• Ik zoek een goed, interessant en leuk verhaal! Ik ben ontzettend kritisch (sorry) en neem dus op alleen de best geschreven verhalen een abo. Ik schrijf zelf ook en zie meestal wel het verschil tussen "wel goed" en "super".

    Plaats hier een stukje van je verhaal en een samenvatting. Op basis daarvan beslis ik of ik een kijkje bij je verhaal neem. Als ik een kijkje neem, ga ik het verhaal lezen en neem ik een abo of niet. Dus kies een leuk stukje!

    Voorwaarden:
    -Het moet in ABN geschreven zijn (dus geen msn- of sms-taal)
    -Dialogen moeten telkens met enters geschreven worden, dus als je van spreker verandert, moet deze op een nieuwe regel beginnen te praten
    -Geen fanfics


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain



    Hoofdpersoon: Sophie
    Leeftijd: 17
    Verhaal: Sophie wordt steeds meer onzeker als mensen zeggen dat ze dik is geworden, vroeger was ze altijd de dunste. Ze ontwikkelt anorexia, maakt de dingen mee die hierbij horen. Volg haar verhaal, voel haar leed, lees haar leven.


    Your make-up is terrible


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevindt. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt na verloop van tijd dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    The Quest of the Human Animal.

    Er wordt vaak gezegd dat een ongeluk je hele leven veranderd. Maar alleen mensen die dat ook daadwerkelijk hebben meegemaakt kunnen dat beamen. Maar wat zou je doen als iemand die je gered heeft je leven drastisch overhoop gooit, terwijl jij niks kan dan wachten en meewerken.

    Zou Adam zich kunnen redden als hij in een benarde situatie komt?
    Of heeft hij op ten duur toch hulp nodig om alle problemen op te kunnen lossen?
    Is er überhaupt wel iemand die hem kan helpen?
    Welkom bij The Quest of the Human Animal!


    #Algemeen, beschaafd en Nederlands geschreven.
    #Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken, dus een abo lijkt me verstandig.
    #Tips zijn altijd welkom.
    #Alle personen behoren aan mij en zijn fictief.
    #De plaatsen zijn ook fictief, maar kunnen op een echte plaats gebaseerd zijn.
    #Fantasie, maar niet zo als in een fantasie wereld, alles speelt zich gewoon in de normale wereld af.



    I've just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Maar wat heeft haar daar eigenlijk toe gedreven? En waarom worden de mensen die haar hebben opgevangen toen ze voor de politie vluchtte steeds banger voor haar?

    De inleiding:
    Als ik het niet doe, doet een ander het. Mijn vader, bijvoorbeeld. Hij zal door het lint gaan als hij hoort wat mij is overkomen. Overkomt. Zal overkomen.
    Of mijn moeder, hoewel zij niet iemand is die haar handen graag vies maakt. Zij laat anderen het vuile werk opknappen.
    Misschien doet mijn broer het wel, als ik het hem heel lief vraag. En als hij er geld voor krijgt.
    Zijn vriendin is ook een goede kandidate. Die studeert psychologie of iets in die richting en denkt dat zij al het onrecht in de wereld kan oplossen.
    Ik wrijf over de blauwe plek op mijn wang. Dit is de eerste keer dat hij me in het gezicht heeft geraakt. Ik dacht dat hij dat nooit zou durven, omdat mensen vragen gaan stellen als ze zien dat je veel blauwe plekken hebt.
    Ik dacht ook dat hij mij nooit zo erg zou mishandelen dat ik iets zou breken. Maar elke keer wordt het erger, elke keer overtreedt hij zijn eigen grenzen. Nu is het of hij, of ik.
    Eten of gegeten worden.
    Doden of gedood worden.


    Geschreven in ABN.
    Het verhaal is al af en er is een vervolg van, dat na vanavond twaalf hoofdstukjes heeft.
    Ik heb expres voor de inleiding gekozen omdat het verhaal totaal anders loopt dan je verwacht en ik het plot liever niet verklap.
    Er staan lezersreacties op de titelpagina, die kun je lezen als je twijfelt of het je aanspreekt.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 23:03 ]

    Hihi, je kent mijn stijl (A) Ik ben net aan een nieuwe begonnen :'D Eerste hoofdstukjes komen vanavond en morgen (:





    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door Avenged7Fold
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    My Dearly Departed




    Ze liet haar onvoelbare vingers door het niets glijden.
    Ze liet haar gewichtloze haar in de zachte wind wapperen.
    Ze liet haar onzichtbare ogen in de verte staren.
    ‘Ik mis je’ Fluisterde ze met haar ijskoude adem maar niemand kon het horen.
    Ze wou zo graag terug, terug naar de tijd dat zij het enige was wat hij nodig had.
    Jammer genoeg was het daar te laat voor.
    Haar kansen waren verspild.
    Nu was ze niks meer.
    Alleen een zomers briesje, een windvlaag langs je schouder.

