• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand[/i]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 16:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké, here it goes. (':

    Naam: Chase
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk:


    Karakter: Egoïstisch en een geweldige manipulator, hij ziet vrouwen alleen als een lustobject en vertrouwt niemand op Ash na. Buiten Ash heeft hij verder ook geen vrienden. Hij heeft een schijthekel aan vampiers, en wil niet liever dan ze allemaal uitroeien.
    Spreukdingesietsachtigidunnoeither: Gebruikt vaak een gedaantewisselings spreuk. Hij blijft wel een mens, maar verandert zijn uiterlijk om zo de perfecte jongen te vormen voor een vrouwelijke vampier. (Valt zij op blond, krijgt hij blond haar). Bij mannelijke vampiers zoekt hij meestal uit wat voor types zij zijn en verandert dan in eenzelfde soort, zodat ze hem eerder vertrouwen.
    Extra: Chase vindt het martelen van een vampier nog vele malen leuker dan het vermoorden.


    Soo, does this sound okay?:'D


    everything, in time

    Omg een evil persoon die toch geen vamp is. Amazing ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ooh dat is echt uber! Drie keer raden aan die Odile straks een hekel gaat krijgen hahaha :'D Of juist niet :$


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou nou, straks wordt Lew nog jaloers. Zal ik hem weer slechte manieren moeten laten hebben :3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Sexy! :9~
    Laat ze maar komen :'D
    En heeft Lew smeerkaas in zijn oren? Lol xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik weet het, ik moet nog posten ;x Maar ik ben ook bezig met Engels ;c

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 18:39 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hahahaha ja, dan is onze soap compleet :'D Stel je voor haha.
    Ugh en ik moet nog tekenen -faal-


    No growth of the heart is ever a waste

    I'll make him cry like a litlle bitch. Ik ken het gevoel btw ;x Ik heb het hele weekend niks gedaan en nu moet ik dat (fucking saaie) Engels nog volledig doen --'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dat moet je ook zaterdag octhend doen, daarna heb je ene heel
    huiswerk vrij weekend :Y)

    Weet je, eigenlijk moet hier een story over geschreven worden
    en kunnen we daarmee gelijk RPG'en promoten, wordt het populairder.
    Lol 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja dude en dan gaan we allemaal schrijven muahaha,

    Chasseee waar zitten wij eigenlijk in dat marteldingwaarlijkenliggenterotten plaats? toch?


    Trust me. I'm the doctor

    Ohja, jullie moeten iets op bedenken dat die dudes
    de villa in én uit kunnen :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    RainForest schreef:
    Ja dude en dan gaan we allemaal schrijven muahaha,

    Chasseee waar zitten wij eigenlijk in dat marteldingwaarlijkenliggenterotten plaats? toch?


    Jaa daar zitten we. (;
    @ Simone. Mijn god ja, hoe gaan we dat nou doen? haha. :'D Kun je veilig in én uit lopen als je bent uitgenodigd door iemand?


    everything, in time

    Cool, een haat-liefde-relatie 8D
    En hij ziet er niet slecht uit -wenkbrauwwiebel-
    Ik laat Yue nu gewoon even Gawyn vinden :x
    Ik ga er wel even wat ranzigs van maken, want Chase&Ash hebben hem natuurlijk eerst gemarteld..
    Als hij toch niet dood moest zeggen jullie het maar (A)

    Over het hoe ze de villa in en uit gaan: Ze zijn toch magisch ofzo? Misschien hebben ze met een spreuk een uitgang gemaakt X]

