• Klik hier als je de foto niet kan zien.



    Ik zou er graag nog deze tekst bij hebben opstaan:

    3 feb 1959
    The day the music died


    Dit het liefst een beetje schuin en een beetje door de foto heen. In het zwart of wit (wat het duidelijkst is).

    Zou iemand daar even tijd voor hebben? Dat zou ik heel erg fijn vinden. Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 16:23 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Laat maar, krijg het niet schuin

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 16:24 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    Laat maar, krijg het niet schuin


    Oh jammer, maar is niets hoor! (: (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Schuin welke kant op? Boven? Onder? Door de hele foto? Naar links? Naar rechts?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Schuin welke kant op? Boven? Onder? Door de hele foto? Naar links? Naar rechts?


    Dat maakt helemaal niets uit. Dat mag je zelf kiezen. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Je kan een goede site daarvoor gebruiken hoor: Picnik. Het is volledig gratis, makkelijk om te gebruiken en dan kan je zelf helemaal kiezen hoe het eruit ziet. :Y)


    All was well.

    @Anchor; Oh, jij zei het al, haha :'D

    Dan kan je zlef op picnik.com hoor ;p

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 16:29 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Anchor schreef:
    Je kan een goede site daarvoor gebruiken hoor: Picnik. Het is volledig gratis, makkelijk om te gebruiken en dan kan je zelf helemaal kiezen hoe het eruit ziet. :Y)


    Oh dankje, die kende ik nog niet!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Anchor schreef:
    Je kan een goede site daarvoor gebruiken hoor: Picnik. Het is volledig gratis, makkelijk om te gebruiken en dan kan je zelf helemaal kiezen hoe het eruit ziet. :Y)


    Waar kan je tekst invoegen? Ik zie het nergens staan ;k


    If we had not a soul, music would have created it.







    Oké, uhm, even snel gedaan. In het wit was het niet duidelijk, vanwege de achtergrond en hun pakjes en zo. Als het anders moet, ander lettertype of zo, zeg je 't maar? 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Waar kan je tekst invoegen? Ik zie het nergens staan ;k

    Je hebt dus je foto geupload, dan klik je op 'Create' dat staat op die groene vakjes en dan staat er op die witte vakjes die er komen 'Text' (:


    All was well.

    Soundeffect schreef:







    Oké, uhm, even snel gedaan. In het wit was het niet duidelijk, vanwege de achtergrond en hun pakjes en zo. Als het anders moet, ander lettertype of zo, zeg je 't maar? 8D


    Ik dacht zelf dat schuin het mooiste zou zijn, maar die laatste is sowieso het best gelukt! Superhard bedankt! Als ik eens iets kan terugdoen, laat maar weten!


    If we had not a soul, music would have created it.


    ? :p
    Heb ineens dad kleine vierkantje benede weggewerkt xD

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 16:53 ]


    No Weird, No Fun!