• Echt ik ben al bijna 15 jaar op 22 januari jarig! En dit jaar komt ze gewoon niet, omdat ze op de honden voor haar nieuwe liefde gaat passen. Ik bedoel ja tuurlijk is dat belangerijker dan je kleindochter haar verjaardag! #sarcasme
    Ze weet niet eens dat ik dan jarig ben! En ze heeft niet eens het fatsoen om te zeggen dat ze niet komt. Het was dat mijn moeder zei: 'En dan zie je haar volgende week weer', en toen zei ik: 'Ja en daarna met mijn verjaardag weer!' En toen zei mn moeder. 'Nee ze komt niet ze moet op de honden van Arjen passen' En toen was ik echt van FML tuurlijk zijn die honden belangerijker.
    En mijn andere opa en oma komen ook al niet, want die zijn elk jaar op vakantie in Spanje met mijn verjaardag! Echt geweldig zo'n familie.
    Zo dat moest er even uit.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vorig jaar op mijn verjaardag belde mijn nicht op, dus ik neem op en denk dat ze me feliciteerd, maar nee, ze vraagt of mijn ouders de bruiloft uitnodiging hebben ontvangen, ik zat ook zo van: en ik dan?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    WEmo schreef:
    (...)
    Stiekem zit ik hier poeslief mee te werken en vrede te verspreiden, terwijl ik gewoonlijk degene ben die het uitlokt -Out-
    En kun je dat ook verklaren (A)?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat lijkt me heel verstandig :) Eens zien of men zich eraan houdt ^^ In dat geval ga ik dit vaker proberen =3

    Het is dat ik een soort van partijloos -god ik ben t woord kwijt- ben, maar ik denk niet dat als mensen écht het bloed onder elkaars nagels er uit halen, dat ze zin hebben om over elkaars standpunt na te dneken ;x

    PUKKELxDING schreef:
    (...)En kun je dat ook verklaren (A)?

    Absoluut! Ik had niks te doen xp
    En ik lok het uit als n ander dr om vraagt -Lees: Als mensen zich persé met mij moeten bemoeien op een aanvallende manier-

    Ik vind dat iedereen zijn mening mag geven, maar dan moet je wel zeggen waarom en het niet proberen te zeggen op een 'botte' manier.
    Ik vind dat anderen mogen reageren op meningen van anderen, maar dan niet moeten gaan 'samenspannen' tegen een bepaald persoon.
    Want dat is klote & gemeen

    Ik vind dat DEREK niet moet gaan reageren als "Hou je bek", enzo want ik vind dat toch gemeen overkomen -mijn mening-

    & x7UP moet een goede reden geven voor haar mening, en anderen mogen zelf bepalen of ze het daar mee eens zijn of niet, maar ga elkaar daar dan niet meer om afkraken..

    &&&&
    ik vind dat mensen op Q zich nogal snel aangevallen voelen en dan bot gaan reageren, en ik vind dat DEREK & x7UP dat doen.


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    &&&&
    ik vind dat mensen op Q zich nogal snel aangevallen voelen en dan bot gaan reageren, en ik vind dat DEREK & x7UP dat doen.

    De laatste tijd wel wat meer als anders, ja. Maar op andere sites is het veel erger 8D

    :) heel mooi gezegd


    Life is hard and then we die

    is hier nou nog een discussie over ?


    Life is a beautiful struggle

    Ik denk dat ik het voor voorlopig even opgelost heb, maar het zou zomaar kunnen dat ze weer beginnen natuurlijk. Ik hoop het echter niet :)


    Life is hard and then we die

    Wel kut voor je ;o
    en ik vind het dom dat somige mensen meteen zo respectloos gaan reageren op je topic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 18:19 ]


    --

    xSnoepjex schreef:
    Ik vind dat iedereen zijn mening mag geven, maar dan moet je wel zeggen waarom en het niet proberen te zeggen op een 'botte' manier.
    Ik vind dat anderen mogen reageren op meningen van anderen, maar dan niet moeten gaan 'samenspannen' tegen een bepaald persoon.
    Want dat is klote & gemeen

    Ik vind dat DEREK niet moet gaan reageren als "Hou je bek", enzo want ik vind dat toch gemeen overkomen -mijn mening-

    & x7UP moet een goede reden geven voor haar mening, en anderen mogen zelf bepalen of ze het daar mee eens zijn of niet, maar ga elkaar daar dan niet meer om afkraken..

    &&&&
    ik vind dat mensen op Q zich nogal snel aangevallen voelen en dan bot gaan reageren, en ik vind dat DEREK & x7UP dat doen.


    had ik al gedaan, gewoon omdat ik vind dat het niet iets
    heel groots of ernstigs is maar dat komt omdat bij iedereen
    die grens anders ligt en bij mij ligt die nou eenmaal hoger
    dan bij de gemiddelde kinderen van mijn leeftijd gok ik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Is het nog niet klaar ? :'D


    -

    Hé, ik reageerde op jolein,
    niet op iemand anders
    en ik legde het haar even uit
    aangezien ze het blijkbaar
    nog niet begreep.

    is dat nou ook al fout? --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    wanneer komt er weer vrede op Q(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    x7UP schreef:
    Hé, ik reageerde op jolein,
    niet op iemand anders
    en ik legde het haar even uit
    aangezien ze het blijkbaar
    nog niet begreep.

    is dat nou ook al fout? --''

    Mi-auw zeg


    -