• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.
    Nummer 9; Blub.
    Nummer 10; Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen - Het waren er meer maar bon ;p
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - JamieGoede vampier: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampier: Faith - Savoy
    Vampierjagers: Ask (Damiën) - Chase (James)

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Net toen de hallucinaties afnamen, en Lew stukje bij beetje terug bij bewustzijn was, trad het tweede stadium van de spreuk in. Eén die hij liever had meegemaakt met zijn gedachten ergens anders. Hoewel hij al gloeiend heet aanvoelde werd het erger. Wreder. Pijnlijker dan alle pijn die hij ooit gevoeld had bij een gesmeten. En er kwam geen eind aan. Zijn lichaam begon van binnen uit te verbranden, het voelde alsof zijn aderen dichtschroeiden en er miljarden mieren zich vanuit zijn vlees naar buiten wilden eten. Hij probeerde zich in te houden, zich groot te houden, maar zijn lichaam begon ervan te stuiptrekken en op den duur kon hij ook zijn gekrijs niet meer inhouden. Vol overgave gilde hij, gilde hij zo hard dat het niet meer op een gil leek, maar op een oerkreet. 'Laat het stoppen! Alsjeblief! Maak me af, maak er een eind aan,' smeekte hij biddend dat iemand de ziel had om hem te doden en hem te verlossen van deze helse, ondragelijk pijn. 'MAAK ME AF!' krijste hij terwijl de tranen over zijn wangen liepen en hij als een bezetene zijn eigen vel openkrabte in de hoop de pijn te vergeten. Spartelend en trekkend strompelde hij uit bed, gooide zichzelf als eeen dolle stier tegen de muren aan en smeekte gelijk wie om zijn verlossing. 'JIJ!' Brulde hij dan tegen Ash. 'Ik doe alles voor je. Dood me, dood me alsjeblieft,' jammerde hij toen hij zichzelf opnieuw op de grond liet vallen en het bloed op zijn opengekrabte schouders opensmeerde over zijn borstkas en rug. 'Nu!'

    Is het erg dat ik het leuk vind om hem zo te martelen c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Yue
    Ineens begint Lew te gillen, en geschrokken kijk ik hoe hij spartelt en zichzelf begint te krabben. Het maakt me bang, en al snel huil ik terwijl ik vol afgrijzen naar hem kijk. Hij beukt tegen de muren en smeekt Ash hem te doden. Het is duidelijk dat die twijfelt, maar aangezien hij al eerder heeft geprobeerd ons te vermoorden lijkt het me niet handig af te wachten wat hij zal doen. Aan de andere kant, wat moet ik doen? De muren waar Lew tegen aan bonkte zijn ingedeukt en ik heb geen idee hoe ik hem zou kunnen helpen. Daarom wend zet ik een stap achteruit en kijk naar Dewi. "Wat is er gebeurd? Waar is Odile?"

    Savoy
    Zonder veel aandacht aan mijn woorden te besteden gaat Odile op mijn bed liggen. Ik trek een wenkbrauw op en grijns geamuseerd. "Ach, ik kan er in slapen en douchen, dat is genoeg." Odile blijft lachen, als een echt meisjes meisje, en plukt weer aan haar krullen. "We hebben het oneindig leven, Savoy. Waarom er niet uithalen wat erin zit?" Ik haal mijn schouders op. "Omdat ik je niet vertrouw. Ik vertrouw het niet dat je me probeert te verleiden terwijl je vanmiddag mijn nek nog wel om kon draaien." Odile gaat onverstoorbaar verder met flirten en komt op me aflopen. Ik kijk in haar grijze ogen, maar ik kan er geen emoties uit aflezen. Ze streelt mijn gezicht en plant ineens haar lippen op de mijne. Omdat ik geen idee heb waarom ik zou tegenwerken als een mooie vrouw me zoent blijf ik stil staan, maar ik pak haar niet vast. "Kijk, zo moeilijk is het toch niet?" Ik slik en houd mijn mond, als ze vervolgens het overhemd open begint te maken. Waar slaat dit in godsnaam op? Ik voel haar handen tegen mijn borst en buik aan strijken bij elk knoopje dat ze losmaakt en nog steeds verbaasd pak ik haar heupen vast, geleid door haar handen. Ze zoent me nog een keer, ruwer, harder, meer zoals je van Odile zou verwachten. Ik zoen haar echt terug deze keer, en vervloek mezelf dat ik in ga op haar geflirt. Want hier moet gewoon iets achter zitten. Dat moet gewoon. Ik trek haar tegen me aan, maar maak me dan ineens los en open mijn ogen. Haar gezicht is dichtbij, heel dichtbij. Ze kijkt me speels en verwachtingsvol aan, en wil me al weer zoenen als mijn stem ineens de stilte verbreekt. "Waarom? Waarom doe je dit?"

