• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.

Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand[/i]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 16:47 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Dewi is binnen dudes. In de gang :p

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Odile - Goede vampier.

Ik kijk hem geschokt aan als hij over Gawyn begint. De wanhoop wordt groter. Het feit dat deze menselijke jongeman al van het bestaan van vampiers af weet baart me grote zorgen, maar dat hij er ook nog één feilloos weet te identificeren.. dat slaat alles! Ik leg de krul achter mijn oor en slaak dan een zucht, vooral om te bedenken dat ik vergeten ben mijn jas aan te doen en dat deze temperatuur niet bepaald prettig is. Dan komt Lewis nog aangestormd, die ook wil weten wat er aan de hand is.
    'Een sterveling die Gawyn heeft aangetroffen en van de poort weet,' zeg ik niet zonder achterdocht. Ik slaak een zucht naar de jongeman en geef dan uiteindelijk toe.
    'Prima. Kom dan maar mee naar binnen. Ik kan je ook moeilijk dood laten vriezen. Maar ik wil eerst weten wie je bent en hoe het kan dat je zo veel van de onsterfelijke wereld af weet en met name van vampiers.' Ik zie Lew me geschokt aankijken. 'Hij zegt dat hij de poort kan omzeilen. Of er tenminste weer uit kan. Misschien kan hij ons helpen met ons probleem, sinds Daniël weg is.'
    Ik draai me om en ga hem voor richting de poort, nog steeds niet helemaal overtuigd van mijn beslissing. Mijn gedachten drijven echter al snel af naar Gawyn. Ik heb hem nooit kunnen vertellen dat het me speet dat ik zo'n ongelofelijke pain in the ass was voor hem. Hij wilde altijd het goede doen en was daar ook heilig van overtuigd. Ik zucht en loop de poort binnen. Ik blijf nu staan en kijk de jongeman aan.
    'Ga je gang. Vertel.' Ik krijg de kans nog niet om hem te laten praten of ik hoor ineens een nieuwe stem vlak bij me. "Pardon, zijn jullie de weg soms kwijt?" Ik draai me verschrikt om en grijp als reflex de bijl weer. Nee! Is dat Yoshita, uit Jonah's clan? Hij lijkt sprekend op hem, maar ik kan me vergissen. Ik waag het erop.
    'Yoshita?' vraag ik. 'Wat in godsnaam doe jij hier? Heeft Jonah je er soms uit gegooid?' Ik kijk hem minachtend aan. 'Of heeft Fjodor je hierheen gestuurd omdat ze je anders af zouden maken?' Dat laatste zou niks minder dan een flinke portie ellende betekenen.
    'Zeg die vuile hond dan maar dat ik hem levend vil!' Ik word al kwaad als ik alleen maar aan zijn zelfingenomen grijns denk.

[ bericht aangepast op 3 april 2011 - 17:51 ]

No growth of the heart is ever a waste

Heb ook de mijne aangepast, heb Dyvon over het hoofd gezien x']

Dyvon - Bad Vampire.

Zodra ik die vraag gesteld heb, krijg ik meteen een bijl op me gericht. Niet dat ik ervan geschrokken ben, ik laat geen enkele emotie zien. Ik doe alsof die bijl me niks doet, en sla 'm uit m'n zicht. "Yoshita? Wat in godsnaam doe jij hier? Heeft Jonah je er soms uit gegooid?" vraagt iemand die de bijl op me gericht had. "Of heeft Fjodor je hierheen gestuurd omdat ze je anders af zouden maken? Zeg die vuile hond dan maar dat ik hem levend vil!" praat ze verder.
    Ik krijg een zelfingenomen grijns op m'n gezicht. Haha, ze weet niet dat ik iemand anders ben. Zal ik me als hem voordoen, en kijken of ze erin trapt? Nee, ik denk niet dat 't een goed idee is. Ze komen er toch wel ooit achter dat ik hem niet ben.
    'Oh, dus ik heb opeens een nieuwe naam gekregen?' en ik neem een hijs van m'n sigaret. 'Bedankt, maar ik hou toch mijn eigen naam maar. Past veel beter bij me. Wil je de volgende keer als je me tegenkomt, geen bijl meer op me richten? Wel aardig van je, erg aardig, maar doe 't toch maar niet.'

[ bericht aangepast op 3 april 2011 - 18:21 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Dudes, dees neemt laaaange pauze, gaat niet goed bij haar op school.
    Dees = dikkop.

