• Echt ik ben al bijna 15 jaar op 22 januari jarig! En dit jaar komt ze gewoon niet, omdat ze op de honden voor haar nieuwe liefde gaat passen. Ik bedoel ja tuurlijk is dat belangerijker dan je kleindochter haar verjaardag! #sarcasme
    Ze weet niet eens dat ik dan jarig ben! En ze heeft niet eens het fatsoen om te zeggen dat ze niet komt. Het was dat mijn moeder zei: 'En dan zie je haar volgende week weer', en toen zei ik: 'Ja en daarna met mijn verjaardag weer!' En toen zei mn moeder. 'Nee ze komt niet ze moet op de honden van Arjen passen' En toen was ik echt van FML tuurlijk zijn die honden belangerijker.
    En mijn andere opa en oma komen ook al niet, want die zijn elk jaar op vakantie in Spanje met mijn verjaardag! Echt geweldig zo'n familie.
    Zo dat moest er even uit.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Kun je ook begrijpen waarom mensen dan toch zo reageren? En nee, niet over het feit dat ze puber zijn beginnen XD

    You read my mind x'd

    waar was dat badeenden topic ook alweer(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    WEmo schreef:
    ;_; Goed, ik zal het op een "volwassen" manier zeggen:
    Ik vind dat je het recht hebt om kwaad te zijn. Ik vind dat hun het recht hebben om rusitg te vertellen dat ze het er niet mee eens zijn. Ik denk dat als we zo door gaan het topic ten einde komt.
    Ik vind dat je, je oma er het beste een op moet aanspreken dat dit jou kwetst. Ik waarschuw dit wil niet altijd werken. Lees: Bij mij hielp het niet ;_;

    Ik vind hetzelfde(:


    Me so good.

    WEmo schreef:
    (...)
    In dat geval is dit zinloos, gezien ze weinig intresse hebben in elkaars standpunt, maar er word ook zo aanvallend gereageerd -Zo kom ik heilig boontje spelen x'd-
    Daarnaast, lieve Oscar, vind ik dat jou groene vuilnisjasje je heel erg leuk staat 8D
    Nou dankjewel :Y)
    Ik denk dat het punt met ruzies is; men begrijpt elkaar niet of wil elkaar niet begrijpen. Meestal gaat het dan toch om het laatste, want als je heel, heel diep nadenkt dan snap je toch stiekem wel ergens waarom diegene zo reageert. Niet alleen voor jou bedoelt natuurlijk ^^


    Life is hard and then we die

    iemand koekies??
    -eet koekie-:9~


    Shoganai i ne~

    Waterplanes schreef:
    iemand koekies??
    -eet koekie-:9~

    IK IK IK IK IK IK
    :Y)


    Me so good.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nou dankjewel :Y)
    Ik denk dat het punt met ruzies is; men begrijpt elkaar niet of wil elkaar niet begrijpen. Meestal gaat het dan toch om het laatste, want als je heel, heel diep nadenkt dan snap je toch stiekem wel ergens waarom diegene zo reageert. Niet alleen voor jou bedoelt natuurlijk ^^

    Nou volgt hier mijn analyse:
    x7UP: Is waarschijnlijk al niet zo fan van DEREK, en vind daardoor dat ze zich aanstelt, want Life Goes On. En volgens haar zijn er véél ergere dingen, en is dit een te kleine rede om volgens haar iemand te haten.
    DEREK: Voelt zich in de steek gelaten, doordat haar oma haar achterlaat om de honden te verzorgen van een man die haar opa een soort probeerd te "vervangen", hierdoor is ze ietwat boos en licht geraakt.
    Conclusie: x7UP zegt op een wat botte manier dat DEREK zich aanstelt, en dat gaat voor DEREK net iets te ver.
    Nou ben ik goed of ben ik goed?

    Dat is een hele mooie conclusie ja :) Nu komt het volgende punt: wat gaan we eraan doen?


    Life is hard and then we die

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    IK IK IK IK IK IK
    :Y)

    -geeft koekie-


    Shoganai i ne~

    ik ben ff weg ik ga eten:9~


    Shoganai i ne~

    Dit is net zoiets als onderzoek, ontwerp, breng uit 8D

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is een hele mooie conclusie ja :) Nu komt het volgende punt: wat gaan we eraan doen?

    Ieder ons eigen ding doen en/of rustig met elkaar er over praten waarom dit wel/niet redelijk is?

    Mungojellie schreef:
    Dit is net zoiets als onderzoek, ontwerp, breng uit 8D
    Nah, ik noem het gewoon bemiddelen :P


    Life is hard and then we die

    WEmo schreef:
    (...)
    Ieder ons eigen ding doen en/of rustig met elkaar er over praten waarom dit wel/niet redelijk is?
    Dat lijkt me heel verstandig :) Eens zien of men zich eraan houdt ^^ In dat geval ga ik dit vaker proberen =3


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nah, ik noem het gewoon bemiddelen :P

    Stiekem zit ik hier poeslief mee te werken en vrede te verspreiden, terwijl ik gewoonlijk degene ben die het uitlokt -Out-