    ik reageer morgen! Meteen uti school, ik beloof 't :X Want ik vind Lew zielig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Goede vampier.

    Ik moet hier weg, snel! Odile, rén! Mijn benen willen niet bewegen. Ik sta een seconde radeloos stil, tot de glimlach weer verschijnt.
    "Waarom? Waarom doe je dit?" Al die ellendige vragen. Ik word gek van hem. Ineens hoor ik geschreeuw. "Maak me af!"
    Lew! Ik moet hem helpen, ik- 'Ik wilde onszelf eens een pleziertje gunnen. We wonen al een lange tijd samen maar we hebben nooit de kans gehad om elkaar echt goed..' Ik stop nadrukkelijk even en kijk hem indringend aan. '..te leren kennen,' vervolg ik rustig. 'Dat is het enige. Het is niet dat ik je zal vermoorden of iets dergelijks. Dat zou zonde zijn.' Wacht maar, ellendige vampier. Jouw tijd komt nog. Eerst even plezier maken.
    'Geef me de kans om te bewijzen dat ik niks kwaads in de zin heb deze keer.' Ik pak zijn hand en loop met hem naar zijn bed. Ik neem plaats en wiebel een paar keer speels op zijn matras. Ik wip mijn schoenen uit en voer hem aan de hand mee, zodat hij naast me komt te liggen. Nog steeds verward staart hij me aan, waardoor ik opnieuw verleidelijk glimlach. Ik wurm een been tussen de zijne en ga dichter bij hem liggen, zodanig dat onze gezichten vlak bij elkaar zijn. Ik bijt zachtjes in zijn oorlel.
    'Wat zegt je hart je? Je wil me, he? Hier en nu. Er is niks dat je tegenhoudt.' Ik leg mijn armen om hem heen en rol ons om, zodat ik bovenop hem kom te zitten. Onverstoorbaar ga ik verder met de knoopjes van zijn overhemd losmaken. "Ik doe alles voor je! Dood me, dood me alsjeblieft!" Lew, nee! Ik moet h- Ash heeft het onder controle, die maakt hem toch niet af, niet voordat ik het doe. 'Denk er even over na als ik je een massage geef,' zeg ik met een knipoog terwijl ik hem subtiel van het overhemd ontdoe en een zacht kusje op zijn borst plaats. Ik merk dat hij de rillingen krijgt als mijn haar over zijn blote bovenlijf aait.
    'Nu, ontspan je,' draag ik hem op als ik zijn schouders begin te masseren. Nog steeds is hij verdacht op mogelijke streken. Nou, laten we het hem wat aangenamer maken. Ik maak de knopen van mijn eigen blouse los. Nu heb ik zijn aandacht getrokken en hij staart gefixeerd naar het deel van mijn lijf dat ik ontbloot.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 23:30 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Endure schreef:
    ik reageer morgen! Meteen uti school, ik beloof 't :X Want ik vind Lew zielig.

    Ik ook D: En Odile ook, maar Chase helaas niet :Y). En die heeft t voor t zeggen atm.


