• Echt ik ben al bijna 15 jaar op 22 januari jarig! En dit jaar komt ze gewoon niet, omdat ze op de honden voor haar nieuwe liefde gaat passen. Ik bedoel ja tuurlijk is dat belangerijker dan je kleindochter haar verjaardag! #sarcasme
    Ze weet niet eens dat ik dan jarig ben! En ze heeft niet eens het fatsoen om te zeggen dat ze niet komt. Het was dat mijn moeder zei: 'En dan zie je haar volgende week weer', en toen zei ik: 'Ja en daarna met mijn verjaardag weer!' En toen zei mn moeder. 'Nee ze komt niet ze moet op de honden van Arjen passen' En toen was ik echt van FML tuurlijk zijn die honden belangerijker.
    En mijn andere opa en oma komen ook al niet, want die zijn elk jaar op vakantie in Spanje met mijn verjaardag! Echt geweldig zo'n familie.
    Zo dat moest er even uit.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Ergens heb je een punt, maar lieverd. Het is ook weer zo dat haar opa is overleden, en dan is er ineens een man die zijn plaats zo'n beetje "overneemt". En dat je oma je dan laat zakken voor de honden van de gene die ergens een beetje je opa's plek "overneemt", kan je toch behoorlijk boos maken. Dat geeft écht een rot gevoel. (':

    Mijn vader is overleden en als mijn moeder een nieuwe man heeft ben ik juist blij voor haar.


    your eyes are like stars in the night.

    De familie van mijn vader kijkt helemaal niet naar me om. Het enige wat die kunnen is mijn moeder uitschelden, en ons negeren... Ach ja, ik laat het maar zo, mijn oma is nou eenmaal een koud en kille ****... Ik ben het na al die jaartjes wel gewend geraakt. Ik heb mijn oma in mijn hele leven misschien ehm 10x op zijn meest gezien? Zoiets.. Maar dat is waarschijnlijk alleen maar beter. Daarbij is mijn oma ook nog nooit op mijn verjaardag geweest. Zelfs een kaartje kan er van die kant van de familie niet vanaf; ach ja, prima. Ik heb er vrede mee.
    De familie van mijn moeder daarentegen is wel oke:) Zij zijn wel aardig, en daar hebben we wel regelmatig contact mee. :)

    Maar veel sterkte, en toch een leuke verjaardag gewenst:)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 11:09 ]


    Bad decisions make good stories.

    Is wel kut voor je ja.

    Maar je moet wel bedenken dat je nog een opa&oma hebt, hé.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Ach, dan maak je het toch gezellig met je vrienden.
    O ja, regel dat je iets hebt op de verjaardag van je oma ;)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    arme jij :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ben ik blij dat ik op m'n verjaardagen nooit thuis ben.
    dus moest er bezoek komen, dan komen ze maar lekker een andere keer terug.
    & zie je , door dergelijke gebeurtenissen, ben ik blij dat mijn grootouders nooit gekend heb.


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    MadameParis schreef:
    De familie van mijn vader kijkt helemaal niet naar me om. Het enige wat die kunnen is mijn moeder uitschelden, en ons negeren... Ach ja, ik laat het maar zo, mijn oma is nou eenmaal een koud en kille ****... Ik ben het na al die jaartjes wel gewend geraakt. Ik heb mijn oma in mijn hele leven misschien ehm 10x op zijn meest gezien? Zoiets.. Maar dat is waarschijnlijk alleen maar beter. Daarbij is mijn oma ook nog nooit op mijn verjaardag geweest. Zelfs een kaartje kan er van die kant van de familie niet vanaf; ach ja, prima. Ik heb er vrede mee.
    De familie van mijn moeder daarentegen is wel oke:) Zij zijn wel aardig, en daar hebben we wel regelmatig contact mee. :)

    Maar veel sterkte, en toch een leuke verjaardag gewenst:)


    wat erg!


    Kill them with kindness.