• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand[/i]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 16:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rainfroest Kuche Kuche
    Jaa lijkt me wel gaaf om te doen 8D
    Maaar tell me wat is er allemaal al gebeurd en wát moet ik dan precies maken? xx


    Trust me. I'm the doctor

    Wat er allemaal gebeurd is kan ik moeilijk vertellen Ö
    Daar komt jouw persoonv anzelf wel achter enzo..

    Nou, het leek ons cool als er een of andere vampierjager
    of iets dergelijks kwam en die persoon had dan Gawyn
    (die persoon is gestopt) vermoord enzo en nog een aantal
    andere en die zijn van plan alle vampiers in dat huis
    te vermoorden.

    En suusijsje wilt ook, dus kunnen jullie een team maken :x
    Ze mogen krachten hebben en dergelijke, verzin maar iets.


    Belangrijk trouwens; ThatStory haar personages zijn tijdelijk weg, ze heeft druk rooster en pas rond de zomer krijgt ze het minder druk en kan ze weer komen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké
    Maar, er zijn ook mensen zijn die dan niet half opgezogen ghehe (a)
    moet ik een man maken en dan moet Suusijsje kijken (a)


    Trust me. I'm the doctor

    Ik vind het prima 8D Hooray, een vent :Y)
    Verzin maar wat leuks jullie.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alex&Grace zijn tijdelijk afwezig tot de zomer.
    Gawyn = dood.
    Aprhodite = spoorloos, iemand enig idee?

    &Suusije & RainForest maken evil vampierjagers aan 8D


    Dewi - Mens.
    Toen ik klaar was met spelen en mijn gitaar weg zette hoorde ik mijn maag knorren. Jahoor, het was alweer etenstijd. Wat had een mens eigenlijk veel voedsel en slaap nodig. Ik stond op en pakte het mes onder het kussen vandaan, deze wilde ik bij me houden.. Helaas had ik geen zakken, na even zoeken in de kamer had ik een schone doek gevonden en die bond ik om mijn been, het mes eronder, verborgen onder mijn jurk. Mochten ze me aanvallen, dan kon ze met het mes verassen. Hopelijk kreeg ik het dan wel snel genoeg te pakken. Ik liep naar de deur en toen ik die opende trof ik tot mijn verbazing Lew aan, had hij er al die tijd nog gezeten?
    ''Zat je hier al die tijd?'' Vroeg ik ietwat verbaasd, ik had verwacht dat hij wel wat anders zou gaan doen, een of andere hobby. Had hij die eigenlijk? Ik had hem nooit echt bezig gezien. Misschien hield hij van lezen of was hij een soort Picaso, Joost mocht het weten. Ik stapte naar buiten en sloot de deur.
    ''Ga je mee eten?'' Vroeg ik hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Ash ...[lol]
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk: klikkos
    Innerlijk: Ash geeft niet veel om andere alleen om zijn partner [...]. Hij denkt dat hij alles is en denk daarom ook niet altijd na over zijn daden, later gaat hij er pas over nadenken en dan is het al te laat.
    ja wat nog meer haha
    Spiridinges: Kan apparaten enzo [licht enz] aan en uit zetten door een spreuk uit te spreken, hij houd ervan mensen/vampiers te laten schrikken
    extra: Zijn ouders zijn op vroege leeftijd overleden, tijdens een auto ongeluk die veroorzaakt werd doordat er een vampier op de weg stond. De auto werd opzij geslingerd en zijn ouders waren op slag dood, hij is er pas later achtergekomen dat dit het een vampier was die hiervoor zorgde

    is dit goed? xx

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 18:47 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Het moet vampierjager zijn en alleen vampiers hebben gaven.
    Je kan wel doend at hij spreukenboek heeft en spieriwirie is :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jonguh, nu kan ik twee dingen doen.
    1. Ik maak ook een jongen aan, zijn het gewoon 'matties'. :Y)
    2. Een meisje waardoor het een oversext stelletje wordt dat stiekem gewoon geilt op vampierenjagen. :'D


    everything, in time

    WOOOOOW wat zijn we ver Oo. Moet effe alles teruglezen. Oh vet we hebben een joiner 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    Suusijsje schreef:
    Jonguh, nu kan ik twee dingen doen.
    1. Ik maak ook een jongen aan, zijn het gewoon 'matties'. :Y)
    2. Een meisje waardoor het een oversext stelletje wordt dat stiekem gewoon geilt op vampierenjagen. :'D


    Ghehe, lijkt me allebei gaaf (a)


    Trust me. I'm the doctor

    RainForest schreef:
    (...)

    Ghehe, lijkt me allebei gaaf (a)


    Nou er moet iemand kiezen, en die iemand ga ik niet zijn. Want ik heb like, een kiesstoornis of zo.:'D
    Ik kan nog niet kiezen tussen links of rechts. Dus zeg het maar, ik vind het beide oké.:3


    everything, in time

    Omg, vampierjagers 8D Dit wordt leuk :3
    Ik vind het ook wel goed als Yue Gawyn vind, maar moet dat nu al gebeuren X]
    Dan schrijf ik het namelijk al vast :3
    Doe een jongen 8D We hebben er te weinig :x
    Tenzij je toch eigenlijk liever een meisje wilt :'3

    Yue
    Ik ren een tijdje door het bos, maar heb gek genoeg nog helemaal geen trek in bloed. Ik laat me tegen een boom zakken en trek mijn knieën tegen me aan. Zou Odile boos op me zijn? De blik in haar ogen was zo kil, dat ik haar haast niet herkende. Ik bijt op mijn lip. En Lew moet me nu ook wel een bitch vinden. Maar ik kan er niets aan doen, elke keer als ik hem zie denk ik weer aan hoe hij een mes door Odiles keel stak.

    Savoy
    Met een hand op mijn schouder om het bloeden te stoppen loop ik naar mijn kamer. Ik háát het om te verliezen. Ik háát het. Ik loop mijn kamer in en druk een shirt op mijn wond. Stomme kutvampieren.

    Suusijsje schreef:
    (...)

    Nou er moet iemand kiezen, en die iemand ga ik niet zijn. Want ik heb like, een kiesstoornis of zo.:'D
    Ik kan nog niet kiezen tussen links of rechts. Dus zeg het maar, ik vind het beide oké.:3

    Doe ienemienemutte. En als je en gevoel van teleurgesteldheid hebt beide ene keuze, dan pak je de andere ;D Doe ik altijd.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Major schreef:
    (...)
    Doe ienemienemutte. En als je en gevoel van teleurgesteldheid hebt beide ene keuze, dan pak je de andere ;D Doe ik altijd.


    Ja maar bij ienemienemutte tussen twee dingen, is het altijd zo dat als je bij de een begint, je bij de ander eindigt.:"D
    Dus dan weet ik al wat eruit komt!D:

    Maar ik doe denk ik een jongen? Aangezien die er minder zijn. Zo even lijstje maken dan.:3
    Kan er iemand meer info geven per persoon? Ook uiterlijk enzo? Karakter hoet niet, daar kom ik zelf wel achter. :'D


    everything, in time

    Suusijsje schreef:
    (...)

    Ja maar bij ienemienemutte tussen twee dingen, is het altijd zo dat als je bij de een begint, je bij de ander eindigt.:"D
    Dus dan weet ik al wat eruit komt!D:

    Maar ik doe denk ik een jongen? Aangezien die er minder zijn. Zo even lijstje maken dan.:3
    Kan er iemand meer info geven per persoon? Ook uiterlijk enzo? Karakter hoet niet, daar kom ik zelf wel achter. :'D

    Flip a coin ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.