• Ik zoek een cover voor mijn verhaal. Beloning voor de cover die ik uiteindelijk zal gaan kiezen is 5 credits. :Y)

    Titel: Halsslagader

    Beschrijving verhaal: Klik hier voor een uitgebreide beschrijving van de story.

    Sfeer: Thriller, mistig, duister, écht vampierachtig, niet te vrolijk. De cover mag in kleur zijn, maar niet té velle kleuren, ik wil graag dat de kleuren zwart en bloedrood overheersen.

    Afbeeldingen:

    Dit zijn slechts enkele voorbeelden om aan te geven wát voor plaatjes erop moeten. Je mag uiteraard afwijken als dat de cover ten goede doet.

    - Vampiertanden
    Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2
    Voorbeeld 3

    - Een nekzoen
    Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2
    Voorbeeld 3
    Voorbeeld 4

    - Een rood-witte roos
    Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2
    Voorbeeld 3
    Voorbeeld 4

    - Bloederige handen
    Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2
    Voorbeeld 3

    - Ik wil graag het logo van de tv show waar de fanfictie overgaat
    - Dit is het logo van The Originals

    - Een foto van New Orleans als eventuele achtergrond optie indien dat nodig is
    Voorbeeld 1: Bijv. straat.
    Voorbeeld 2: Bijv. begraafplaats.
    Voorbeeld 3: Bijv. huis.

    Horizontaal/verticaal: Beslist verticaal.

    Lettertype: Scratched Letters / Walk this Way / Plane Crash (1 van deze lettertypes) Graag in het zwart, wit, grijs of donkerrood.

    Extra: Graag de cover echt niet te vrolijk. Ik heb het liever iets te luguber dan te lieflijk.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 18:24 ]

    Ik wil zeker wat proberen! Zit ook te wachten tot het verhaal begint haha :Y)

    FearlessFire schreef:
    Ik wil zeker wat proberen! Zit ook te wachten tot het verhaal begint haha :Y)

    Fijn dat je wat gaat proberen!
    Ik heb al veel geschreven, maar wil het pas online zetten als ik er een cover voor heb. (":


    Zonder de tanden vond ik hem persoonlijk mooier maar dan was het vampier-ige eraf (':

    Oh, ik vind hem écht heel erg goed gelukt ^
    Het is precies de sfeer waarop ik gehoopt had. Super zeg!

    Als ik tijd heb zal ik er ook een maken (:


    How you doin'

    Luna_Lovegood schreef:
    Als ik tijd heb zal ik er ook een maken (:


    She was always looking for more..

    Yes! Hoe meer mensen het proberen, hoe fijner. (:

    Ik wil hem alleen best wel snel hebben, dus ik weet niet hoe lang ik het topic open hou. (":

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 21:34 ]

    -> Slotje op aanvraag


    I am an idiot, I move.