• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand[/i]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 16:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Goede vampier.

    Met pijn in het hart kijk ik toe hoe Lew Gawyn over zijn schouders tilt en met geboden voorzichtigheid in het graf laat zakken. Als hij het graf weer dicht gooit dwing ik mezelf om weer op aarde terug te komen en hem te helpen. Als na een tijdje de laatste schep aarde weer op zijn plaats is ga ik snel op zoek naar een stevige tak. Als ik hem heb gevonden steek ik hem in de aarde, bij wijze van herdenking. Een grafsteen hebben we dan niet, we zullen het hiermee moeten doen. Ik scheur een stuk stof van mijn blouse af en knoop het om de stok heen bij wijze van rouw. Ik kon me niet herinneren dat ik me zo leeg heb gevoeld bij een overledene, maar ik denk dat de voorgaande gebeurtenissen me eindelijk hebben toegelaten om te kunnen rouwen, om die gevoelens uberhaupt te kunnen hebben. Om emoties te kunnen voelen en durven verwerken. Ik druk me tegen Lew aan en leg de armen om hem heen. Zo staan we daar even bij Gawyn's graf, waarna we naar huis lopen. Ik durf niet te praten. Pas als we door de poort zijn gelopen lijk ik weer enigszins te functioneren.
    'We moeten.. oppassen,' zeg ik dan met een gebroken stem. Het klinkt zwak. We hebben nu zowel een vijand binnen de muren als erbuiten en ik heb me nog nooit zo verslagen gevoeld.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dewi - Mens.
    (Ze was in de woonkamer, maar oké, lol xd)
    Ik schrok van Savoy en draaide me met een ruk om. Hij had geen shirt aan en dat verbaasde me, hij leek het te zien en atwoordde. "Ja, sorry, al mijn kleren zijn gesneuveld. Ik was net op weg om nieuwe te halen." .
    Geweldig, hij mocht van mij meteen doorlopen om zijn shirt te halen, in plaats van hier te blijven hangen. Ik trok gauw het jachtmes dat ik van odile had gekregen en richtte het op hem.
    ''Blijf uit mijn buurt.'' het klonk zelfverekerder dan dat ik me voelde e daar was ik blij mee. Zijn bezoek daarin tegen beviel me minder, waarom moest hij nou uitgeteld dit moment komen? Ik slikte en bleef staan met mijn mes op hem gericht, niet zeker of ik in staat zou zijn het te gebruiken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, faal X]
    Ik dacht, omdat ze gingen eten enzo :x

    Yue
    Terwijl Odile naar binnen klimt denk ik na over haar woorden. Een vampierbende? Maar waarom zouden die hem vermoorden? Hij leek me niet echt een vechtersbaas. Ik zucht en wrijf in mijn ogen. Als het echt een bende is, kunnen we hen dan wel verslaan? Misschien moeten we Faith, Savoy, Daniël en Grace om hulp vragen. Als we met hen samenwerken zijn we veel sterker.

    Savoy
    Ik doe mijn handen omhoog. "Wow, chill. Ik ben hier heus niet om je bloed te drinken." Ik grinnik en laat mijn handen weer zakken. "Als ik jou probeer leeg te zuigen kom ik er meestal niet vanaf zonder een paar wonden, dus ik kan net zo goed een makkelijk slachtoffer hier in het dorp zoeken."

