• Voor de leden onder ons die gek zijn op metal, hier is een slowchat topic waar je je hart kunt luchten.

    NOTE; geen Bieber-fiever in dit topic, of ik stap naar een MOD, dit is uitsluitend voor metal, metalcore en andere soorten metal/hardrock.

    Pleasure! ^^

    EDIT; topic voor alle soorten Metal/hardrock

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 11:33 ]


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Styles schreef:
    Een grote schit met BMTH hier., xD
    ik vas eerst wel 'fan' van ze. maar nadat ik ze gezien heb op Powerfest.
    How NEe!
    Andy heeft een groot ego.
    Daarbij liet die prakiets alleen maar het publiek singen, en starte hij in elk lietje zo'n 5 keer een Mosh, of Wall of dead.
    echt hoogtens irritant., ;x
    En haha, ook shit over BVB hier. daar ga ik 28 oktober heen., xD
    just voor Fun, want ik ken maar 3 nummers van ze., ;x


    Jij was fan van ze? Dan weet je dat hij Oliver heet, geen Andy..
    Ik was btw ook op Powerfest, front row ftw en ik vond ze dus wel geweldig :'D
    De zanger van BvB heet daarintegen wél Andy, verkeerd getypt hoop ik :'D?
    Hij wilde trouwens maar twee keer een Wall Of Death, that's it.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 23:18 ]

    Passerby schreef:
    (...)Ja idd.

    Kent hier trouwens iemand Halestorm?

    Bah, Halestorm. Die moet ik dus niet hebben met dat wijvengeschreeuw. Sorry.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    How about Tenacious D?


    Jack Black, King(heart2)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 23:15 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Styles schreef:
    Een grote schit met BMTH hier., xD
    ik vas eerst wel 'fan' van ze. maar nadat ik ze gezien heb op Powerfest.
    How NEe!
    Andy heeft een groot ego.
    Daarbij liet die prakiets alleen maar het publiek singen, en starte hij in elk lietje zo'n 5 keer een Mosh, of Wall of dead.
    echt hoogtens irritant., ;x

    En haha, ook shit over BVB hier. daar ga ik 28 oktober heen., xD
    just voor Fun, want ik ken maar 3 nummers van ze., ;x
    Awh wat sneu. Toen ik BFMV ontmoette waren die ook wel een beetje gemeen en afstandelijk vond ik, maar hun optreden had het goed gemaakt. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sevenfold schreef:
    How about Tenacious D?


    Jack Black, King(heart2)

    KICKAPOO IS ALSO EPIC. 8D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Jij was fan van ze? Dan weet je dat hij Oliver heet, geen Andy..
    Ik was btw ook op Powerfest, front row ftw en ik vond ze dus wel geweldig :'D
    De zanger van BvB heet daarintegen wél Andy, verkeerd getypt hoop ik :'D?

    Hahaha, sorry, ik heb me slaap hard nodig zo te zien., ;x
    ja was inderdaat een ''typfout''
    En ze waren ook wel geweldig., Alleen een tegenvaller dat hij het publiek constand liet ''zingen''
    ja Wall of dead wel., maar hij wilde wel constand dat iedereen een kring maakte voor een Mosh..
    Daarbij lach ik wel in een deuk, dat Oliver riep dat iedereen op het podium moest komen, en de Securitie iedereen doodleuk tegenhield., ;x

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 23:19 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    SYN schreef:
    (...)
    KICKAPOO IS ALSO EPIC. 8D


    Beelzeboss


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Styles schreef:
    (...)
    Hahaha, sorry, ik heb me slaap hard nodig zo te zien., ;x
    ja was inderdaat een ''typfout''
    En ze waren ook wel geweldig., Alleen een tegenvaller dat hij het publiek constand liet ''zingen''
    ja Wall of dead wel., maar hij wilde wel constand dat iedereen een kring maakte voor een Mosh..
    Daarbij lach ik wel in een deuk, dat Oliver riep dat iedereen op het podium moest komen, en de Securitie iedereen doodleuk tegenhield., ;x


    Nou en? Dat hoort er toch gewoon bij? :')
    Dat zie je bijna overal, of er nu wel of niet om gevraagd wordt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind Flyleaf ook heel leuk. Iemand die dat kent?



    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Awh wat sneu. Toen ik BFMV ontmoette waren die ook wel een beetje gemeen en afstandelijk vond ik, maar hun optreden had het goed gemaakt. :)

    Ik heb ze zelf niet echt ontmoed, maar we stonden in de rij voor een andere meeting en toen kwamen die mensjes die naar de Meeting van BMTH naar beneden, en die waren kinda Pist omdat Oliver niet eens op of omkeek waneer die een handtekening zette, waarna hij het papiertje weer naar voren schoof om de volgende te doen..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jezus mensen, stop met klagen. Is 't niet goed genoeg dat je ze mocht ontmoeten? Of moeten ze je gelijk hun kinderen geven? Die mensen zijn ook gewoon mensen, en zijn meestal ook moet na een optreden.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Nou en? Dat hoort er toch gewoon bij? :')
    Dat zie je bijna overal, of er nu wel of niet om gevraagd wordt.

    Een Mosh?
    tuurlijk hoort dat er bij, een Mosh vind ik gewoon geweldig om in mee te doen.
    al vind ik een Wall of Dead reddelijk eng omdat ik bang ben dat ik onder de voet word gelopen., ;x
    en dat het overal is weet ik ook wel, want zelf op Parkpop bij di-rect was een Mosh.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mijn minnaar en Ricardo's vader :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Styles schreef:
    (...)
    Ik heb ze zelf niet echt ontmoed, maar we stonden in de rij voor een andere meeting en toen kwamen die mensjes die naar de Meeting van BMTH naar beneden, en die waren kinda Pist omdat Oliver niet eens op of omkeek waneer die een handtekening zette, waarna hij het papiertje weer naar voren schoof om de volgende te doen..
    Bij ons was het bij BFMV ook wel een automatisme. De Bassist zei wel goeien dag, maar het droop van hem dat hij geen antwoord moest hebben. En aan Matt vroeg ik een foto en hij deed zo teken naar de security dat het eigenlijk niet mocht en wij zeiden dat we het snel gingen doen en hij vond het wel niet zo erg enzo. Maar ze waren gewoon een beetje onvriendelijk, maar de security zat ook wel heel de tijd te zagen, want zo mochten we maar 1 iets laten signen en moesten we snel doorlopen enzo. Best wel zonde.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sevenfold schreef:
    Mijn minnaar en Ricardo's vader :')



    HUYBNFBHRG YES YES YES. (wedding)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)