    No growth of the heart is ever a waste

    damn, heb echt geen tijd vanmiddag, moet ziek veel leren! Ö Misschien alter in de middag of avond!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lolol, ik moet ook keiveel doen :'D Zou normaal vrij hebben vandaag, maar 't wordt zeker tot een uurtje of vijf opdrachten afmaken...


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol, heb net liggen pitten, ben nu moe en moet leren :'D
    -ging even checken voor school-

    Naja. Adieu maar weer Ö

    haha, Sam & ik zijn zieligerds. Met het mooi weer hw amken :X


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké, lastiglastig.

    Dewi
    Opnieuw was alles als een sneltreinvaart gegaan. Toen Chase naar me uitgehaald had, had hij mijn arm geraakt waar nu een snee in zat en het bloedde. Ik beet op mijn liep en hield mijn arm kort vast. Ik vleokte zachtjes en kon niks anders dan toekijken, ik was te zwak, opnieuw. Al gauw was ik alleen met Ash en lew in de kamer, tot plots Yue binnenkwam en vroeg wat er aan de hand was. "I-ik weet het niet," stamelde ik, nog steeds geschrokken van alles. Ik vroeg me af hoe het met Odile was, maar ik kon niet achter haar aan, Chase zou me afmaken. Mijn blik gleed naar Ash. "Als jij nou eens achter Chase en Odile aangaat, dan blijven wij hier bij Lew." We konden hem immers niet alleen laten. Dat bleek maar toen hij ineens door het dolle ging. Hij begon zichzelf open te krabben en mijn ogen werden groot, hij schreeuwde en begon tegen de muren te bonken. Wat moest ik doen?! schoot het door mijn gedachten. Ik voelde me totaal hopeloos en keek naar Yue die naar achteren stapten. Lekker dan. "Lew!" wie wist drong ik nog ergens tot hem door, iemand moest hem stoppen. Ik liep op hem af en sloeg mijn armen van achteren om hem een, ook om zijn armen. "Lew kappen! Kalmeer! Wat is er toch met je aan de hand?!" vroeg ik paniekerig. Ik had hem nog nooit zo gezien, hij leek altijd zo kalm en leek alles onder controle te hebben. Niet dus.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Deze post draag ik op aan Samantha. (wbw)

    Chase - Vampierjager.

    Het is heerlijk om met Odiles gedachten te spelen. Ik kan haar laten doen wat ik wil, wanneer ik het wil. Ik weet dat ze een schijthekel heet aan Savoy, juist daarom mag ze met hem spelen. En hij vooral met haar. Het valt me op hoe makkelijk Odile te controleren is, ze stribbelt helemaal niet tegen, of misschien wel, maar dan merk ik er niets van. Alsof ze het goed vindt dat ik in haar gedachten rommel.
    Ik wacht tot ze eindelijk haar blouse uit heeft getrokken en leidt via haar lichaam Savoy's handen naar Odiles borsten. Zodra ze daar liggen laat ik haar voorover buigen om hem opnieuw te zoenen, terwijl haar handen over het blote bovenlichaam van Savoy glijden. Juist op dat ene moment, rommel ik met haar herinneringen en strooi als het ware de herinneringen van haar eerdere verkrachter en mij voor haar ogen. Geniet ervan, schat.



    Ik typte in de eerste zin 'Het is heerlijk om met SAMANTHA's gedachten te spelen'.:'D


    everything, in time

    Nou thanks D:
    Op dit moment zou je gerust je gang kunnen gaan, denk ik es een keer aan wat anders dan dat verdomde schoolwerk ><'
    -Hoge stressfactor-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zal in je hoofd komen kruipen.(wbw)


    everything, in time



    Ik hoop dat je een beetje klein en dun bent, anders wordt dat proppen >:]

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 19:36 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Klein? Nee. Dun? Nee. Ik ben gewoon normale breedte!
    Geef toe, je dacht dat ik zou gaan zeggen dat ik dik ben.


    everything, in time

    Nee, eigenlijk niet to be very honest x']


    No growth of the heart is ever a waste