• Hey liefste Q'ers!

    Ik vind de truien van ultrare echt superleuk, maar ik weet niet hoe ze zijn en hoe zacht en welke maat. Hebben jullie hier ooit iets van besteld?

    [ bericht aangepast op 6 okt 2017 - 21:59 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Eh. De link opent gewoon op dit topic?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hyunju schreef:
    Eh. De link opent gewoon op dit topic?


    Ik heb hetzelfde probleem, al snap ik niet zo goed waarom, want als ik je beginpost quoot ziet de link er gewoon goed uit. Maar nog iets verwarrender: ik ging zelf naar ultrare.com en kwam uit op de website die er zo gelikt uitziet dat hij bijna nep lijkt en schijnt toe te behoren aan Ultra Re, een bedrijf met mensen die iets doen met verzekeringen of investeringen of iets anders waar ik weinig van weet, maar wat er erg professioneel uitziet. (fish)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2017 - 20:37 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet 90% zeker dat de topicmaakster ultrarare.com bedoelde :] Heb er geen ervaring mee, maar wel echt gave designs!


    Edit; ik krijg de link niet werkend o.o wat is hier gaande?

    [ bericht aangepast op 6 okt 2017 - 21:47 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Hyunju schreef:
    Eh. De link opent gewoon op dit topic?

    Oh huh? Type dit dan maar in in de browser: ultrare.com en dan kom je als het goed is er wel.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Spotgaai schreef:
    Ik weet 90% zeker dat de topicmaakster ultrarare.com bedoelde :] Heb er geen ervaring mee, maar wel echt gave designs!


    Edit; ik krijg de link niet werkend o.o wat is hier gaande?


    Ja, inderdaad! Die website bedoelde ik! Is het gehackt dat niemand er een link van kan maken?(alien)

    Edit: ik heb de beginpost aangepast en nu doet hij het wel! Magic!

    [ bericht aangepast op 6 okt 2017 - 21:59 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ahhh, er miste een ra in het woord! Dat verklaart een hoop. (nerd)

    Ik kende de site niet en heb er dus ook geen ervaring mee, maar het ziet er op de eerste blik wel betrouwbaar uit. Heb je al gegoogled naar reviews? Daar valt meestal een hele hoop uit af te leiden. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ahhh, er miste een ra in het woord! Dat verklaart een hoop. (nerd)

    Ik kende de site niet en heb er dus ook geen ervaring mee, maar het ziet er op de eerste blik wel betrouwbaar uit. Heb je al gegoogled naar reviews? Daar valt meestal een hele hoop uit af te leiden. ^^


    Ja, mijn hoofd had niet door dat er maar een ra stond, hihi.

    Nee, nog niet! Op sommige momenten vergeet ik gewoon dat google bestaat en vraag ik het gelijk aan jullie. (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    O, vandaar dat het zo gebeurde. Ik zal zo eens even kijken. Zelf heb ik er nog nooit van gehoord.


    Don't walk. Run, you sheep, run.