• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.
    Nummer 9; Blub.
    Nummer 10; Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen - Het waren er meer maar bon ;p
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - JamieGoede vampier: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampier: Faith - Savoy
    Vampierjagers: Ask (Damiën) - Chase (James)

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yay, nu kunnen we verder ^^

    Yue
    Ik luister geïnteresseerd naar de uitleg van Ash. Het feit dat er vampiers bestonden was moeilijk te geloven, maar dat magie ook nog echt bestaat.. Ach ja, hij kan ook door de poort heen, dus hij zal wel niet liegen. Als hij de volgorde uitlegt kijk ik even verschrikt op naar Chase. Moet ik naast hem? Ik slik en sta op, om op mijn nieuwe plek te gaan zitten. Ik wil wel geloven dat hij een goede kant heeft, maar ik kan nou niet zeggen dat ik hem echt vertrouw. Ik strijk neer tussen Chase en Dewi in, en pak eerst Dewi's hand vast. Dan leg ik voorzichtig, alsof ik bang ben dat hij zal bijten, mijn hand in die van Chase, en concentreer me weer op mijn emoties. Ik ben bang dat er iets mis zal gaan, maar heb ook een opgewonden gevoel: Het zou geweldig zijn als het echt lukt. Toch ben ik me akelig bewust van Chase zijn hand, en er loopt een rilling over mijn rug als ik terugdenk aan net, in het huisje.

    Savoy
    Met grote stappen loop ik weg uit de kamer. Ik hoor haar nog net "Ik denk niet dat je me nog ziet.." zeggen, en draai me half om. Dewi zit op een bank, en kijkt teneergeslagen voor zich uit. Wat is er in godsnaam met haar aan de hand? Ze mag hier eindelijk weg, en nu lijkt ze wel verdrietig. Ze leeft verdomme nog. Ik slik en draai me weer om. Wat als ik haar echt nooit meer zie? Nee, daar moet ik niet aan denken. Ik haal diep adem en draai me nog een keer om. "Dewi.." Ze kijkt op en ik glimlach ongemakkelijk. "Doei. Ik zal je mis-.." Ik word midden in mijn zin onderbroken door een van de mensen, die iets begint uit te lachen. Ik trek een scheve glimlach en loop weg. Misschien is het maar beter dat hij me onderbrook. Ik ben veel te soft de laatste tijd.

    he, ik was nog bezig xd en je vergeet hier savoy aan te passen, hahaha xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dewi
    Nadat we goed waren gaan zitten en elkaars handne vast hadden gepakt, begon Ash uit te leggen. Fijn dat ik als zwakste schakel werd gezien, ik voelde me lichtjes beledigd, maar het was waar. Hun waren vampieren en Ash en Chase hadden ook iets van magische krachten of iets dergelijks. Ik voelde me weer heel zwak en klein, iets wat ik een tijd niet meer had gevoeld. Ik zuchtte zachtjes en knikte. "Moet lukken," ik glimlachte flauwtjes. Ik sloeg mijn ogen neer, ik probeerde me te concentreren, maar had het gevoel dat iedereen naar me keek, wat waarschijnlijk ook het geval was. En eerlijk gezegt had ik geen flauw idee hoe ik energie moest doorgeven, kon ik dat uberhaupt wel? Ik was een gewoon mens, heel simpel, niks magisch. Ik sloot mijn ogen maar, in de hoop dat het hielp, wat het gelukkig ook deed. Ik concentreerde me op mijn emoties, energie en mijn handen, meer kon ik niet doen. Of ze wat voelden en of het hielp? Geen idee.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als spreuk ga ik iets uit een boek van mij halen haha,
    in dat boek staat dat voor Demonen vernietigen ofzo
    Deze reactie is eigenlijk nutteloos maar Ash moet wachten totdat hij de energie krijgt (cat)


    Trust me. I'm the doctor

    Odile - Goede vampier.

