• [url][/url]Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Rosalie Noa,Maxime,Clarabella
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby/Jack (Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat),Kenneth (Kraaiennest Dude)
    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Souleater, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 19:52 ]

    Zo snel mogelijk :p
    Dus nog even wachten op Dees+shithead :]

    Maar Simone, kan jij echt geen jongen erbij nemen.. Want anders is het zo ongelijk :']

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 19:38 ]

    aaawh, maar morgen aaf ben ik er niet.

    Vluuv, geloof me, ik faal hard in jongens.
    En ben ik nou serieus de enige die meerdere personages kan spelen? :'D
    Dat is toch niet moeilijk? Lol :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Moet de foto van het personage perse een piraatje zijn ?? of maakt dat niet uit..


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    @shithead - Nee, maakt niet uit :]

    @SoulEater - Nah, ik weet niet XD
    De rest lijkt iets te hebben tegen meerdere personages :p En ik heb er al twee (A)

    ^Ik heb niets tegen meerder personages haha, ik kan het zelf alleen niet spelen!D:


    everything, in time

    Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook :p
    Maar dat maakt niet uit hoor XD
    Soms vind ik het ook wel irritant als ik voor meerdere moet reageren :']
    Maar het is vaak ook wel leuk :p

    Als je vast zit met de een, kan je door met de ander :Y)
    Oh man, ik wil beginnen -stuiter-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Laten we dat dan doen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Jah, waarom niet? :]
    Ik begin gewoon, lekker rebels! >8D

    Joshephine
    Ik kijk naar buiten, door het raam. Overal is zee. Zuchtend wend ik me tot de rest. "Als dit nog veel langer gaat duren houdt ik het niet uit." Ik neem nuffig een slokje van mijn thee. "Het is me allemaal veel te ruig op zee. Ik hoop dat we snel aankomen."

    Olivier
    Ik zit in mijn hut, en kijk naar de kaarten. We varen al een paar dagen doelloos op zee rond, en mijn mannen beginnen ongeduldig te worden. Ik moet een nieuw avontuur voor ze bedenken, waar ze zich eventjes zoet mee kunnen houden. Misschien kunnen we ergens aanmeren en wat rotzooi trappen?

    Zolang jouw persoon denkt dat het Jack is schrijf je maar gewoon Jack en hij, als hij/zij erachter gekomen is kan je beter Abby en zij schrijven. Is het voor mij duidelijk ;p

    Abby/Jack ~ Undercover pirate.
    Met een zucht zette ik de laatste kist aan de zijkant, ik was in de voorraadkamer en had de opdracht gekregen een paar dingen te verplaatsen. Een typisch rotklusje voor de nieuweling, ik dus. Ik was pas een maand op het schip, ik had me al gauw weten aan te passen, maar ik irriteerde me er nog steeds aan dat iedereen zo op me neer keek. Soms noemde ze me Donkeyboy, een bijnaam voor de nieuweling. Gelukkig had ik wel mijn eigen kamer op dit schip, met veel poen had ik de kapitein om weten te kopen, want als ik een kamer moest delen kon ik nog wel eens problemen krijgen. Ik had geen idee wat ze zouden doen als ze uitvonden wie ik echt was, maar het zou niet veel goeds kunnen zijn. Mijn kamer was dan ook strict verboden voor iedereen op dit schip, één keer had iemand naar binnen willen glippen, maar ik had hem duidelijk gemaakt dat ik dat dus niet accepteerde. Toen ik klaar was met mijn klusje liep ik naar boven, het dek weer op. Het was niet al te geweldig weer, best fris en bewolkt. Daar had ik geen problemen mee, als het erg warm was trokken de meeste hun shirt uit en werd ik weer vreemd aangekeken.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 20:01 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Clarabella Madeline
    Achternaam: Florenne
    Roepnaam; Clara/Bella
    Leeftijd: 24
    Geslacht: vrouw
    Kort uiterlijk: blond krullend haar, knalblauwe ogen, lichte huidklik
    Beschreven Uiterlijk: Het opvallendste aan Clara zijn haar knalblauwe ogen waarin je haast in verdrinkt. Doordat haar huid en haar haar licht van tint zijn vallen die blauwe ogen nog eens extra op. Haar kledingstijl kun je beschrijven als casual/chique. Clara houd van de dure merken maar houd er ook van om die te combineren met klassieke vintage kleding. Que sieraden heeft Clara altijd een zilveren halsketting met als hanger een klein diamantenhart met daarin het as van haar overleden moeder, die ze van haar vader heeft gekregen.
    Innerlijk: Clara heeft veel meegemaakt in haar leven en is daarom erg kwetsbaar. Haar moeder is toen Clara jong was gestorven aan de gevolgen van een vreselijke ziekte. Haar vader zorgde gelukkig goed voor haar totdat ze op haar 21 op haarzelf ging wonen. Nog steeds betaald haar papa mee met de rekeningen , maar Clarabella is geen verwend nest die alles aan haar vader vraagt. Ze is druk bezig een carrière op te bouwen als schrijfster.
    De liefde: Clara is vrijgezel en vind het wel goed zo. Als de tijd rijp is vind ze vanzelf de ware. Maar tot dan vind ze het af en toe leuk om een beetje te flirten.
    Extra: Clarabella heeft nog een klein half broertje die van haar vader en haar stiefmoeder is. Ze heeft gelukkig en goede band met haar stiefmoeder en houd net zoveel van haar als van haar eigen moeder.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Maxime - Dame.