    'Maar voor wat? Waar zoeken we naar ?' mijmerde Lew, die bedachtzaam naar het bos staarde. Het zag er naargeestig uit in het schermelicht, gecombineerd met de witte sneeuw die hier en daar op de takken lag te slapen. Dat er iets of iemand in ronddoolde die het overduidelijk op hen gemunt had, hielp ook niet veel. Hij zuchtte en trok haar opnieuw tegen zich aan. Haar geur en haar kleine lichaam boden een enorme troost tegen al de negatieve gevoelens die door zijn lijf raasden. Het leek wel alsof alle verwarring, alle angst, alle frustratie en al het verdriet ineens een stuk minder zwaar voelden als ze bij hem was. 'Ik ben zo blij dat je er bent,'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ash

    Ongeintreseerd rol ik met mijn ogen 'alsof ik dat nog niet weet chase, dat ding was gewoon vermakelijk' bij het idee hoe we het hadden gemartelt. het had geschreeuw om pijn kreeg ik een grijns op me gezicht 'misschien moeten we ze inderdaad een beetje opfokken geniaal eigenlijk'


    Trust me. I'm the doctor

    Chase - vampierjager.

    'Ik weet toch dat ik geniaal ben? Maar je hebt gelijk, we moeten ze meer opfokken, maar hoe?' geïrriteerd druk ik mijn sigaret op de tafel uit. Het gaat me veel te langzaam, vampier voor vampier. Maar we kunnen het risico niet nemen om meer vampiers tegelijk te ontvoeren, dan zijn ze waarschijnlijk te sterk. 'Die villa,' zeg ik met een knik in de richting van het huis. 'Wij gaan uitzoeken wie daar woont. Ons laatste slachtoffer kwam uit dezelfde richting. Ik heb zo'n vermoeden dat daar meer zitten. Het is tenslotte het enige huis in de buurt. Er moeten er gewoon meer zitten, dat moet,' zeg ik en ik bijt op mijn lip om op een plan te komen. Hoe kwamen we daar in de buurt zonder op te vallen?


    everything, in time

    Odile - Goede vampier.

    Ik voel me weer warm worden vanbinnen bij zijn woorden.
    'En ik ben blij dat je me niet alleen liet gaan.' Ik glimlach even, aai kort langs zijn schouder en loop hem voor naar de deur, die ik open doe en weer in de warmte van het huis stap. 'Ik heb geen idee waarnaar we zoeken. Hoe kunnen we een onzichtbare vijand verslaan?' Ik zucht even, gooi mijn blouse uit en smijt die in de wasmand in de doucheruimte. Als ik terug in de gang ben bied ik Lew aan om zijn shirt aan mij te overhandigen. 'Misschien is het een idee om eens te gaan winkelen,' zeg ik met een glimlach en een stem zo zoet als dat van een engeltje. Ik weet hoe de meeste mannen tegenover winkelen staan: ze vinden het een hel en bovendien doet dit onderwerp Gawyn's dood even vergeten.
    'Je mag wel bij mij achterop.' Ik zie hem me wat vreemd aankijken en al snel merk ik dat zijn mondhoeken licht omkrullen. Mannen ook. 'Nee, dat bedoelde ik niet,' grijns ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zijn mondhoeken verstrakten bij het woord winkelen. Normaal gezien ging winkelen bij hem heel erg snel. Een makkelijke broek en shirt in zijn maat en einde verhaal. Maar hij wist dat vrouwen daar anders over dachten. Of ja, toch een bepaalde groep vrouwen. Het was maar de vraag of Odile daar bij hoorde. 'Ik heb geen geld,' gaf hij dan maar als excuus op terwijl hij het shirt over zijn hoofd trok en naar haar toegooide. Toegegeven, het zou een immense afleiding zijn van Gawyn's dood. Maar dan nog... Hij had geen centen en de winkels waren nu vast al dicht.'Je mag wel bij mij achterop.' Hij voelde hoe zijn lippen een grijns aannamen.'Nee, dat bedoelde ik niet,' Zijn wenkbrauw schoot even in de lucht. 'Spijtig,' commenteerde hij kort, maar met een geamuseerde glimlach. Wat maakte hij zichzelf ook wijs... Odile was zelf al een afleiding van Gawyn. Ze was een afleiding van àlles. Hij vroeg zich af of ze dat besefte.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dewi - Mens.
    Ik trok een wenkbrauw op en liet het mes zakken, maar stopte het niet weg. Iedereen was weg, dat kon hij toch ruiken? Of waren ze alweer terug? Ik had wel een deur dicht horen gaan, maar had er verder weinig aandacht aan besteed, bang dat hij het was of een van die andere moordmachines.
    ''Wat kom je dan doen? Want ik ben niet in de stemming voor een 'gezellig' praatje.'' Zei ik en keek hem onderzoekend aan, het leek me onlogisch dat hij gewoon met me wilde praten. Hij zag me als hapje, niet als iets anders toch? Dus waarom zou hij de moeite nemen met me te gaan praten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ash vampierjager

