan en het door hebben, omdat ze het al zolang doen. I dunno, misschien heeft het er mee te maken dat ik een klein blond meisje ben en soms nogal opval -dat is niet als ego bedoelt ofzo:')-, maar ik wordt 9 van de 10x overal wel geholpen door iemand. :'D
    En ja dingen gaan wel eens mis, maar als je je daar neer door laat halen kun je nergens meer plezier van beleven. Shit just happens.

[ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 23:40 ]

SYN schreef:
    (...)
    Veel pijn en bloed. *Spreekt uit ervaring van GMM '10*

wants to go there
    En iedereen is doorgedraait daar :Y)

Atmosphere schreef:
    (...)

en waarom zou ik mijn vrienden niet geloven die allemaal bij die meeting waren, omdat jij nu wat anders zegt.,?
    Nouwja, het maakt mij verder niet uit, want ik was er niet bij, omdat ik het het wachten niet waard vond.
    Maar je komt nu wel een beetje over van., nee, kijk ik heb gelijk want ik weet alles van olly. ;x

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''