    Ik schuif op van plaats, tot ik tussen Ash en Dewi in kom te zitten en hun handen vast heb. Aan Yue's uitdrukking merk ik dat ze hier het liefst weg wil aangezien ze naast die ellendeling moet zitten. Wie ben ik om haar ongelijk te geven? Ik besluit me maar los te maken van die gedachten en sluit op mijn beurt de ogen. Hoe moet ik tegelijkertijd Dewi's energie opvangen, het mijne eraan toevoegen en doorgeven? Dat is toch een zieke taak? Lang blijf ik niet met de vraag rondhangen, want de beelden van de zwartste bladzijden uit mijn geschiedenis nemen mijn wezen in beslag. Ik merk niet eens meer dat ik hun warme handen vast heb, ik merk de zwakke hartslag in de uiteindes van hun slagaders niet eens meer, ik ben opnieuw getuige van de horrorfilm van mijn leven. En het is opnieuw hetzelfde verhaal, opnieuw diezelfde woede en machteloosheid. Het feit dat ik niet sterk genoeg was om het allemaal te voorkomen, dat ik niet kon opgroeien in een gezin dat niet uiteengescheurd werd. De woede en de vastberadenheid mezelf niet meer te zien als een slachtoffer, duizenden niet te controleren gedachten. Ze maken me zo kwaad dat ik niet eens doorheb dat mijn lijf trilt, zo opgeslokt ben ik door mijn verleden. Ik ben geen slachtoffer maar dader, geen slachtoffer maar dader, geen slachtoffer maar dader, geen slachtoffer maar dader! Ik heb het verdiend, alles! NEE! Ik verdiende het niet! Het is hun recht niet! Ik had het recht niet om die levens af te nemen, zij hadden het rech niet om het mijne af te nemen, godverdomme elke nacht opnieuw! Geen slachtoffer, maar dader, geen dader maar slachtoffer! Ik word hier gek van! Ineens snijdt er een ijzingwekkende rilling door me heen en heel even open ik de ogen. Dewi's energie. Odile, blijf bij de les. Vasthouden die woede, vasthouden! Niet loslaten! Ik voel ineens een grote druk op me. Ongelofelijk dat emotionele energie zo zwaar kan aanvoelen. Voed, die energiebal, voed het Odile!
    "Je bent een zwakkeling, Odile."
    Je hebt me godverdomme alles afgenomen, vuile teringhond!
    "Ik wil dat je die naam kreunt."
    Er is niks meer om te vernietigen! Ik ben niet bang voor je!
    Geef niet op!
    Laat niet los!
    Kwaad!
    Machteloos!
    Ik ben het godverdomme zat!

    Als ik voel dat ik geen energie meer kan toevoegen focus ik me op mijn linkerarm en wonder boven wonder glijdt het van me af. Langzaam, maar soepel. En de druk op me neemt af. Ik voel ineens een vreselijke koppijn en kijk even Ash' kant op. Hoop dat dit de bedoeling was.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 21:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Vet, een spreukenboek? Gaaf ;o


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kijk zn serie 'Supernatural' en dat gaat over twee broers de demonen enzo verjagen. En Hun pa had Dan ofzo een dagboek geschreven over wat ze moesten weten, en daar staat die spreuk in :3

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 22:43 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Chaaaaase & Dingetje? ;] Hoe heette die gozer.. Ohja, Ash! Jullie zijn x'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nee nee, ash moet wachtEn op de Energie die die van Chase krijgt. En enik wil geen dingetje zijn haha. Naja, ikschrijf morgen wel even als ik dat boek met spreuken heb :3


    Trust me. I'm the doctor

    Ash

    Als ik de energie doorgestuurd krijg van Odile komt er een schock door mij heen, deze mensen,of wezens, hebben meer meegemaakt en daardoor ook meer energie om door te geven. Ik sluit mijn ogen en noem de woorden stuk voor stuk op;

    Deus, et pater Domini nostri Jesu Christi, invoco nomen sanctum tuum, et clementiam tuam supplex exposco: ut adversus hunc, et omnem immundum spiritum, qui vexat hoc plasma tuum. Mihi auxilium praestare igneris. Per eumdem Dominum.

    Elk woord vliegt door mijn mond heen, en met elke letter voel ik de energie verminderen, de energie wordt in de spreuk gestopt, zodat het mij verlaat. Een aantal zweetdruppels zijn op mijn hoofd te zien terwijl ik opkijk naar de mensen om me heen, ieder hier heeft alles gegeven voor deze spreuk. En ik kan niet eens met zekerheid zeggen dat het heeft gewerkt...