    grijnzend keek ik Chase aan 'daar heb je een punt. misschien moeten we er gewoon naartoe? Ik bedoel ze verwachten dat we zielige slachtoffers zijn ze zullen nooit verwachten dat we ze komen uitmoorden als er al vampiers woonden' met een nog grotere grijns als daarnet sprong ik op en pakte een blikje cola uit de kast 'morgen gaan we?'


    Trust me. I'm the doctor

    Chase - vampierjager.

    'Zodra het licht wordt en de vampieren, als ze er inderdaad zitten, slapen. We moeten iemand hebben die ons informatie doorspeelt. Een spion. Maar niemand is zo gek om dat voor ons te doen, dus zal dat met geweld moeten gebeuren. Ja, dat moet. We zouden een vampier kunnen gebruiken als spion, die valt niet op. Maar het is ook riskant. Een mens zou handiger zijn, die kan bovendien ook overdag hier komen,' zeg ik terwijl ik alles al voor me zie en het plan in mijn hoofd verder uitwerk. Ik ben geniaal. Ik vraag niet eens naar de mening van Ash, hij moet het wel met mij eens zijn. Het kan niet anders, want het "plan" klopt precies. Het enige wat we nog moeten doen is een mens regelen. Maar hoe moeilijk kan dat nou zijn?


    everything, in time

    Haha, Chase is cool 8D

    Wow, dat was mijn dubbelaccount 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Goede vampier.

    Ik kijk hem met een speelse glimlach aan. Toen ik over winkelen begon zag ik zijn gezicht gewoon haast wit wegtrekken, alsof ik iets vreselijks had gezegd. Ik sla een arm om zijn blote bovenlijf en aai over zijn haar.
    'Je voelt er niet zo veel voor, of niet soms?' grinnik ik. 'Geloof me, er is niks leukers dan 's nachts de zaken binnenglippen en gewoon te pakken wat je wil hebben. Ik ben nooit een heilige geweest,' zeg ik schouderophalend. 'Ik zie het als een spel. Ik zoek wat uit dat jij aan moet passen en jij zoekt wat voor mij uit.' De grijns wordt groter. Het passpel heb ik voor het laatst gedaan met een vriendin in New York, maar ik heb het nog nooit met een man gespeeld. Ik zie er de lol wel van in, hoewel ik ook geen problemen heb met tegen zijn blote bovenlijf aan te staren.
    'You're in the game?' vraag ik met een speelse glimlach en aai met een enkele vinger over zijn ruggengraat.

    Fuck, I lost.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Ik ga bij de vijver achter in de tuin zitten, en denk na. Wat moeten we doen als het echt een bende is? En wie zal het volgende slachtoffer zijn? Ik zucht, en gooi steentjes op het dunne ijslaagje op de vijver. Er komen wat kleine krakjes in, maar geen gaten. Het ijs zal wel dik zijn. Ik sta op en draai me om. Wat moet ik nu doen? Ik zucht en loop naar de poort. Ik leun tegen een van de pilaren aan en kijk het bos in. Wat Gawyn ook vermoord heeft, het is daar ergens.

    Savoy
    Ik haal mijn schouders op en kijk haar grijnzend aan. "Ik wou je alleen maar even bang maken. En aan dat mes te zien is het goed gelukt. Maar, ik moet weer gaan. Tot later." Ik glimlach gemeen en draai me om.