• Hallo iedereen,

    Ik heb een probleem. Ik heb echt een vreemde pijn in mijn hand. Het begint vanaf de zijkant van mijn pols en straalt zich uit naar de bovenkant van mijn hand. Vooral 's nachts ondervind ik hier hinder van. Heeft iemand enig idee wat dit is?

    Groetjes

    ga naar de dokter...
    Quizlet is geen site voor medische vragen.

    [ bericht aangepast op 11 april 2014 - 21:02 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Is het een tinteling in de hand? Zo'n soort 'slapend' gevoel dat dus echt zeer doet?

    [ bericht aangepast op 11 april 2014 - 21:04 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb geen idee wat het kan zijn, als de pijn blijft aanhouden zou ik toch even langsgaan bij de dokter.


    16 - 09 - '17

    Aria schreef:
    Is het een tinteling in de hand? Zo'n soort 'slapend' gevoel dat dus echt zeer doet?


    Het geeft eerder zo'n verdoofd gevoel, gevolgd door hevige pijn. Ik ondervind er hinder van tijdens praktische taken zoals het vasthouden van een stuur in de auto, het vasthouden van een boek en 's nachts een ligging vinden lukt zeer moeilijk.

    Fafnir schreef:
    ga naar de dokter...
    Quizlet is geen site voor medische vragen.


    Dat zou ik kunnen doen, maar als iemand zich in mijn verhaal kan vinden en het misschien toch niks blijkt te zijn, vergooi ik wel een paar euro's alleen maar voor een doktersbezoek. Dus vandaar dat ik hier alleen maar even informeer.

    QuestToAsk schreef:
    (...)

    Het geeft eerder zo'n verdoofd gevoel, gevolgd door hevige pijn. Ik ondervind er hinder van tijdens praktische taken zoals het vasthouden van een stuur in de auto, het vasthouden van een boek en 's nachts een ligging vinden lukt zeer moeilijk.


    Het kan een probleem in je bindweefsel zijn, dat heb ik zelf. Dan doet het heel erg pijn nadat ik iets heb gedaan, soms gaat het door tot in mijn elleboog. Maar ik heb ook een gescheurd kapsel in mijn pols waardoor ik ook last van dingen krijg, maar dan zie je een bult op mijn pols als ik hem buig. Als het iets aan je bindweefsel is, zal de dokter het nooit vinden.


    Your make-up is terrible

    QuestToAsk schreef:
    (...)

    Dat zou ik kunnen doen, maar als iemand zich in mijn verhaal kan vinden en het misschien toch niks blijkt te zijn, vergooi ik wel een paar euro's alleen maar voor een doktersbezoek. Dus vandaar dat ik hier alleen maar even informeer.


    In Nederland is een bezoek aan je huisarts gewoon gratis.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    In Nederland is een bezoek aan je huisarts gewoon gratis.
    + dat je in nederland gewoon verzekert moet zijn die het anders vergoed. ;)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Fafnir schreef:
    (...)+ dat je in nederland gewoon verzekert moet zijn die het anders vergoed. ;)


    Problem is.. ik woon in België xD Ik weet dat de meerderheid hier in Nederland woont, maar ik ben dus een Nederbelgje, haha xx

    Assassin schreef:
    (...)

    Het kan een probleem in je bindweefsel zijn, dat heb ik zelf. Dan doet het heel erg pijn nadat ik iets heb gedaan, soms gaat het door tot in mijn elleboog. Maar ik heb ook een gescheurd kapsel in mijn pols waardoor ik ook last van dingen krijg, maar dan zie je een bult op mijn pols als ik hem buig. Als het iets aan je bindweefsel is, zal de dokter het nooit vinden.


    Bedankt voor de informatie! Als de klachten blijven aanhouden, ga ik gewoon wel even langs bij een dokter (:

    QuestToAsk schreef:
    (...)

    Problem is.. ik woon in België xD Ik weet dat de meerderheid hier in Nederland woont, maar ik ben dus een Nederbelgje, haha xx
    volgens mij moet je in belgie ook gewoon verzekert zijn...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Stroomdiagram voor medische problemen:

    Maak je je ernstig zorgen?

    Ja->Ga naar de dokter
    Nee-> Wacht het af

    Herhaal iedere dag tot het over is of je naar de dokter gaar. Werkt voor alles :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Zoals velen al zeggen, bezoek even je huisarts als je je echt zorgen maakt.


    -

    SolidSnake schreef:
    Stroomdiagram voor medische problemen:

    Maak je je ernstig zorgen?

    Ja->Ga naar de dokter
    Nee-> Wacht het af

    Herhaal iedere dag tot het over is of je naar de dokter gaar. Werkt voor alles :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb dat ook al sinds een paar weken. Ik bleek mijn pees ontstoken te hebben en ik moet rusten (heb ik niet gedaan) en nu heb ik mijn hele pols overbelast en mag ik voorlopig niet veel doen met mijn hand. Dus ik zou maar even naar de huisarts gaan ^^