• Echt ik ben al bijna 15 jaar op 22 januari jarig! En dit jaar komt ze gewoon niet, omdat ze op de honden voor haar nieuwe liefde gaat passen. Ik bedoel ja tuurlijk is dat belangerijker dan je kleindochter haar verjaardag! #sarcasme
    Ze weet niet eens dat ik dan jarig ben! En ze heeft niet eens het fatsoen om te zeggen dat ze niet komt. Het was dat mijn moeder zei: 'En dan zie je haar volgende week weer', en toen zei ik: 'Ja en daarna met mijn verjaardag weer!' En toen zei mn moeder. 'Nee ze komt niet ze moet op de honden van Arjen passen' En toen was ik echt van FML tuurlijk zijn die honden belangerijker.
    En mijn andere opa en oma komen ook al niet, want die zijn elk jaar op vakantie in Spanje met mijn verjaardag! Echt geweldig zo'n familie.
    Zo dat moest er even uit.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    pfft. van familie moet je het hebben
    - ik heb een geweldige familie, nooit ruzies, altijd op verjaardagen samen enz enz. niet dus. -
    Achja, Iedere familie heeft wel wat hea?


    we were always meant to say goodbye.

    Witherwings schreef:
    Renéeee, laat ze maar praten._O_

    Shireen, je hebt gelijk, maar ik word er zo boos van!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    WEmo schreef:
    (...)
    Dan is het toch eigenlijk best logisch dat je kwaad bent? -kijkt andere users vragend aan-

    Jup, dat is logisch. (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    het leuke sweertje is weg *snif*(huil)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 17:30 ]


    Shoganai i ne~

    x7UP schreef:
    (...)

    Dan ben je idd blond (cat)
    (En das dan weer niet lullig bedoelt
    maar dan moet je maar kijken n__n)

    En hoe moest ik weten dat haar opa dood is?

    En het komt niet bepaald lekker over als iemand
    zo tegen je spreekt --''

    OMDAT IK DAT VERDOMME AL HEEL VAAK HEB GEZEGT IN DIT TOPIC! arghhhhhh


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    WEmo schreef:
    (...)
    Dan is het toch eigenlijk best logisch dat je kwaad bent? -kijkt andere users vragend aan-

    Vond ik dus ookal, maarja. Anderen blijkbaar niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    EEYH! Eerste waarschuwing i geweest, en we willen niet dat het topic dood gaat? Dus back off, en ik begrijp dat we allenmaal volwassen willen doen? Laat elkaar dan gewoon met rust!
    -Eet verder van popcorn-

    x7UP schreef:
    (...)

    Dan ben je idd blond (cat)
    (En das dan weer niet lullig bedoelt
    maar dan moet je maar kijken n__n)

    En hoe moest ik weten dat haar opa dood is?

    En het komt niet bepaald lekker over als iemand
    zo tegen je spreekt --''

    me bijnaam is blondie x'D mij leek het wel duidelijke dat haar opa dood is, maar oke sommige snappen dingen wat sneller dan anderen .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    WEmo schreef:
    EEYH! Eerste waarschuwing i geweest, en we willen niet dat het topic dood gaat? Dus back off, en ik begrijp dat we allenmaal volwassen willen doen? Laat elkaar dan gewoon met rust!
    -Eet verder van popcorn-

    -pakt wat popcorn van WEmo-


    Shoganai i ne~

    DEREK schreef:
    (...)
    OMDAT IK DAT VERDOMME AL HEEL VAAK HEB GEZEGT IN DIT TOPIC! arghhhhhh


    het stata niet in je beginbericht.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hestia schreef:
    (...)
    me bijnaam is blondie x'D mij leek het wel duidelijke dat haar opa dood is, maar oke sommige snappen dingen wat sneller dan anderen .

    Vooral omdat ik dat al wel 10 keer gezegt heb en mijn oma een nieuwe liefde heeft.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eeeh.. loopt dit niet een beetje uit de hand dames?


    Life is hard and then we die

    x7UP schreef:
    (...)

    het stata niet in je beginbericht.

    Nee maar wel in mijn andere berichten net als dat ik zei dat mijn oma nogmaar 60 was, dat had ik ookal eerder tegen je gezegt, maar dat kon je ook niet weten zei ja. Leer beter lezen svp. ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...)
    Shireen, je hebt gelijk, maar ik word er zo boos van!

    Je wilt niet weten hoe erg ik me moet inhouden hier achter m'n computer.(cat) Stelletje zeiksnollen soms.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Waterplanes schreef:
    (...)
    -pakt wat popcorn van WEmo-

    Mijn popnicorn ;_;
    Oke, dit is een hele domme poging wat sfeer in dit topic te creeren amar wie weet x'd
    OT: Ik vind het kinderachtig dat hier zo op elkaar word gereageerd. Niet dat ik zo héél volwassen ben maar daar hebben we het niet over x'd