• Voor de leden onder ons die gek zijn op metal, hier is een slowchat topic waar je je hart kunt luchten.

    NOTE; geen Bieber-fiever in dit topic, of ik stap naar een MOD, dit is uitsluitend voor metal, metalcore en andere soorten metal/hardrock.

    Pleasure! ^^

    EDIT; topic voor alle soorten Metal/hardrock

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 11:33 ]


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    SYN schreef:
    Jezus mensen, stop met klagen. Is 't niet goed genoeg dat je ze mocht ontmoeten? Of moeten ze je gelijk hun kinderen geven? Die mensen zijn ook gewoon mensen, en zijn meestal ook moet na een optreden.

    de meeting was voor het optreden., ;x
    en het waren niet mijn woorden, want ik persoonlijk was niet bij die meeting...


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Een Mosh?
    tuurlijk hoort dat er bij, een Mosh vind ik gewoon geweldig om in mee te doen.
    al vind ik een Wall of Dead reddelijk eng omdat ik bang ben dat ik onder de voet word gelopen., ;x
    en dat het overal is weet ik ook wel, want zelf op Parkpop bij di-rect was een Mosh.


    Ik ga ook niet snel in een WoD, maar je hoeft toch ook niet verplicht mee te doen? En buiten dat om, als je valt wordt je altijd overeind geholpen, net als in een pit.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Styles schreef:
    (...)
    de meeting was voor het optreden., ;x
    en het waren niet mijn woorden, want ik persoonlijk was niet bij die meeting...

    Oke, maar je begrijpt mijn punt. Mensen moeten godver blij zijn dat ze hun idool van dichtbij kunnen zien. Een blik van Syn Gates was al genoeg voor mij, en dat was tijdens een concert.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Ik ga ook niet snel in een WoD, maar je hoeft toch ook niet verplicht mee te doen? En buiten dat om, als je valt wordt je altijd overeind geholpen, net als in een pit.

    i know that. maar soms heb je dat niet in de hand, tenminsten niet altijd in een mosh. want op Parkpop werd ik er ook gewoon zomaar in meegetrokken. Het is hoe dichtbij die is.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Ik ga ook niet snel in een WoD, maar je hoeft toch ook niet verplicht mee te doen? En buiten dat om, als je valt wordt je altijd overeind geholpen, net als in een pit.
    Dat is niet echt waar, want ik ben eens tijdens Slayer mijn evenwicht verloren en ik werd door een jongen alweer in de lucht getrokken voor ik de grond raakte, maar tijdens een optreden van VersaEmerge gingen er meiden gewoon aan de kant toen ik aan het crowdsurfen was en toen viel ik met mijn rug vlak op de grond. Tijdens Rise Against op Werchter duwde de jongen de meisje trouwens heel de tijd uit de pit en lieten ze hen gewoon liggen.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 23:39 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ja idd.

    Kent hier trouwens iemand Halestorm?

    Miep miep :9~

    ik hou het meest denk ik van Guns 'n Roses, Velvet Revolver, Black Sabbath, Royal Republic, Papa Roach, Rammstein,...

    nog fans? (nerd)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Styles schreef:
    (...)
    i know that. maar soms heb je dat niet in de hand, tenminsten niet altijd in een mosh. want op Parkpop werd ik er ook gewoon zomaar in meegetrokken. Het is hoe dichtbij die is.


    Je komt er altijd wel uit, zeker als mensen zien dat je het echt niet wilt. Anders; Volle gewicht erin gooien en in een rechte lijn er doorheen rammen, doe ik altijd. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Grizzly schreef:
    ik hou het meest denk ik van Guns 'n Roses, Velvet Revolver, Black Sabbath, Royal Republic, Papa Roach, Rammstein,...

    nog fans? (nerd)
    Papa Roach vind ik wel nog iets hebben, al was ik tijdens hun concert in Vorst wel bijna KO gegaan. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Grizzly schreef:
    ik hou het meest denk ik van Guns 'n Roses, Velvet Revolver, Black Sabbath, Royal Republic, Papa Roach, Rammstein,...

    nog fans? (nerd)

    Zeg, daten?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Styles schreef:
    (...)
    Ik heb ze zelf niet echt ontmoed, maar we stonden in de rij voor een andere meeting en toen kwamen die mensjes die naar de Meeting van BMTH naar beneden, en die waren kinda Pist omdat Oliver niet eens op of omkeek waneer die een handtekening zette, waarna hij het papiertje weer naar voren schoof om de volgende te doen..


    Dude, ik was daar, kreeg óok een handtekening. Oli zei ''Hi'' en keek op, de andere bandleden vroegen je naam & ''How are you,''
    wat een gelul :'D

    SYN schreef:
    (...)
    Oke, maar je begrijpt mijn punt. Mensen moeten godver blij zijn dat ze hun idool van dichtbij kunnen zien. Een blik van Syn Gates was al genoeg voor mij, en dat was tijdens een concert.

    Ja i Know.
    Dat was bij mij ook zo met Escape the fate.
    nadat Powerfest was afgelopen zaten we buiten, omdat onze lift een half uur te laat was en toen kwam eerst max aanlopen, en daarna Craig.
    Ik heb enkel lief geglimlacht en me bedacht dat ik Craig zijn hoedje wilde hebben. maar bedacht me geen enkel moment dat ik op ze af moest springen voor een handtekening of een foto.
    Peur om het feit dat hun Meeting al af was gelopen. en ze der doodop uitzagen. ik vond het gewoon sneu als ik dan nog zou lastigvallen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Passerby schreef:
    (...)Dat is niet echt waar, want ik ben eens tijdens Slayer mijn evenwicht verloren en ik werd door een jongen alweer in de lucht getrokken voor ik de grond raakte, maar tijdens een optreden gingen er wel es meisje gewoon aan de kant toen ik aan het crowdsurfen was en toen viel ik met mijn rug vlak op de grond. Tijdens Rise Against op Werchter duwde de jongen de meisje trouwens heel de tijd uit de pit en lieten ze hen gewoon liggen.


    Crowdsurfen kun je bij vallen, want niet iedereen wilt je dragen. En oke, soms blijft iemand liggen, maar dat is meestal een uitzondering op de regel. Tot nu toe zie ik iedereen altijd opgeraapt worden binnen de kortste keren en weet ik ook van de meeste mensen dat ze dat doen of dezelfde ervaringen hebben. Slayer is trouwens ook behoorlijk heftig met pits hoor. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Dude, ik was daar, kreeg óok een handtekening. Oli zei ''Hi'' en keek op, de andere bandleden vroegen je naam & ''How are you,''
    wat een gelul :'D

    ik heb het ook maar gehoort! zoals ik al zei, ik was er zelf niet bij ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Crowdsurfen kun je bij vallen, want niet iedereen wilt je dragen. En oke, soms blijft iemand liggen, maar dat is meestal een uitzondering op de regel. Tot nu toe zie ik iedereen altijd opgeraapt worden binnen de kortste keren en weet ik ook van de meeste mensen dat ze dat doen of dezelfde ervaringen hebben. Slayer is trouwens ook behoorlijk heftig met pits hoor. :'D

    Omg. Slayer op Graspop 2010. Dat was pure seks. (wedding)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)