• & hij was niet eens gewapend.
    Hij was gewoon een dorpsman & de buurt kende hem.

    Waarom vieren we de dood?
    (cat)

    Honor schreef:
    (...)

    Ik snap juist goed waarom mensen blij kunnen zijn.

    Die vent heeft er zelf naar gemaakt, heeft families kapot gescheurd dan snap ik dat die mensen het vieren eindelijk gerechtigheid.


    Die mensen weten niet wat er na de dood is.
    Wat als we hun dood gaan vieren? Oh yay, je bent dood.
    Heb respect voor de doden, want ze kunnen niks meer terugzeggen.
    Laat de mensen die dood zijn met rust en onthoud het goede.
    Dat is vàst heel moeilijk bij hem, maar vergeet het dan in elk geval ipv vieren.
    Hij is toch al weg, waarom dan zo onrespectvol tegen zijn familie doen.

    Honor schreef:
    (...)

    Zodat de joden ook nog ene land hebben?

    En waar moeten de Palestijnen heen? Ergens in Europa en dan gaan ze zagen en klagen van de islam verspreid zich over de hele wereld en stuff. De Palestijnen wonen daar ook hoor!


    1.25

    Dominance schreef:
    (...)

    Die mensen weten niet wat er na de dood is.
    Wat als we hun dood gaan vieren? Oh yay, je bent dood.
    Heb respect voor de doden, want ze kunnen niks meer terugzeggen.
    Laat de mensen die dood zijn met rust en onthoud het goede.
    Dat is vàst heel moeilijk bij hem, maar vergeet het dan in elk geval ipv vieren.
    Hij is toch al weg, waarom dan zo onrespectvol tegen zijn familie doen.


    Als diegene heel erge dingen heeft gedaan bij die familie dan vindt ik dat ze het dan gerust mogen vieren.
    En er valt niks goeds over osama te onthouden.
    Van mij mogen ze onrespectvol tegenover zijn familie zijn, die mensen kiezen er zelf voor om bij hem te blijven dan ook de gevolgen accepteren.


    (Be)lieve in (you)rself

    Weetje wat ik denk? Dat dit een discussie wordt die nooit zal ophouden tot we bewijs hebben of ie echt dood is of niet. Ieder z'n eigen mening en die hoeven jullie toch niet delen, respecteer hem dan ook gewoon. Maar ik vind het wel niet kunnen dat mensen dan zijn dood gaan vieren of so, doe even normaal!


    1.25

    Dragonette schreef:
    (...)
    En waar moeten de Palestijnen heen? Ergens in Europa en dan gaan ze zagen en klagen van de islam verspreid zich over de hele wereld en stuff. De Palestijnen wonen daar ook hoor!


    Laat ze dan samen er wonen, en ga dan ondertussen geen oorlog met elkaar voeren of laat het 2 landen worden klaar een voor de joden een voor de palestijnen.


    (Be)lieve in (you)rself

    Dragonette schreef:
    Weetje wat ik denk? Dat dit een discussie wordt die nooit zal ophouden tot we bewijs hebben of ie echt dood is of niet. Ieder z'n eigen mening en die hoeven jullie toch niet delen, respecteer hem dan ook gewoon. Maar ik vind het wel niet kunnen dat mensen dan zijn dood gaan vieren of so, doe even normaal!


    Ik ben het met je eens deze discussie zal nooit ophouden, ook al zijn er foto's mensen zullen blijven denken dat hij nog leeft, iedereen zal bij zn mening blijven.

    Jij vindt dat je zijn dood niet kan vieren, ik vindt van wel.


    (Be)lieve in (you)rself

    Honor schreef:
    (...)

    Laat ze dan samen er wonen, en ga dan ondertussen geen oorlog met elkaar voeren of laat het 2 landen worden klaar een voor de joden een voor de palestijnen.

    Ga dat maar eens uitleggen aan de VS (:


    1.25

    Honor schreef:
    (...)

    Ik ben het met je eens deze discussie zal nooit ophouden, ook al zijn er foto's mensen zullen blijven denken dat hij nog leeft, iedereen zal bij zn mening blijven.

    Jij vindt dat je zijn dood niet kan vieren, ik vindt van wel.

    Voilà, en dat zal ik dan maar respecteren al ben ik het niet eens . :Y)


    1.25

    Dragonette schreef:
    (...)
    Ga dat maar eens uitleggen aan de VS (:


    Ik denk niet dat ze zullen luisteren naar een 14 jarig meisje die niet fatsoenlijk engels kan.


    (Be)lieve in (you)rself

    Dragonette schreef:
    (...)
    Voilà, en dat zal ik dan maar respecteren al ben ik het niet eens . :Y)


    -steekt hand uit- vrede?


    (Be)lieve in (you)rself

    Haha, ik sluit af howr. :Y) Byee.


    1.25

    Honor schreef:
    (...)

    -steekt hand uit- vrede?

    japp (:


    1.25

    Dragonette schreef:
    (...)
    japp (:


    (: , Adioss


    (Be)lieve in (you)rself

    Honor schreef:
    (...)

    Hij zou zn dochters/vrouwen als levend schild hebben gebruikt.

    En zn mannen hebben op de amirikanen geschoten.

    Ja, inderdaad. Dat bedoel ik (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Honor schreef:
    (...)

    Ik ben het met je eens deze discussie zal nooit ophouden, ook al zijn er foto's mensen zullen blijven denken dat hij nog leeft, iedereen zal bij zn mening blijven.

    Jij vindt dat je zijn dood niet kan vieren, ik vindt van wel.


    Respectloos.
    Als je opa dood is vier je dat toch ook niet?
    Zelfs al vond je hem levend een klootzak.