• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand[/i]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 16:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, ik volg Mainstreaming ook, hoewel ik niet meedoe ;3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja idd >3< Ik zat vast door dat :'D
    Dan verzinnen we een of andere martelkelder.. Lol :x
    En dan stikt eht daar van de vermionkte lijken..
    -Wat een idee van een 14jarige *kucht*-
    Ik kijk te veel thrillers

    Nu Dewi bij lew is, kunnen die twee daar perongeluk terecht komen..
    Omdat ze dan voedsel gaan zoeken ofzo en denken dat het een soort
    magazijn is of opslagplaats xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Doe ik dus ook bij Mainstreaming.
    Ja, als je dat wilt :'D
    Dat is uber <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Verminkte vampiers of verminkte mensen? Want Odile wist toch zo'n catacomben onder het huis zijn of zo ? Haar motor staat er geparkeerd x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ohja, lol. :'D
    Dan een geheim luik in het schuurtje die naar ondergrondse
    martelkelder leidt? Waar verminkte vampiers én mensen liggen? :X


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yay, ik ben niet de enige stakker!:'D
    Maar ik wil dat dus best doen, maar alleen als iedereen het ermee eens is. (:
    En moet die persoon dan ook in het huis wonen, of egens anders?xd


    everything, in time

    Ik dacht; misschien kunnen we Yue (die nu toch aan het jagen is) een dooie Gawyn laten vinden ofzo? Want als die vampierjager al in het huis zit, zouden ze het wel gemerkt hebben. Dooie lijken ruiken immers niet geweldig goed....


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Lol..

    Iedereen is het er wss wel mee eens 8D
    Mij part maak je die dude een spiriwiri typ die een
    uber spreukenboek heeft en dus ook van die enge dingen
    doet ofzo :X
    En maakt mij niks uit waar hij woont (:

    Edit; Dat is wel een goede.. Dat Yue zo'n dooie Gawyn vindt :P
    En dat ze er dan achterkomen dat er onder het schuurtje zo'n
    gigantische ruimte is met andere lijken? Want dat ruik je
    gok ik niet zo erg.. Als het heel diep is en goed afgesloten.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 15:25 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ah, een jongen? Haha dat is moeilijk. Ach, ik wil het wel proberen om een jongen te spelen.:'D


    everything, in time

    Liever wel :'D
    Er zijn nogal veel meiden :')

    Faith&Dewi&Odile&Yue&Elif allemaal meiden.
    Daniël&Lew&Jamie zijn de mannen/jongens 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Misschien een schuur, diep in het bos, want aangezien een vampierjager een mens is, zou die ook niet van het terrein af kunnen. En die heeft ook eten nodig enzo. Het lijkt me in ieder geval onmogelijk dat die vampierjager al op het vampier terrein is gekomen. Ten eerste omdat hij er niet terug af zou kunnen en ten tweede omdat de vampiers hem dan wel geroken zouden hebben. Misschien heeft hij een basis in het bos ofzo, en houdt hij het huis al een tijdje in de gaten.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ohja, niet aan gedacht :l
    Maar wat nou als die dude half vampier is?
    Dan zou hij het kunnen voor een beperkte tijd! 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Anders laten we Suusijsje kiezen ;3 Het immers haar personage.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hahaha, idd, wij zitten alles te beslissen :'d
    Awhm... Als je maar weet dat ik alles prima vind :P
    Dus niet dat je denkt; Awh, misschien mag dat niet.

    Dewi - Mens.
    Toen ik klaar was met spelen en mijn gitaar weg zette hoorde ik mijn maag knorren. Jahoor, het was alweer etenstijd. Wat had een mens eigenlijk veel voedsel en slaap nodig. Ik stond op en pakte het mes onder het kussen vandaan, deze wilde ik bij me houden.. Helaas had ik geen zakken, na even zoeken in de kamer had ik een schone doek gevonden en die bond ik om mijn been, het mes eronder, verborgen onder mijn jurk. Mochten ze me aanvallen, dan kon ze met het mes verassen. Hopelijk kreeg ik het dan wel snel genoeg te pakken. Ik liep naar de deur en toen ik die opende trof ik tot mijn verbazing Lew aan, had hij er al die tijd nog gezeten?
    ''Zat je hier al die tijd?'' Vroeg ik ietwat verbaasd, ik had verwacht dat hij wel wat anders zou gaan doen, een of andere hobby. Had hij die eigenlijk? Ik had hem nooit echt bezig gezien. Misschien hield hij van lezen of was hij een soort Picaso, Joost mocht het weten. Ik stapte naar buiten en sloot de deur.
    ''Ga je mee eten?'' Vroeg ik hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rainfroest witl wss ook zo'n dude, dus kunnen jullie een team vormen! ='d


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.