• Echt ik ben al bijna 15 jaar op 22 januari jarig! En dit jaar komt ze gewoon niet, omdat ze op de honden voor haar nieuwe liefde gaat passen. Ik bedoel ja tuurlijk is dat belangerijker dan je kleindochter haar verjaardag! #sarcasme
    Ze weet niet eens dat ik dan jarig ben! En ze heeft niet eens het fatsoen om te zeggen dat ze niet komt. Het was dat mijn moeder zei: 'En dan zie je haar volgende week weer', en toen zei ik: 'Ja en daarna met mijn verjaardag weer!' En toen zei mn moeder. 'Nee ze komt niet ze moet op de honden van Arjen passen' En toen was ik echt van FML tuurlijk zijn die honden belangerijker.
    En mijn andere opa en oma komen ook al niet, want die zijn elk jaar op vakantie in Spanje met mijn verjaardag! Echt geweldig zo'n familie.
    Zo dat moest er even uit.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    x7UP schreef:
    (...)

    Zo doe ik dat dus niet aangezien ik
    nergens eenr eden zie om mijn excuses aan te bieden.

    Klaar uit. n_n


    En dan vind jij dat je respect hebt voor je medemens? ;')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Renéeee, laat ze maar praten._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    DEREK schreef:
    (...)
    Jij hebt helemaal gelijk serieus! Het is gewoon kut als mensen je laten vallen ergens voor!

    Er komt ook nog eens bij, als ik het goed heb begrepen is je opa dood, en dan lijkt mij het juist nog erger dat je oma je laat vallen voor iemand die je opa een soort van zou moeten "vervangen", en dan nog wel de honden!
    Kon ze de honden niet 2 uurtjes alleen laten? Ik bedoel die beesten hoeven hoes niet om de 2 uur hun boodschapjes achter te laten x'd

    DEREK schreef:
    (...)
    Hou gewoon je fucking bek dicht! Serieus ik word zo fucking pissig van jou hè! Ga andere lopen vermoeien met je gezeik over je eigen kut leven en ga voor anderen mensen op een andere site het forum verpesten, maar niet hier!

    o god lord -.-'
    a another vampire


    Shoganai i ne~

    Luce schreef:
    (...)

    En dan vind jij dat je respect hebt voor je medemens? ;')


    Je lokt het weer uit, weet je dat? :|

    Dat komt omdat ik geen respect voor haar heb,
    wel voor anderen.
    maar zij gaat meteen lopen schelden enzo
    en zeiken om mijn mening
    waar nog duidelijk ik vind
    instond wat wil zeggen dat het niet
    per sé zo is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    (...)

    Je lokt het weer uit, weet je dat? :|

    Dat komt omdat ik geen respect voor haar heb,
    wel voor anderen.
    maar zij gaat meteen lopen schelden enzo
    en zeiken om mijn mening
    waar nog duidelijk ik vind
    instond wat wil zeggen dat het niet
    per sé zo is.

    ik heb haar nog niet zien lopen schelden of ben ik nou zoo blond
    (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    WEmo schreef:
    (...)
    Er komt ook nog eens bij, als ik het goed heb begrepen is je opa dood, en dan lijkt mij het juist nog erger dat je oma je laat vallen voor iemand die je opa een soort van zou moeten "vervangen", en dan nog wel de honden!
    Kon ze de honden niet 2 uurtjes alleen laten? Ik bedoel die beesten hoeven hoes niet om de 2 uur hun boodschapjes achter te laten x'd

    Ja dat heb je goed begrepen. Mijn opa is dood en mn andere opa en oma zijn er nooit dus, leuk is het inderdaad niet. En inderdaad dat vond ik ookal of ze neemt ze mee? Maar nee tuurlijk doet ze dat niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    x7UP schreef:
    (...)

    Je lokt het weer uit, weet je dat? :|

    Dat komt omdat ik geen respect voor haar heb,
    wel voor anderen.
    maar zij gaat meteen lopen schelden enzo
    en zeiken om mijn mening
    waar nog duidelijk ik vind
    instond wat wil zeggen dat het niet
    per sé zo is.

    Eeyh! Deze ruzie gaat een beetje nergens meer over, I guess, ik wil me hier niet te veel mee bemoeien maar ik kan het niet laten om even dit te zeggen:
    Wie van jullie is het het volwassendste om als eerste niet meer op elkaar te reageren?
    -Pakt popcorn en wacht rustig af-

    WEmo schreef:
    (...)
    Eeyh! Deze ruzie gaat een beetje nergens meer over, I guess, ik wil me hier niet te veel mee bemoeien maar ik kan het niet laten om even dit te zeggen:
    Wie van jullie is het het volwassendste om als eerste niet meer op elkaar te reageren?
    -Pakt popcorn en wacht rustig af-

    xD


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Waterplanes schreef:
    (...)
    o god lord -.-'
    a another vampire

    eileen wat heb je daar mee xD lag dat eens ff uit(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    ik heb haar nog niet zien lopen schelden of ben ik nou zoo blond
    (cat)

    Ja oké fucking en bek zijn wel scheldwoorden maar ik zei verder niets over haar ofzo, ik zij niet dat ik haar en kut kind voor, dus technisch gezien heb ik niet gescholden op haar.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 17:28 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hestia schreef:
    (...)
    ik heb haar nog niet zien lopen schelden of ben ik nou zoo blond
    (cat)


    Dan ben je idd blond (cat)
    (En das dan weer niet lullig bedoelt
    maar dan moet je maar kijken n__n)

    En hoe moest ik weten dat haar opa dood is?

    En het komt niet bepaald lekker over als iemand
    zo tegen je spreekt --''

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 17:29 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    (...)

    Je lokt het weer uit, weet je dat? :|

    Dat komt omdat ik geen respect voor haar heb,
    wel voor anderen.
    maar zij gaat meteen lopen schelden enzo
    en zeiken om mijn mening
    waar nog duidelijk ik vind
    instond wat wil zeggen dat het niet
    per sé zo is.


    Weer? Dit is de eerste keer dat ik reageer, omdat ik je reacties niet zo begrijp. En zij moet misschien niet schelden tegen jou, maar daar vraag je ook zelf om als je zo doet.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    DEREK schreef:
    (...)
    Ja dat heb je goed begrepen. Mijn opa is dood en mn andere opa en oma zijn er nooit dus, leuk is het inderdaad niet. En inderdaad dat vond ik ookal of ze neemt ze mee? Maar nee tuurlijk doet ze dat niet.

    Dan is het toch eigenlijk best logisch dat je kwaad bent? -kijkt andere users vragend aan-

    Hestia schreef:
    (...)
    eileen wat heb je daar mee xD lag dat eens ff uit(cat)

    dat zeg ik altijd als er iets ergs is mag weird whateverxD


    Shoganai i ne~