    Trust me. I'm the doctor

    Chase - vampierjager.

    Ook ik geef mijn energie door aan Ash, maar niet via de methode zoals de anderen dat deden. Ik kan het zonder mezelf te pijnigen met zulke herinneringen, ik weet hoe het werkt en kan mijn energie daarom gemakkelijk doorgeven. Dat is dan ook precies wat ik doe zodra ik Yue's energie heb ontvangen.
    Wanneer Ash de spreuk heeft uitgesproken, sta ik op en verlaat de kring. Zonder een enkel woord loop ik naar buiten. Voor de zekerheid spreek ik toch nog de spreuk uit, zodat ik sowieso veilig door kan lopen. Eenmaal buiten de poort verstop ik me, dichtbij genoeg om snel te kunnen zijn, ver weg genoeg zodat ze me niet kunnen zien. Even op Dewi wachten en mijn plan kan beginnen.


    everything, in time

    Jesus, die spreuk lijkt echt freaking veel op wat wij gebruiken bij het bidden :o De zegening zeg maar. Mijn post komt zo :]

    Yay, laatste paar dagen niet eenmaal gezakt voor m'n theorie examen oefening, wish me luck morgen (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    Good luck c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Succes ^^

    Yue
    Ik concentreer me op alle frustratie die ik in mijn lijf voel, en gek genoeg kropt het zich niet op in mijn borst, zoals normaal, maar glijdt het langzaam van me af. Ik sla mijn ogen open en merk hoe stijf ik mijn tanden op elkaar heb geklemd. Chase is alweer opgestaan, en enigzins opgelucht ben ik wel. Afwachtend kijk ik de rest aan, maar het blijft verbazend stil. Enkele seconden staren we omstebeurten naar Ash, en dan weer naar elkaar. Dan begin ik te praten, fluisterend, alsof ik bang ben de spreuk te verbreken. "En..? Heeft het gewerkt?"

    Savoy
    Met grote stappen loop ik weg uit de kamer. Ik hoor haar nog net "Ik denk niet dat je me nog ziet.." zeggen, en draai me half om. Dewi zit op een bank, en kijkt teneergeslagen voor zich uit. Wat is er in godsnaam met haar aan de hand? Ze mag hier eindelijk weg, en nu lijkt ze wel verdrietig. Ze leeft verdomme nog. Ik slik en draai me weer om. Wat als ik haar echt nooit meer zie? Nee, daar moet ik niet aan denken. Ik haal diep adem en draai me nog een keer om. "Dewi.." Ze kijkt op en ik glimlach ongemakkelijk. "Doei. Ik zal je mis-.." Ik word midden in mijn zin onderbroken door een van de mensen, die iets begint uit te lachen. Ik trek een scheve glimlach en loop weg. Misschien is het maar beter dat hij me onderbrook. Ik ben veel te soft de laatste tijd.

    Odile - Goede vampier.

    Ik zie aan hem dat hij er moeite mee heeft. Zulke energie genereren kost veel moeite, om het van een hele groep onder controle te houden, dat moet pas een behoorlijke karwei zijn. Het is ongelofelijk dat een geestelijke inspanning nog meer van iemand kan vergen dan een lichamelijke. Ash spreekt een spreuk uit waarvan ik delen eerder heb gehoord. Het zal vast de kerkdienst wel zijn vroeger. Als hij klaar is met de spreuk kijkt hij om zich heen, alsof de wereld zich weer aan hem heeft durven te vertonen. Ik werp een blik op de plaats tegenover me en besef dat die leeg is. Schichtig kijk ik om me heen. Heeft hij nu het hazenpad gekozen? Misschien is hij teruggegaan naar zijn huis.
    'Dewi,' zeg ik op mijn beurt en sta op. 'Wil je dat ik je breng? Naar waar je ook heen wil?' In gedachten stel ik me al voor dat Chase achter haar aan gaat. Niet alleen vampiers, maar ook mensen zijn in staat tot een onvoorstelbaar kwaad. Hoe verder ik haar hier weg kan krijgen, hoe kleiner de kans dat hij achter haar aan gaat. Als er al een kans is. Beter voorkomen dan genezen, want het laatste is een stuk pijnlijker proces.


    No growth of the heart is ever a waste