Dus Jamie&Elif mogen dood, Daniël is op reis. :Y)

Dewi
    Net zoals Odile was ook Lew weer gauw verdwenen, maar al gauw hoorde ik stemmen. Ik stond op en ging in de deuropening staan, ik zag twee onbekende mannen en ik fronste eventjes. Ik was vreselijk nieuwsgierig, maar wist mezelf in bedwang te houden en te blijven staan waar ik stond. Iedereen stond net iets te ver om hun gezichtsuitdrukkingen te kunnen bekijken. Voorzichtig tastte ik met mijn hand naar het mes onder mijn jurk, ik was iets te onvoorzichtig en merkte hoe ik in mijn vinger had gesneden.
    ''Auwtsj..'' mompelde ik geschrokken en stopte gauw het bloedende puntje van mijn vinger in mijn mond. Het duurde een paar seconden voordat ik doorhad dat dit een soort lokaas was voor vampieren.. Ik wierp gauw een blik op de groep en aangezien ik niet wist of de nieuwelingen slechte vampieren waren draaide ik me gauw om en liep verder het huis in, uit de buurt van de rest.

Dyvon ~ Bad vampire.

Opeens wordt ik afgeleid door een heerlijke bloedgeur dat afkomt van een mens, en mijn neusgaten binnendringen. Ik heb al een hele tijd geen eten gehad, dus ik ben nogal hongerig. Ik ruik nog even goed in de lucht met m'n ogen dicht, en richt mijn nu bloedrode ogen naar iemand die het huis binnenvlucht. 'Hmm..' en ik lik hongerig over mijn puntige tanden. 'Verstop je niet, mijn eten.' fluister ik meer, dan dat ik het tegen iemand had.

[ bericht aangepast op 3 april 2011 - 18:28 ]

Leuk, ik hou van doden! Hey wait, that's the other side D:

Odile - Goede vampier.

Ik trek een wenkbrauw op. Hij is dus niet Yoshita. Goddank, want een clanoorlog die om mij zou draaien is wel het laatste waar ik op uit ben.
    Ik ga voor de vampier staan als blijkt dat hij op Dewi uit is.
    'Afblijven,' zeg ik streng, als een moeder die moet voorkomen dat haar kind op plundertocht in de snoepbak gaat. 'Ik weet dat ik moeilijk elk mens op deze planeet tegen bloeddorstige vampieren kan beschermen, maar van deze hier blijf je af. Ik heb niet zin om nog een vampier z'n kop in te moeten slaan.' Ik was van plan mijn bijl neer te leggen, maar ik hef hem snel weer de lucht in en richt hem op de vampier. Ik heb zo'n akelig vermoeden dat hij een extra bondgenoot gaat zijn voor Faith en co.
    'Ik waarschuw je, áf.' Ik kijk hem venijnig aan.

[ bericht aangepast op 3 april 2011 - 18:33 ]

haha, het lijkt alsof Odile een hond op zijn kop geeft :Y)
    En ja, jullie mogen lekker doden. Daniël is op reis btw :'D
    Haha. Dees wilde weten als jullie gingen vertellen hoe jullie
    ze gingen doden, leek haar interessant :')

@ TheBoss: Ik ben even in de war met je naam? Jij speelt Odile, maar in de inleiding staat dat jij een slechte vampier speelt? Ben je nou een goede of slechte vampier? Ik volg 't even niet meer..

Dyvon ~ Bad Vampire.

"Afblijven," zegt het meisje opeens streng tegen me. "Ik weet dat ik moeilijk elk mens op deze planeet tegen bloeddorstige vampieren kan beschermen, maar van deze hier blijf je af. Ik heb niet zin om nog een vampier z'n kop in te moeten slaan." Snel richt ze haar bijl weer op me. Wat wilt ze hiermee bewijzen? Dat ik bang voor haar wordt soms? Dan moet ze nog veel flikken bij me, voordat ik dat wordt. Want ik ben voor niemand bang. "Ik waarschuw je, áf." zegt ze venijnig tegen me. Pfft, wie denkt ze wel niet dat ze is? En hoe durft ze zo tegen me te praten? Ik ben haar slaaf niet, niemand zegt wat ik moet doen! Vooral dat kleine onderkruipseltje dat van die miezerige mensjes houdt niet.
    Ik sla alweer haar bijl uit mijn gezicht. 'Kijk uit, klein kindje. Straks doe je iemand nog pijn, en dat wil je niet hebben,' zeg ik nu geirriteerd. Ik buig voorover, en fluister in d'r oor: 'Ik kies zelf mijn eten uit, niemand zegt wat ik moet doen. Als je dat nog eens doet, krijg je daar spijt van.'
    En ik richt me weer op, kijkend met mijn bloedrode ogen in haar ogen. Daarna ben ik vliegensvlug weg, en volg 't mens dat ik net gezien én geroken heb het huis in.

[ bericht aangepast op 3 april 2011 - 18:50 ]

Nee klopt, ik heb een goede vampier. Die info is een beetje veranderd. In topic nummer 7 heb ik het er goed neer gezet, maar hiero is het weer anders. Odile = iig goede vampier :](Ze was trouwens een slechte vampier, maar is overgelopen).

[ bericht aangepast op 3 april 2011 - 19:04 ]

Odile - Goede vampier.

Ik trek een schamper lachje. Klein kindje? Dit ga je niet menen. Dan voel ik zijn adem bij mijn oor. Of ik nu wil of niet, het geeft me de rillingen. Ik word daadwerkelijk bedreigd. Daar heb je lef voor nodig, om Odile Lavossa te bedreigen. Ik grinnik kort, tot ik tot het besef kom dat die nieuweling Dewi wil gaan leegzuigen. Ik word echter weer doodserieus, laat de bijl voor wat hij is en grijp naar mijn mes. Dit ding is makkelijker te hanteren en bovendien my weapon of choice.
    'Deze is van mij,' zeg ik bloeddorstig en sprint achter hem aan, de rest achterlatend, het huis in. Het duurt niet lang voor ik hem heb gelokaliseerd, gevaarlijk dicht in de buurt bij Dewi. 'Jij daar, weg bij haar! Ik geef je twee opties. Of nu opflikkeren en me niet nog pissiger maken dan ik al ben door deze ongelofelijke bad hairday, of je kansen wagen.' Ik trek mijn mes en kijk hem bloeddorstig aan. 'En die zijn niet groot, dat kan ik je vertellen.' Het monster in mij dat zo verzot is op doden en jagen is weer losgekomen en kan niet wachten om te gaan spelen.

[ bericht aangepast op 3 april 2011 - 19:07 ]

Dyvon ~ Bad Vampire.

Ik merk dat ze me het huis in volgt. Mooizo, als ik eenmaal van dat miezerige mensje heb genoten.. Geniet ik er ook van om haar te doden. "Jij daar, weg bij haar! Ik geef je twee opties. Of nu opflikkeren en me niet nog pissiger maken dan ik al ben door deze ongelofelijke bad hairday, of je kansen wagen." Ze trekt haar mes tevoorschijn, en trekt een blik die bloeddorstig moet voorstellen. "En die zijn niet groot, dat kan ik je vertellen."
    Kom op zeg, dit kun je niet menen? Het kleine kind denkt echt dat ze me kan bedreigen, en me zélfs kan verslaan. Ik begin opeens bulderend te lachen, en pak mijn pistool te voorschijn; haal 'm van de grendel, en laat m'n arm hangen. 'Nee toch? Dit meen je toch niet serieus?' Ik bekijk haar van top tot teen, maar waarschijnlijk meent ze dit echt; want ze staat d'r alsnog.
    Ik verdwijn achter haar rug, en fluister weer in haar oor: 'Je kunt me niet verslaan, en zelfs niet bedreigen klein meisje. Ik ben niet bang voor jou. Als ik iets wil ga ik er recht op af, en dan luister ik niet naar onderdanen zoals jou,' zeg ik hatelijk.
    Ik ren weer terug naar het mens, en stap weer in haar richting. 'Ik denk dat ik voor 't "kansen wagen" kies,' en ik geef haar een knipoog. 'Ga je me nu vermoorden?' vraag ik, terwijl ik weer over mijn tanden lik. 'Come and get me.'

[ bericht aangepast op 3 april 2011 - 19:13 ]

Odile - Goede vampier.

Ineens hoor ik het geklik van een wapen. Een pistool?! Godverdomme, klotesmerissen! Wat baal ik ervan dat we onze Glock kwijt zijn geraakt. Kennelijk is dit jochie van plan om over lijken te gaan om zijn doel te bereiken. Dat is mooi. Ik ook namelijk. Ik laat mijn mes losjes in mijn hand bungelen en loop voorzichtig op hem af.
    "Je kunt me niet verslaan, en zelfs niet bedreigen klein meisje. Ik ben niet bang voor jou. Als ik iets wil ga ik er recht op af, en dan luister ik niet naar onderdanen zoals jou." Onderdanen? Oh, hij heeft dus echt geen idee tegen wie hij het heeft. Mijn lip verstrakt even en tot mijn verbazing lijkt het erop dat hij denkt dat zijn wapen voldoende schrik heeft aangejaagd, want hij vervolgt zijn weg al naar Dewi. Ik gebaar naar haar en zwaai met mijn mes, suggesterend dat ze die van haar moet gebruiken en steken.
    'Je hebt je waarschuwing verkloot,' zeg ik, spring op hem af en geef hem een harde trap in de rug, waardoor hij tegen de muur slaat, die vervolgens door het hele huis dreunt. 'Rennen!' schreeuw ik tegen Dewi en ga voor haar staan.

Ik ren weer terug naar het mens, en stap weer in haar richting

Stapt ie naar Dewi?

SoulEater schreef:
    Ik ren weer terug naar het mens, en stap weer in haar richting

Stapt ie naar Dewi?

Jeps.