• & hij was niet eens gewapend.
    Hij was gewoon een dorpsman & de buurt kende hem.

    Waarom vieren we de dood?
    (cat)

    Dominance schreef:
    (...)

    Hoe kun je blij zijn dat iemand dóód is. Je weet niet wat er met die persoon gebeurt. Je bent net zo erg als je de dood gaat vieren.

    Ik zit hier niet zijn dood te vieren hoor! Ik zeg alleen dat het gewoon een kl**tzak was en dat het zijn verdiende loon is! Hij heeft zoveel mensen vermoord en als ik me vragen mag, hoezo zit jij die man te verdedigen?
    Je zou echt niet zo klinken als jij in plaats van die mensen was waarvan hun familielid werd vermoord. -sorry ik vind jou gedachte gewoon stom-.BTW: Er is een grote kans dat hij niet eens dood is!


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    de mensen moeten hier eens bedenken dat ze niet zijn dood vieren , ze vieren gerechtigheid.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Stiekem vind ik het best wel sick dat je het erg kunt vinden voor die man dat hij dood is, nadat hij duizenden mensen heeft vermoord. Serieus, je gaat toch geen medelijden hebben met een moordenáár?

    Komop, stel je voor: ik moord heel jou familie uit, iemand schiet mij neer jij 'oooh, wat erg D: ze is dood, dat is wel erg hoor, ondanks dat mijn hele familie door haar dood is, dit hoefde niet' Tuurlijk.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Stiekem vind ik het best wel sick dat je het erg kunt vinden voor die man dat hij dood is, nadat hij duizenden mensen heeft vermoord. Serieus, je gaat toch geen medelijden hebben met een moordenáár?

    Komop, stel je voor: ik moord heel jou familie uit, iemand schiet mij neer jij 'oooh, wat erg D: ze is dood, dat is wel erg hoor, ondanks dat mijn hele familie door haar dood is, dit hoefde niet' Tuurlijk.

    Precies! Ik kan me heel goed voorstellen dat er heel veel mensen blij zijn dat hij dood is. En eerlijk gezegd denk ik dat hij nu wel eindelijk dood is. Ik weet niet waarom, just a feeling.


    To live would be an awfully big adventure

    Infinitum schreef:
    (...)
    Precies! Ik kan me heel goed voorstellen dat er heel veel mensen blij zijn dat hij dood is. En eerlijk gezegd denk ik dat hij nu wel eindelijk dood is. Ik weet niet waarom, just a feeling.


    Inderdaad. Amerika gaat trouwens niet zeggen van: Osama is dood. Terwijl het niet zo is, daar brengen ze alleen maar een hele shit mee over Amerika heen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dominance schreef:
    (...)

    Respectloos.
    Als je opa dood is vier je dat toch ook niet?
    Zelfs al vond je hem levend een klootzak.


    Die mensen vinden osama wel meer dan een klootzak honey


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik vind het niet erg dat hij dood is. okay het is niet leuk voor zijn kinderen.
    Maar thats how things go.
    Ik dacht om eerlijk te zijn dat hij al lang dood was...
    blijkbaar niet.
    Maja ik heb er geen medelijden mee had hij die duizende mr niet moeten doden.


    Karma is a bitch!

    i don't believe this shit


    So Wrong, It's Right <3

    Dat mensen hem serieus gaan verdedigen, daar kan ik zó fucking pissed over worden.
    Ten eerste, die lul heeft duizenden mensen van het leven beroofd en families verdriet bezorgd.. wat gewoon onnodig was.
    Ten tweede, hij heeft z'n dochter en vrouw als schild gebruikt, ben je dan zielig of niet?
    Ten derde, ik vind hetkansloos als je hem gaat vergelijken met je opa, tenzij je opa ook zoveel doden op z'n geweten heeft?


    To infinity and beyond •

    Dominance schreef:
    (...)

    Respectloos.
    Als je opa dood is vier je dat toch ook niet?
    Zelfs al vond je hem levend een klootzak.

    Ik wil niet veel zeggen, maar heeft jouw opa duizenden mensen vermoord?
    Nee, dus vergelijk het dan niet. :'DDDDD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Vivere schreef:
    Dat mensen hem serieus gaan verdedigen, daar kan ik zó fucking pissed over worden.
    Ten eerste, die lul heeft duizenden mensen van het leven beroofd en families verdriet bezorgd.. wat gewoon onnodig was.
    Ten tweede, hij heeft z'n dochter en vrouw als schild gebruikt, ben je dan zielig of niet?
    Ten derde, ik vind hetkansloos als je hem gaat vergelijken met je opa, tenzij je opa ook zoveel doden op z'n geweten heeft?


    Ben ik zo mee eens!


    (Be)lieve in (you)rself

    MrsChartered schreef:
    (...)
    -sorry ik vind jou gedachte gewoon stom-.


    Sorry dat iedereen niet denkt zoals jij?

    BEL0VED schreef:
    (...)
    Ik wil niet veel zeggen, maar heeft jouw opa duizenden mensen vermoord?
    Nee, dus vergelijk het dan niet. :'DDDDD


    Ik heb het niet over mensen vermoord, gewoon over wat je van een persoon vind.
    :'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Dominance schreef:
    (...)

    Ik heb het niet over mensen vermoord, gewoon over wat je van een persoon vind.
    :'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


    Maar osama heeft mensen VERMOORD en DAAROM vieren ze zijn dood, als ze hij GEEN mensen had vermoord en hem gewoon niet mogen, dan zouden ze het NIET vieren.

    De bdsm wordt maar harder dalijk


    (Be)lieve in (you)rself

    Dominance schreef:
    (...)

    Ik heb het niet over mensen vermoord, gewoon over wat je van een persoon vind.
    :'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Jij vergelijkt de dood van Osama met de dood van je opa. Dat kan je niet vergelijken. Punt.
    :'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42