• Voor de leden onder ons die gek zijn op metal, hier is een slowchat topic waar je je hart kunt luchten.

NOTE; geen Bieber-fiever in dit topic, of ik stap naar een MOD, dit is uitsluitend voor metal, metalcore en andere soorten metal/hardrock.

Pleasure! ^^

EDIT; topic voor alle soorten Metal/hardrock

[ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 11:33 ]

Hackers suck - and so do you, assh*le

Sevenfold schreef:
    En dat weten we na zoveel pagina's onderhand wel.

Nou dan.. En we weten nu ook onderhand wel, dat op alles
    Wat ik zeg jij comenteer heb, omdat je het er niet mee eens ben (cat)

[ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 0:43 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Styles schreef:
    (...)
    Nou dan.. En we weten nu ook onderhand wel, dat op alles
    Wat ik zeg jij comenteer heb, omdat je het er niet mee eens ben (cat)

Bullshit?
    Doe jij nou zo stom omdat je slaap tekort hebt of wat is het? Echt, ik begin me eraan te irriteren ... (cat)

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Sevenfold schreef:
    (...)

Bullshit?
    Doe jij nou zo stom omdat je slaap tekort hebt of wat is het? Echt, ik begin me eraan te irriteren ... (cat)

Ja dat zal het zijn. Nou meid irriteer je lekker, je hebt alleen jezelf ermee ;3

Styles schreef:
    (...)
    Ja dat zal het zijn. Nou meid irriteer je lekker, je hebt alleen jezelf ermee ;3

Oh houd toch je bakkes. Als je goed leest zie je dat ik vanaf die post bedoelde. Wat heeft het voor zin om er steeds over te blijven janken hoe vervelend je zoiets vond?(cat)

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Sevenfold schreef:
    (...)

Oh houd toch je bakkes. Als je goed leest zie je dat ik vanaf die post bedoelde. Wat heeft het voor zin om er steeds over te blijven janken hoe vervelend je zoiets vond?(cat)

En als jij goe leest leest, zeg ik veder nergens dat ik het vervelend vond ;3

Sevenfold schreef:
    (...)

Laat haar toch doen, die ene blijft ook achter haar mening vragen, dus daar is toch niks mis mee. Ik heb ook wel beklaag bij sommige concerten of festivals, maar dat is toch niet erg. Niet elke optreden verloopt van een leien dakje.

[ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 11:13 ]

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Nee dat snap ik wel, maar kom op zeg. Het begon wel erg overdreven te worden. Ik snap ook niet waarom de hele tijd zoiets besproken moet worden, je kunt het ook over leukere ervaringen hebben. Zorgt voor minder chagrijnige mensen. Je kunt best iets zeggen, maar op een gegeven moment is het duidelijk en genoeg.

Sevenfold schreef:
    Nee dat snap ik wel, maar kom op zeg. Het begon wel erg overdreven te worden. Ik snap ook niet waarom de hele tijd zoiets besproken moet worden, je kunt het ook over leukere ervaringen hebben. Zorgt voor minder chagrijnige mensen. Je kunt best iets zeggen, maar op een gegeven moment is het duidelijk en genoeg.
    Ja dat weet ik, maar die ene vroeg er ook uiteindelijk om en stuurde ook steeds dingen waarop ze moest reageren, dus normaal dat ze het ook blijft doen. Het begon idd wel wat tegen te steken, maar dat is ook omdat het heel de tijd over BMTH ging en ik ben daar geen fan van. Dusja vanaf deze post gaan we dus allemaal over iets anders beginnen.

Ik kom slecht! Verdorie heb ik nu een combi voor Pukkel om onderandere BFMV te zien en dan komt dit op Lowlands:

Bullet For My Valentine gecanceld
    Een vervelend moment: de eerste cancellation voor Lowlands 2011 is binnen. Bullet For My Valentine komt niet naar Lowlands. In een statement laat de band weten dat er een planningsfout is gemaakt met hun 'Uproar Festival Tour' in Noord-Amerika en daarom gaan de shows tijdens de Europese festivals niet door.

Uiteraard gaan we op zoek naar vervanging!

Kennt er iemand Papa Roach ? Ik ga naar hun volgende week vrijdag.(A)

"Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

MissDwarf schreef:
    Kennt er iemand Papa Roach ? Ik ga naar hun volgende week vrijdag.(A)

Goddamned, ik ben jaloers! Ik wil Papa Roach ook live zien! ;-;
    Dinsdag spelen ze ook, maar dan moet ik werken. ):

The agonist, iemand? (bloos)

Passerby schreef:
    (...)Oeeeh Nightwish. Ik heb gehoord dat hun nieuwe cd nu begin volgend jaar uitkomt ipv dit jaar.

Ja weet het echt kut. Moeten we nog langer wachten.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Evanescence komt ook weer samen en brengt een cd uit eind dit jaar.
    Oké geen metal, maar toch in die richting. (krul)