    Ze was zijn Dearly Departed





    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed


    Not all those who wander are lost

    Mijn story gaat over een meisje Emke, ze is 14 jaar en woont in Antwerpen. Ze heeft een klein zusje van 3 jaar, Ella. Haar hobby’s zijn tekenen en met kleine kindjes bezig zijn. Haar leventje is zoals dat van elke tiener, met ups-and-downs. Maar het krijgt een hele andere wending als ze opeens plots gaan verhuizen…

    http://www.quizlet.nl/stories/86552/veranderingen/


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley



    De HAVO4-leerling Kim is erg goed bevriend met haar oud-klasgenoot uit de eerste en de tweede klas: VWO4-er Logan. Ze zien elkaar vrij vaak, maar ze spreken niet erg vaak met elkaar. In dat laatste brengt Logan verandering.

    ~Start: 25-05-'12
    ~Ik waarschuw niet
    ~Neem dus een abo
    StarWarsGirl
    ~Soundtrack


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."


     As Long As You Love Me ft. Jason McCann



     - Justin Bieber bestaat niet.
    - Bevat: seks, drugs, alcohol, en misbruik.
    - Jason McCann is Justin's karakter in CSI / Bad Boy Bieber




     




    The 7 Things I Hate About Justin Drew Bieber.




    The prettiest faces hide the saddest stories.


    Geschreven in het Nederlands.
    Bevat: (Seksuele) mishandeling, 
    alcohol- en drugsmisbruik, en seks.
    Justin is beroemd.
    Géén Bieber-LoveStory.


    Co-Auteurs: Atmospheres, Bieberatic, Bieberauhl.


    Deel 2:  When The Sun Goes Down



    I'm the girl who gets hate because i fell in love.
    I'm
    Selena Marie Gomez.

    Start: Wanneer deel 1 is afgelopen.







    The Hunger Games: Die In Your Arms

    24 tributes from
    12 districts will fight to the death untill there's
    1 winner left.







    Feat. Justin Bieber




    Gebaseerd op The Hunger Games van Suzanne Collins.


    Start: 30 juli, 2012.



    Onbekende personen, vijf hoofdstukken, on-going, hij/zij perspectief en een mix tussen thriller, adventure, romance en enige actie.

    Learah infiltreert bij de racistische overheid, onderdeel zijnde van een vrij groot plan. Al redelijk snel echter, loopt door één levensgevaarlijke man de situatie volledig uit de hand en is haar leven in gevaar, maar ook dat van Niodin, een jongen die aan hun kant staat en eveneens een koorddans uit moet voeren om zijn leven te behouden.

    http://www.quizlet.nl/stories/91599/golden-cage/


    Voorbeeldstukje:
    Ze schraapte haar keel. het geluid klonk vreemd in de desolate gang, waar alleen haar voetstappen verder t horen waren. Een naar gevoel bekroop haar. Wat als er iets gebeurde? Zou iemand haar horen? Ze schudde geagiteerd haar hoofd; aan dat soort dingen moest ze niet denken; het zou toch geen enkele zin hebben. Waarom had ze ook haar mobieltje niet bij zich? Nou ja, nu niets meer aan te doen.
    Ze keek omlaag. Verbeeldde ze zich het? Ze knielde en keek beter. Niks verbeelding. Voetstappen. In de dikke laag stof tekenden zich duidelijke voetstappen af. iemand was hier kortegeleden geweest. Met een onprettig gevoel in haar maag stond Learah weer op. Ze liep verder, passeerde enkele zwak brandende lampjes en probeerde rustig te blijven.
    Opeens stond ze voor een deur. Ze beet op haar lip en stak voorzichtig haar hand uit. De klink was ijskoud. Ergens was ze verbaasd dat er niets gebeurde.


    Don't run away this time and die like a man.

    Ik weet niet of je nog op zoek bent, maar ik ben net begonnen aan een nieuw verhaal. Tis onbekende personen, beetje drama/romantiek en een beetje fantasy, maar dan niet op de gebruikelijke manier van vampier, weerwolf etc. Hoe ik het precies ga doen is natuurlijk nog een verrassing, maaaaarrrr, ik denk dat je dit wel leuk zou kunnen vinden.
    Het gaat over het ontstaan van alles en begint het met Hof. Het is een beetje bijbels opgebouwd, omdat het begon als een schoolopdracht.

    Nou ja, als je dus nog op zoek bent naar verhalen, dan hoop ik dat je even een kijkje neemt bij mijn verhaal ;)

    Dit is de link: http://www.quizlet.nl/stories/91971/het-hof-de-val/

    P.S. Ik heb geen echte samenvatting, omdat ik nog maar net begonnen ben. Ik schrijf zelf ook, heb al een boek bij de uitgever liggen, dus ik dénk dat mijn verhaal op zich wel in de smaak zou kunnen vallen. Ik schrijf altijd ABN en doe de dialogen ook zoals jij ze gewend bent, dus ik hoop dat je even een kijkje neemt!


    You can say, whatever you want, but I will never change because you said so.

    The Devil's Handbag

    “Welcome, welcome! Take a seat and enjoy our girls! Tonight we’ll have brunettes, blondes, blackheads, gingers and the wildest adventures for you!”
    Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder ogen zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.


    Searching heavens for another earth