    Yue
    Nadat ik een tijdje tegen de boom heb aangezeten sta ik op. Ik begin te rennen en al snel ruik ik een paar dieren. Ik heb helemaal geen zin om te drinken, of eigenlijk.. Ik heb geen zin om nog meer dieren te vermoorden. Maar ik kan mezelf ook niet laten verhongeren. Ik bijt op mijn lip en ren op een hert af. Zo snel mogelijk snijd ik zijn keel door, met het mes dat Odile me eerder had gegeven. Zijn donkere ogen kijken me leeg aan en ik voel schuldgevoel opborrelen. Snel verdwijnt het echter, als ik zijn bloed ruik. Ik zet mijn tanden in zijn keel en drink het hert leeg. Het bloed voelt als een verlossing, maar toch voel ik me schuldig. Als ik klaar ben veeg ik mijn mond af en begin ik te snikken. Om het hert, om Odile, om alles. Omdat ik een vampier ben en ik nooit meer terug kan. Langzaam open ik mijn ogen, en ik sta op. Laat ik nog maar even wandelen voor ik terug ga. Ik begin rustig te lopen, als ik ineens een vreemde geur ruik. Het ruikt als bloed, maar lang niet zo.. lekker. Ik vernauw mijn ogen en versnel mijn pas een beetje. De geur wordt sterker, en dan zie ik waar hij vandaan komt. De jongen met de blauwe ogen. Ik sla mijn handen voor mijn mond om niet te gillen. De jongen die ik een paar dagen geleden nog heb gezien, ligt hier voor me. Of in ieder geval, wat er van hem over is. Zijn felblauwe ogen staan wijdopen, en er kruipt een vlieg over heen. Zijn rechterarm is niet meer dan een bloederige stomp, en zijn linker arm ligt in een onnatuurlijke hoek naar boven. Er steekt een bot uit zijn elleboog. Ik voel hoe ik misselijk wordt, maar kijk niet weg. Zijn shirt is gescheurd, en laat een diepe snee zien die van zijn sleutelbeenderen tot onder zijn navel loopt. De snee is vrij diep, en zijn ingewanden en bloed zijn duidelijk te zien. Zijn benen zijn zwart, en er hangt een brandlucht. Dan zie ik hoe het komt. Zijn bovenlichaam ligt in de schaduw van een boom, maar zijn benen liggen in de volle zon. Het misselijke gevoel verspreidt zich door mijn lichaam, en ik voel het braaksel al omhoog komen. Ik kots al het bloed dat ik net gedronken heb eruit, maar nu als een vieze, slijmerige rode smurrie. Dan draai ik me om, en ren zo snel als ik kan terug naar de villa. "Odile!" roep ik huilend, als ik haar op het dak zie zitten.

    Savoy
    Met een hand op mijn schouder om het bloeden te stoppen loop ik naar mijn kamer. Ik háát het om te verliezen. Ik háát het. Ik loop mijn kamer in en druk een shirt op mijn wond. Stomme kutvampieren.

    Aawhm.. Misschien hebben ze vroeger ooit ene heks ontmoet
    die hun imuum maakte tegen magie ofzo? Lol :P
    Waardoor gaves niet goed op ze werken etc.


    Edit; Vluuv.. je kreeg me misselijk >3< Echt kotsmisselijk ben ik nu, bah! o_o

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 18:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Goede vampier.

    Ik rek me uit en laat de koude lucht over me heenkomen. God, soms doet een nacht heerlijke rust een mens - eh, vampier - toch goed. Ineens hoor ik iemand rennen en een ijselijke gil die mijn naam noemt. Ogenblikkelijk ben ik wakker en schiet ik overeind.
    'Yue!' reageer ik met een bezorgde stem. Ik hol naar het dak toe en spring eraf en kom vlak voor haar voeten neer. 'Wat is er?' vraag ik bezorgd. Op de één of andere manier heb ik nu nog meer spijt van mijn koude optreden van daarnet, maar iets verraadt me dat ik niet de oorzaak ben van de doodsangst in haar ogen.
    'Wat is er?' vraag ik nogmaals. Ik sla een arm om haar heen en voel haar lijf letterlijk trillen. Hebben die ellendige Faith, Savoy en Grace weer wat uitgespookt? Zo ja, dan rijg ik ze aan mijn mes. Dat ding is toch al veel te lang niet meer gebruikt, denk ik bloeddorstig.


    No growth of the heart is ever a waste