    Ik knik naar Joshephine en neem ook een slok van mijn thee. 'Je hebt helemaal gelijk,' sterker nog, ik was als de dood voor water en kan niet wachten op het moment dat mijn voeten weer vaste grond onder zich voelen. Ik werp een blik over het water en zie een donkere lucht. 'O fijn, ook dat nog,' zucht ik. Ik ben niet chagrijnig, gewoon bang. Het wiebelen van de boot maakt me misselijk en ik probeer snel mijn gedachten op iets anders te brengen. Ik kijk weer naar Joshephine. 'Zou je mijn boek kunnen aangeven?' vraag ik met een beleefde glimlach.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 20:08 ]


    everything, in time

    Is die van mij goed ??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ace - Piraat.

    Wat verloren staar ik naar mijn fles rum en wieg het heen en weer als een baby in mijn liefkozende armen. Tot mijn grote ellende zijn er nog maar een paar miezerige druppels in te vinden. Ik zucht, open de fles en gooi de overgebleven rum erin.
    'Wat staan jullie me aan te gapen!' schreeuw ik naar een paar onbeholpen dekzwabbers. 'Laat een dronken piraat met rust, anders komen ze je halen. Van daar beneden. Wezens uit de diepte! Je bent vervloekt als je me nu niet met rust laat!' Het heeft gewerkt, die zielenpoten maken zich gauw uit de voeten. Ik grijns duivels en tevreden en wrijf in de ogen. Ineens voel ik een druppel op mijn neus en staar de lucht in. 'Oh, Jezus christus, heilige Maria! Stoooooorm op komst!' Ik spring overeind, maar kan mezelf nauwelijks overeind houden. Heb ik echt zo veel rum gehad? Dan kijk ik naar de torenhoge golven waar het schip zich als een miezerig stukje hout in beweegt en ik smijt de rumfles aan de kant terwijl de chaos uitbreekt. 'De zeilen, de zeilen!' Ik klim zo goed als ik kan met m'n halfbezopen kop omhoog richting het kraaiennest. 'Wat staan jullie daar nou, hijs die zeilen bij!' 'M-maar.. je zei.. je zei dat ze ons kwamen halen.' Ik kijk de twee dekzwabbers vernietigend aan.
    'Hijsen!' schreeuw ik kwaad, waardoor ze eindelijk in actie komen. Inmiddels word ik heen en weer geslingerd boven in de mast en het gedonder wordt met de minuut zwaarder en de golven hoger.


    No growth of the heart is ever a waste

    Clarabella - lady

    Zuchtend liet ik mijn veer over het papier glijden. Terwijl de andere allemaal zaten te zeuren over onze tocht was ik bezig met een nieuw boek. Het ging over een meisje dat tijdens een zeetocht schipbreuk leed en aanspoelde op het strand waar ze de man van haar dromen vond ,een stoere piraat nog wel. Met een glimlach op mijn mond dacht ik aan de aantrekkelijke man. Een stoere piraat, met een beetje geluk vond ik er vandaag misschien een.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 20:17 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille