• Voor de leden onder ons die gek zijn op metal, hier is een slowchat topic waar je je hart kunt luchten.

    NOTE; geen Bieber-fiever in dit topic, of ik stap naar een MOD, dit is uitsluitend voor metal, metalcore en andere soorten metal/hardrock.

    Pleasure! ^^

    EDIT; topic voor alle soorten Metal/hardrock

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 11:33 ]


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Styles schreef:
    (...)
    als julie het over hippie's hebben moet ik aan Never Shout never denken., xD
    [dat is pas leuk live.]
    -oke dat was niet echt On-topic, aangezien NSN alles behalve Metal is., xD


    Hiermee maak ik het goed voor je;


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Hahaha, dan had jij het zeker niet leuk gevonden toen een zanger op Graspop zei dat de beveiliging niet voor niks vooraan stond en iedereen moest gaan crowdsurfen. :'D

    Ik was niet op graspop..
    maar, dan had ik dat juist tog wel leuk gevonden, aangezien ik dat op Powerfest ook geniaal vond om te zien?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Ja en dat neem ik ook neit terug, omdat ik daar dus wel bij was., ;3
    en dat is gewoon hoe ik het heb ervaren. want een Mosh vind ik leuk, maar niet constand.
    al vond ik die, met dat we met ze allen teglijk moesten springen wel geniaal., xD
    -dat had ik best van boven willen zien., ;x-
    en ik geef je ook geen ongelijk als je zecht, dat het een geweldig was, want het is ook echt iets geweest, wat ik echt niet had willen missen.
    Haha, nee dat met dat Crowdsurfen vond ik echt geweldig om te zien. hoe iedereen teglijk ging, en ook iedereen tegelijk werd tegengehouden. ;x


    Bwhahaha ik zag alleen maar een dikke neger toen ;$, maar 't was wel vet, en zoveel pits & WoD's waren er ook niet. Ik wilde mijn goede plek vooraan niet kwijtraken ;$, dus ik deed niet mee -kon ook niet meer van mijn plaats komen btw- maarja, t zag er sowieso wel vet uit als ik naar achter keek :'D

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Hahaha, dan had jij het zeker niet leuk gevonden toen een zanger op Graspop zei dat de beveiliging niet voor niks vooraan stond en iedereen moest gaan crowdsurfen. :'D


    Nog steeds jaloers, ik wilde daarheeeen ;x

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Hiermee maak ik het goed voor je;

    Nu nog op Blote voeten., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Nog steeds jaloers, ik wilde daarheeeen ;x

    Ik weet het nog zo goed. Daar ontmoette ik Nancy! <3

    Ja ja, de beste GMM ooit voor mij. (wbw)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Styles schreef:
    (...)
    Nu nog op Blote voeten., ;x

    Dat doet ze niet, hoor. Geen hoge eisen stellen.. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SYN schreef:
    (...)
    -sigh- Hoe zou die zijn in bed? Zeker te weten wel dominant.. <3 (cat)


    He, voor haar zou zelfs ik bijna sub worden. Of lekker met d'r samen domineren. Twee Dommes kunnen samen ook plezier hebben. (duivel)
    Maar omg, ik wil haar! :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    SYN schreef:
    (...)
    Ik weet het nog zo goed. Daar ontmoette ik Nancy! <3

    Ja ja, de beste GMM ooit voor mij. (wbw)


    En dat schuif je niet onder stoelen of banken (krul) (oké lame spreekwoord)

    Styles schreef:
    (...)
    Nu nog op Blote voeten., ;x


    Nee, maar je mag wel m'n hakken aanbidden. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Bwhahaha ik zag alleen maar een dikke neger toen ;$, maar 't was wel vet, en zoveel pits & WoD's waren er ook niet. Ik wilde mijn goede plek vooraan niet kwijtraken ;$, dus ik deed niet mee -kon ook niet meer van mijn plaats komen btw- maarja, t zag er sowieso wel vet uit als ik naar achter keek :'D

    ik heb geteld, bij het laatste nummer alleen al, probeerde Oli 3 pits voor elkaar te krijgen.
    Waarbij de laatste, ik aan de rand stond, een een meisje naast me, enorm hard door de kring die al gevormd was heen rende, om zo vooraan te komen., xD


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Ja en dat neem ik ook neit terug, omdat ik daar dus wel bij was., ;3
    en dat is gewoon hoe ik het heb ervaren. want een Mosh vind ik leuk, maar niet constand.
    al vond ik die, met dat we met ze allen teglijk moesten springen wel geniaal., xD
    -dat had ik best van boven willen zien., ;x-
    en ik geef je ook geen ongelijk als je zecht, dat het een geweldig was, want het is ook echt iets geweest, wat ik echt niet had willen missen.
    Haha, nee dat met dat Crowdsurfen vond ik echt geweldig om te zien. hoe iedereen teglijk ging, en ook iedereen tegelijk werd tegengehouden. ;x


    en en en en
    een circle pit is toch niet erg als oli t vraagt :'D

    ''Somebody start a circle pit, for gods sake''

    I cant believe people hate him (cat)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 0:06 ]

    Atmosphere schreef:
    (...)

    En dat schuif je niet onder stoelen of banken (krul) (oké lame spreekwoord)


    Zou je mij dan niet willen ontmoeten? (krul)
    -ego-


    Beste GMM ever, volgend jaar weeeer! - En Lowlands, omdat ik door m'n zus en neef ook opgenomen ben in hun stapfamilie door m'n acties :'D-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Zou je mij dan niet willen ontmoeten? (krul)
    -ego-


    Beste GMM ever, volgend jaar weeeer! - En Lowlands, omdat ik door m'n zus en neef ook opgenomen ben in hun stapfamilie door m'n acties :'D-


    Aleen om te zien hoe een klein blond meisje meedoet met pits in Slayer. :''D

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Zou je mij dan niet willen ontmoeten? (krul)
    -ego-


    Beste GMM ever, volgend jaar weeeer! - En Lowlands, omdat ik door m'n zus en neef ook opgenomen ben in hun stapfamilie door m'n acties :'D-

    Geen Lowlands meer voor mij. Gewoon lekker GMM, Werchter en Sziget. <3
    Gmm gewoon wel weer lekker met jou. c:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)