• Voor de leden onder ons die gek zijn op metal, hier is een slowchat topic waar je je hart kunt luchten.

    NOTE; geen Bieber-fiever in dit topic, of ik stap naar een MOD, dit is uitsluitend voor metal, metalcore en andere soorten metal/hardrock.

    Pleasure! ^^

    EDIT; topic voor alle soorten Metal/hardrock

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 11:33 ]


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Atmosphere schreef:
    Ik ga niet op sommige mensen in hier maar ik ben hélemaal fan van BMTH, niet alleen de muziek, maar ook de emotie en de lyrics die in nummers worden gelegd vind ik gewoon gewéldig en dan heb ik het dus echt niet alleen over hoe sexy Oliver is, maar ik hou van die muziek. Ook hou ik van Suicide Silence, dus misschien hou ik dan wel van de 'mainstream' emo muziek.
    Ehm, verder; Nightwish, Disturbed, In flames, System Of A Down <3
    Meer kan ik er even niet noemen maar het zijn er wel meer (:

    en Ohja, de mensen die Bring Me The Horizon, 'emogeschreeuw' noemoen, hebben duidelijk niet genoeg naar ze geluisterd.
    Ik vind hun muziek gewoon niet zo goed. Disturbed, Nightwish en System of a Down daarentegen zijn geweldig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    He, is het voor een metal liefhebber niet belangrijk om respect te hebben voor elkaar? De een luistert naar een band, die een ander niet uit kan staan ... So what?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Passerby schreef:
    (...)Ik vind hun muziek gewoon niet zo goed. Disturbed, Nightwish en System of a Down daarentegen zijn geweldig.


    ^^ Okay then, smaken verschillen.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    ^^ Okay then, smaken verschillen.
    En maar best. Anders zou de wereld maar wat saai zijn. Ik ben gewoon niet voor hun muziek. Zo vind ik Korn echt goed live, maar hun muziek zelf spreekt me niet zo aan. Naast metal en hard rock luister ik dan ook wel weer veel Punk rock enzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)En maar best. Anders zou de wereld maar wat saai zijn. Ik ben gewoon niet voor hun muziek. Zo vind ik Korn echt goed live, maar hun muziek zelf spreekt me niet zo aan. Naast metal en hard rock luister ik dan ook wel weer veel Punk rock enzo.


    Korn vind ik ook best wel goed, ahoewel het een beetje veel van hetzelfde is. Heb je éen nummer gehoord dan heb je de meesten ook wel gehoord. Ze hebben wel een chille aparte sound die ik echt leuk vind (: Ik heb ze nog nooit live gezien though ;/

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Korn vind ik ook best wel goed, ahoewel het een beetje veel van hetzelfde is. Heb je éen nummer gehoord dan heb je de meesten ook wel gehoord. Ze hebben wel een chille aparte sound die ik echt leuk vind (: Ik heb ze nog nooit live gezien though ;/
    Ze zijn echt goed live en ik kan daar wel naar lusiteren enzo, maar op mijn iPod duw ik dat altijd door. x')
    Dat lied met Disturbed is wel zalig. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik houd van Rammstein <3 Het erm, is iets van Industrial metal/tanzmetall, ik houd me totaal niet bezig met de genre's (:
    Verder heb ik eigenlijk niets met metal, de muziek die ik luister is meer rock :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Passerby schreef:
    (...)Ze zijn echt goed live en ik kan daar wel naar lusiteren enzo, maar op mijn iPod duw ik dat altijd door. x')
    Dat lied met Disturbed is wel zalig. :)


    Forsaken?

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Forsaken?
    Jup.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Jup.

    dies idd vet mooi<3

    Blub. Metal is episch. Ik houd van genoeg metal muziek. Voornamelijk alternative, maar ook andere metal. Ik houd me nou niet erg bezig met genres tbh.
    Ik luister het meeste naar Avenged Sevenfold. :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Atmosphere schreef:
    (...)
    dies idd vet mooi<3
    Ja idd.

    Kent hier trouwens iemand Halestorm?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    jep


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Passerby schreef:
    (...)Ja idd.

    Kent hier trouwens iemand Halestorm?


    Wel Alestorm ...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Een grote schit met BMTH hier., xD
    ik vas eerst wel 'fan' van ze. maar nadat ik ze gezien heb op Powerfest.
    How NEe!
    Andy heeft een groot ego.
    Daarbij liet die prakiets alleen maar het publiek singen, en starte hij in elk lietje zo'n 5 keer een Mosh, of Wall of dead.
    echt hoogtens irritant., ;x

    En haha, ook shit over BVB hier. daar ga ik 28 oktober heen., xD
    just voor Fun, want ik ken maar 3 nummers van ze., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''