• Echt ik ben al bijna 15 jaar op 22 januari jarig! En dit jaar komt ze gewoon niet, omdat ze op de honden voor haar nieuwe liefde gaat passen. Ik bedoel ja tuurlijk is dat belangerijker dan je kleindochter haar verjaardag! #sarcasme
    Ze weet niet eens dat ik dan jarig ben! En ze heeft niet eens het fatsoen om te zeggen dat ze niet komt. Het was dat mijn moeder zei: 'En dan zie je haar volgende week weer', en toen zei ik: 'Ja en daarna met mijn verjaardag weer!' En toen zei mn moeder. 'Nee ze komt niet ze moet op de honden van Arjen passen' En toen was ik echt van FML tuurlijk zijn die honden belangerijker.
    En mijn andere opa en oma komen ook al niet, want die zijn elk jaar op vakantie in Spanje met mijn verjaardag! Echt geweldig zo'n familie.
    Zo dat moest er even uit.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    PUKKELxDING schreef:
    Eeeh.. loopt dit niet een beetje uit de hand dames?

    -Kijkt hoopvol naar het groene kleurtje-

    Witherwings schreef:
    (...)
    Je wilt niet weten hoe erg ik me moet inhouden hier achter m'n computer.(cat) Stelletje zeiksnollen soms.

    Je hebt gelijk, maar je helemaal uitleven lucht toch echt meer op. En ik vertel nou eenmaal graag hoe ik erover denk. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zullen we eens stoppen met ruziemaken en het over DEREK's probleem met haar oma hebben?

    want daarvoor is dit topic (:


    Me so good.

    WEmo schreef:
    (...)
    -Kijkt hoopvol naar het groene kleurtje-

    -kijkt hoopvol mee-


    Shoganai i ne~

    WEmo schreef:
    (...)
    Mijn popnicorn ;_;
    Oke, dit is een hele domme poging wat sfeer in dit topic te creeren amar wie weet x'd
    OT: Ik vind het kinderachtig dat hier zo op elkaar word gereageerd. Niet dat ik zo héél volwassen ben maar daar hebben we het niet over x'd

    haha, het is leuker om het over popcorn te hebben dan over die domme ruzies >.<


    Me so good.

    Witherwings schreef:
    (...)
    Je wilt niet weten hoe erg ik me moet inhouden hier achter m'n computer.(cat) Stelletje zeiksnollen soms.

    Iedreen moet zich denk ik de laatste tijd wel eens inhouden x'd
    -Ik bedoel dit niet aanvallend dus begrijp me niet verkeerd-

    WEmo schreef:
    (...)
    -Kijkt hoopvol naar het groene kleurtje-
    *zware stem*: Hallo, ik ben oscar uit de vuilnisbak, met het groene kleurtje.
    Maaaaar ff serieus dus.
    Misschien kunnen we iets meer aan inlevingsvermogen doen? Als in, de mensen die het met DEREK eens zijn; kunnen jullie begrijpen waarom andere mensen het hier niet mee eens zijn? En de mensen die het hier niet mee eens zijn; kunnen jullie begrijpen waarom DEREK en de andere mensen dat wel zo zien.
    Als jullie dit niet van elkaar kunnen begrijpen, is deze ruzie namelijk volkomen nutteloos ;)


    Life is hard and then we die

    DEREK schreef:
    (...)
    Je hebt gelijk, maar je helemaal uitleven lucht toch echt meer op. En ik vertel nou eenmaal graag hoe ik erover denk. (cat)


    Doe het dan op een vowlasserene (wtf, is dat een woord?) manier zónder te schelden :l Want begrijp me neit evrkeerd maar dat komt ook niet lekker over, stel ej voor dat ik nu;
    Houd je bek blablabla ging zeggen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)*zware stem*: Hallo, ik ben oscar uit de vuilnisbak, met het groene kleurtje.
    Maaaaar ff serieus dus.
    Misschien kunnen we iets meer aan inlevingsvermogen doen? Als in, de mensen die het met DEREK eens zijn; kunnen jullie begrijpen waarom andere mensen het hier niet mee eens zijn? En de mensen die het hier niet mee eens zijn; kunnen jullie begrijpen waarom DEREK en de andere mensen dat wel zo zien.
    Als jullie dit niet van elkaar kunnen begrijpen, is deze ruzie namelijk volkomen nutteloos ;)

    Als sommige mensen wat respectvoller waren geweest, of ze het nou eens of oneens waren, was er geen ruzie geweest. (denk ik)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    ;_; Goed, ik zal het op een "volwassen" manier zeggen:
    Ik vind dat je het recht hebt om kwaad te zijn. Ik vind dat hun het recht hebben om rusitg te vertellen dat ze het er niet mee eens zijn. Ik denk dat als we zo door gaan het topic ten einde komt.
    Ik vind dat je, je oma er het beste een op moet aanspreken dat dit jou kwetst. Ik waarschuw dit wil niet altijd werken. Lees: Bij mij hielp het niet ;_;

    Waterplanes schreef:
    (...)
    -kijkt hoopvol mee-

    *kijkt mee maar weet niet waar naar*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    WEmo schreef:
    ;_; Goed, ik zal het op een "volwassen" manier zeggen:
    Ik vind dat je het recht hebt om kwaad te zijn. Ik vind dat hun het recht hebben om rusitg te vertellen dat ze het er niet mee eens zijn. Ik denk dat als we zo door gaan het topic ten einde komt.
    Ik vind dat je, je oma er het beste een op moet aanspreken dat dit jou kwetst. Ik waarschuw dit wil niet altijd werken. Lees: Bij mij hielp het niet ;_;

    Haha ik krijg ruzie met mn oma, dus ik probeer het niet eens. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Puzzle schreef:
    (...)
    Als sommige mensen wat respectvoller waren geweest, of ze het nou eens of oneens waren, was er geen ruzie geweest. (denk ik)
    Kun je ook begrijpen waarom mensen dan toch zo reageren? En nee, niet over het feit dat ze puber zijn beginnen XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)*zware stem*: Hallo, ik ben oscar uit de vuilnisbak, met het groene kleurtje.
    Maaaaar ff serieus dus.
    Misschien kunnen we iets meer aan inlevingsvermogen doen? Als in, de mensen die het met DEREK eens zijn; kunnen jullie begrijpen waarom andere mensen het hier niet mee eens zijn? En de mensen die het hier niet mee eens zijn; kunnen jullie begrijpen waarom DEREK en de andere mensen dat wel zo zien.
    Als jullie dit niet van elkaar kunnen begrijpen, is deze ruzie namelijk volkomen nutteloos ;)

    In dat geval is dit zinloos, gezien ze weinig intresse hebben in elkaars standpunt, maar er word ook zo aanvallend gereageerd -Zo kom ik heilig boontje spelen x'd-
    Daarnaast, lieve Oscar, vind ik dat jou groene vuilnisjasje je heel erg leuk staat 8D

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Kun je ook begrijpen waarom mensen dan toch zo reageren? En nee, niet over het feit dat ze puber zijn beginnen XD

    haha, ja oké je hebt gelijk. ^^


    walking get's too boring, when you learn how to fly..