• Voor de leden onder ons die gek zijn op metal, hier is een slowchat topic waar je je hart kunt luchten.

    NOTE; geen Bieber-fiever in dit topic, of ik stap naar een MOD, dit is uitsluitend voor metal, metalcore en andere soorten metal/hardrock.

    Pleasure! ^^

    EDIT; topic voor alle soorten Metal/hardrock

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 11:33 ]


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Alles soorten of alleen de 'harde' soorten?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    EDIT; alle soorten metal/hardrock


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Oeeh een heel leuk topic naar mijn mening

    Ik ben grote liefhebber van oudere metal en hardrock. Zoals Helloween , Papa Roach , Metallica , Black Sabbath. Zijn er hier nog liefhebbers van? =D


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Jaa.


    Ik vind het cool als een orkest word gemixt met metal.
    (Zie BMTH)


    Food.

    ben net begonnen met pogingen tot het spelen van Paranoid


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Ik hou van heel veel soorte metal, maar geen emo geschreeuw (no offence, maar ik noem het maar even zo), zoals Bring Me The Horizon enzo. Yuck. Alleen In Flames (: Doe mij verder maar Metallica, Ozzy, Black Sabbath, Nightwish, Leaves' Eyes. Die soort bands (:


    Alis volat propriis.

    Melusine schreef:
    Ik hou van heel veel soorte metal, maar geen emo geschreeuw (no offence, maar ik noem het maar even zo), zoals Bring Me The Horizon enzo. Yuck. Alleen In Flames (: Doe mij verder maar Metallica, Ozzy, Black Sabbath, Nightwish, Leaves' Eyes. Die soort bands (:


    Ik ben het met je eens ik hou ook niet echt van dat emo geschreeuw ben opgegroeid met groepen zoals Black Sabbath etc..


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Emerge schreef:
    Jaa.


    Ik vind het cool als een orkest word gemixt met metal.
    (Zie BMTH)


    Ja, dat vind ik ook geweldig :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Justin is zo geil!!!!
    Ah jak nee. Ik vond het zo zonde dat ik niet op Graspop kon zijn dit weekend. Echt balen want het zag er zo leuk uit. Vooral dan Slipknot die afsloot.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    MissDwarf schreef:
    (...)

    Ik ben het met je eens ik hou ook niet echt van dat emo geschreeuw ben opgegroeid met groepen zoals Black Sabbath etc..

    Haha ik ook zo ongeveer (: Naja ik snap eerlijk gezegd niet waarom BMTH zichzelf muziek kan noemen :'$ Van die emo kids zitten zich ook altijd te verdedigen, van: "Emo's zijn nietttt depressief!" etcetra etcetra, maar als mensen zoiets gaan googelen en ze komen op bands als BMTH ofzo uit, of Suicide Silence (c'mon, naam zegt genoeg), en ze gaan die teksten lezen, dan snap ik het gerust. Net als heel dat Andy Sixx / Biersack wat het ook mag zijn verhaal. Emo's doen zichzelf niks aan hoor, maar Andy maakt het er niet beter op door zoiets ontzettends doms te doen wat makkelijk had kunnen worden voorkomen, en zo z'n ribben te breken. :l En aangezien je BVB wel een beetje tot "emo's" kan rekenen..
    -nogmaals, tegen de fans, no offence, just my opinion.


    Alis volat propriis.

    Melusine schreef:
    (...)
    Haha ik ook zo ongeveer (: Naja ik snap eerlijk gezegd niet waarom BMTH zichzelf muziek kan noemen :'$ Van die emo kids zitten zich ook altijd te verdedigen, van: "Emo's zijn nietttt depressief!" etcetra etcetra, maar als mensen zoiets gaan googelen en ze komen op bands als BMTH ofzo uit, of Suicide Silence (c'mon, naam zegt genoeg), en ze gaan die teksten lezen, dan snap ik het gerust. Net als heel dat Andy Sixx / Biersack wat het ook mag zijn verhaal. Emo's doen zichzelf niks aan hoor, maar Andy maakt het er niet beter op door zoiets ontzettends doms te doen wat makkelijk had kunnen worden voorkomen, en zo z'n ribben te breken. :l En aangezien je BVB wel een beetje tot "emo's" kan rekenen..
    -nogmaals, tegen de fans, no offence, just my opinion.
    Ik vind die mannen ook echt zo slecht. Er komt daar precies niks zinnigs uit. En die zanger zingt nu mee op het nieuwe album van YM@6 en dat lied zal vast zo verneukt zijn hea.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik vind die mannen ook echt zo slecht. Er komt daar precies niks zinnigs uit. En die zanger zingt nu mee op het nieuwe album van YM@6 en dat lied zal vast zo verneukt zijn hea.

    Waarschijnlijk dan wel ja.. Sommige bands doen echt alles voor aandacht, daar heb ik echt een hekel aan. Net als Gorgoroth, maar die gaan écht te ver, dat gaat gewoon helemaal nergens over.
    In 2004 gaf Gorgoroth een reeks concerten met als afsluiting een concert in Kraków, Polen. Het concert zou gefilmd worden en Gorgoroth bracht daarom een enorme show mee. Het podium was afgezet met prikkeldraad en brandende fakkels en daartussen ongeveer 40 gespietste schapenkoppen (welke in Polen gekocht waren). Ook waren op het podium een aantal mensen (mannen en vrouwen) 'gekruisigd' (vastgebonden aan een kruis) en overgoten met bloed. Daarbij hadden ze ook een zwarte kap over hun hoofd heen. De Poolse autoriteiten namen het materiaal in beslag waarna het pas eind 2007 is vrijgegeven.


    Alis volat propriis.

    Melusine schreef:
    (...)
    Haha ik ook zo ongeveer (: Naja ik snap eerlijk gezegd niet waarom BMTH zichzelf muziek kan noemen :'$ Van die emo kids zitten zich ook altijd te verdedigen, van: "Emo's zijn nietttt depressief!" etcetra etcetra, maar als mensen zoiets gaan googelen en ze komen op bands als BMTH ofzo uit, of Suicide Silence (c'mon, naam zegt genoeg), en ze gaan die teksten lezen, dan snap ik het gerust. Net als heel dat Andy Sixx / Biersack wat het ook mag zijn verhaal. Emo's doen zichzelf niks aan hoor, maar Andy maakt het er niet beter op door zoiets ontzettends doms te doen wat makkelijk had kunnen worden voorkomen, en zo z'n ribben te breken. :l En aangezien je BVB wel een beetje tot "emo's" kan rekenen..
    -nogmaals, tegen de fans, no offence, just my opinion.


    Inderdaad vind ik dus ook. Er wordt veel in geschreeuwd , maar zit er eigenlijk wel een nut of betekenis in? Ik ken 1 liedje van BMTH en dat vind ik echt niks , het noemt Rawr en er wordt de hele tijd in gebruld. Death metal etc.. vind ik maar depressief over komen en de naam van die soort metal alleen al wijst er op. Ik hou het dan toch liever bij Black Sabbath , Metallica ,etc... hoor. Ik heb niks tegen fans van BHTM etc... maar dit is gewoon mijn mening


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Melusine schreef:
    (...)[/i]


    Oké dat van die schapenkopen en mensen die gekruisigd zijn is er echt zo veel over ! Dat noem ik al aanstellerig en aandachtzoekerij.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Telt Screamo ofzo ook mee?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.