• Voor de leden onder ons die gek zijn op metal, hier is een slowchat topic waar je je hart kunt luchten.

    NOTE; geen Bieber-fiever in dit topic, of ik stap naar een MOD, dit is uitsluitend voor metal, metalcore en andere soorten metal/hardrock.

    Pleasure! ^^

    EDIT; topic voor alle soorten Metal/hardrock

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 11:33 ]


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Atmosphere schreef:
    (...)

    't is niet meteen een ruzie als we het oneens zijn. (krul)


    Nee, maar ik wil niet dat mensen hier onzinnige discussies gaan starten. Daar gaat het dus helemaal niet om. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Styles schreef:
    (...)
    Daarom zeg ik ook, dat het mij verder niet uitmaakt, omdat ik er niet bijwas. ik vertel wat ik heb gehoort en jij verteld hou jij het hebt meegemaakt.
    ik kan daar verder niets mee, omdat ik het ook allemaal maar hoor.
    -ik zei tog al dat ik naar bed moest., ;x


    Ja nee sure, ik maak ook geen ruzie oid (krul)
    Ik vond het alleen niet leuk dat je Oli van dingen beschuldigd,
    die je niet zeker weet.

    Atmosphere schreef:
    (...)
    Háhaa, ik stond daar vooraan en ik was hem gewoon even aan het betasten toen ik de kans had :9~ Ok, tot ik een been in mijn face kreeg van em :'D

    Toen ik buiten voor op het stoepje zat, nadat het alles al afgelopen was liep die langs, en keek hij me vet saggo aan. en ik had in eerste instantie niet eens door dat hij het was.
    Bij max wel, maar bij Craig had ik echt van.
    'Wtf, he, dat ik craig, He, hij heeft nou ook een leuk hoedje op!'
    meer echt niet., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Daarom zeg ik ook, dat het mij verder niet uitmaakt, omdat ik er niet bijwas. ik vertel wat ik heb gehoort en jij verteld hou jij het hebt meegemaakt.
    ik kan daar verder niets mee, omdat ik het ook allemaal maar hoor.
    -ik zei tog al dat ik naar bed moest., ;x


    Welterusten. (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Nee, maar ik wil niet dat mensen hier onzinnige discussies gaan starten. Daar gaat het dus helemaal niet om. (krul)


    Ja sorry, ik kan er op een of andere manier niet tegen als er slechte dingen over mijn favoriete band gezegd worden.. :'D

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ja nee sure, ik maak ook geen ruzie oid (krul)
    Ik vond het alleen niet leuk dat je Oli van dingen beschuldigd,
    die je niet zeker weet.

    ik beschuldig hem niet, oke mischien wel. maar niet uit eigen perspectief. ;x
    en niet dat ik het als een ruzie zag., ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ja sorry, ik kan er op een of andere manier niet tegen als er slechte dingen over mijn favoriete band gezegd worden.. :'D


    Leer jezelf er overheen te zetten, heb je veel meer aan. Beetje meer hippie instelling hebben, hoor! (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Styles schreef:
    (...)
    ik beschuldig hem niet, oke mischien wel. maar niet uit eigen perspectief. ;x
    en niet dat ik het als een ruzie zag., ;3


    Oké, maar op het begin zei je ook dat hij zijn publiek alles liet zingen en steeds walls of death liet doen en dergelijke.
    Ik was geïrriteerd toen hij zij ''Who wants a High Five? Come and get it,'' waarop hij doelde dat mensen moesten gaan Crowdsurfen, want dan stond er een dikke neger voor me om al die mensen achter me terug het publiek in te duwen en dan kon ik weer niks zien en dan kreeg ik weer een voet op mijn hoofd, naja :'D, maar besides dat stukje, vond ik het gewoon een goed optreden ;$

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Leer jezelf er overheen te zetten, heb je veel meer aan. Beetje meer hippie instelling hebben, hoor! (krul)


    Bwahahha :'D Dont worry be happy.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Bwahahha :'D Dont worry be happy.

    Don't worry be hippie.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 23:54 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik wil haar!<3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Oké, maar op het begin zei je ook dat hij zijn publiek alles liet zingen en steeds walls of death liet doen en dergelijke.
    Ik was geïrriteerd toen hij zij ''Who wants a High Five? Come and get it,'' waarop hij doelde dat mensen moesten gaan Crowdsurfen, want dan stond er een dikke neger voor me om al die mensen achter me terug het publiek in te duwen en dan kon ik weer niks zien en dan kreeg ik weer een voet op mijn hoofd, naja :'D, maar besides dat stukje, vond ik het gewoon een goed optreden ;$

    Ja en dat neem ik ook neit terug, omdat ik daar dus wel bij was., ;3
    en dat is gewoon hoe ik het heb ervaren. want een Mosh vind ik leuk, maar niet constand.
    al vond ik die, met dat we met ze allen teglijk moesten springen wel geniaal., xD
    -dat had ik best van boven willen zien., ;x-
    en ik geef je ook geen ongelijk als je zecht, dat het een geweldig was, want het is ook echt iets geweest, wat ik echt niet had willen missen.
    Haha, nee dat met dat Crowdsurfen vond ik echt geweldig om te zien. hoe iedereen teglijk ging, en ook iedereen tegelijk werd tegengehouden. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sevenfold schreef:
    (...)
    Don't worry be hippie.

    als julie het over hippie's hebben moet ik aan Never Shout never denken., xD
    [dat is pas leuk live.]
    -oke dat was niet echt On-topic, aangezien NSN alles behalve Metal is., xD


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Ja en dat neem ik ook neit terug, omdat ik daar dus wel bij was., ;3
    en dat is gewoon hoe ik het heb ervaren. want een Mosh vind ik leuk, maar niet constand.
    al vond ik die, met dat we met ze allen teglijk moesten springen wel geniaal., xD
    -dat had ik best van boven willen zien., ;x-
    en ik geef je ook geen ongelijk als je zecht, dat het een geweldig was, want het is ook echt iets geweest, wat ik echt niet had willen missen.
    Haha, nee dat met dat Crowdsurfen vond ik echt geweldig om te zien. hoe iedereen teglijk ging, en ook iedereen tegelijk werd tegengehouden. ;x


    Hahaha, dan had jij het zeker niet leuk gevonden toen een zanger op Graspop zei dat de beveiliging niet voor niks vooraan stond en iedereen moest gaan crowdsurfen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    Ik wil haar!<3


    -sigh- Hoe zou die zijn in bed? Zeker te weten wel dominant.. <3 (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)