• Echt ik ben al bijna 15 jaar op 22 januari jarig! En dit jaar komt ze gewoon niet, omdat ze op de honden voor haar nieuwe liefde gaat passen. Ik bedoel ja tuurlijk is dat belangerijker dan je kleindochter haar verjaardag! #sarcasme
    Ze weet niet eens dat ik dan jarig ben! En ze heeft niet eens het fatsoen om te zeggen dat ze niet komt. Het was dat mijn moeder zei: 'En dan zie je haar volgende week weer', en toen zei ik: 'Ja en daarna met mijn verjaardag weer!' En toen zei mn moeder. 'Nee ze komt niet ze moet op de honden van Arjen passen' En toen was ik echt van FML tuurlijk zijn die honden belangerijker.
    En mijn andere opa en oma komen ook al niet, want die zijn elk jaar op vakantie in Spanje met mijn verjaardag! Echt geweldig zo'n familie.
    Zo dat moest er even uit.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Waterplanes schreef:
    (...)
    eeneïg:Y)

    Haha, leuk! En dan allemaal mensen voor de gek gaan houden! ;D


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Waterplanes schreef:
    (...)
    eeneïg:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Puzzle schreef:
    (...)
    Haha, leuk! En dan allemaal mensen voor de gek gaan houden! ;D

    deden we vroeger al tijd :') ik doe met soms nog met me moeder x'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Puzzle schreef:
    (...)
    Haha, leuk! En dan allemaal mensen voor de gek gaan houden! ;D

    dat deden we vroeger whaha das lol nu soms perongeluk als we net het zelfde aan hebbenxD:X


    Shoganai i ne~

    het is nu een offtopic gevordenxD


    Shoganai i ne~

    Oke stiekem ga ik iets zeggen wat ik gewoonlijk niet zou zeggen±
    Ik vind dat je het recht hebt om kwaad te zijn! -Ziet boze blikken op zich afkomen van andere users-
    First of all, ja er zíjn ergere dingen, maar het is zwaar klote om te zien dat iemand uit je vrienden/familie kring je gewoon laat vallen om de kutklus van zijn/haar nieuwe vriend(in) op te knappen!
    Mijn moeder en mn oma laten mij de laatste tijd ook nogal een vallen door hun nieuwe liefdes, en ze hebben al een hele stapel exen achter de rug, en dat zuigt!

    Wie mij nu gaat aanvallen met weetikhetwat, mag van mijn part zichzelf verzuipen in de badkuip (cat)

    Waterplanes schreef:
    (...)
    dat deden we vroeger whaha das lol nu soms perongeluk als we net het zelfde aan hebbenxD:X

    daar heeft ma dan echt een hekel aanxD misschien moeten we een foto maken van ons bijde met de zelfde kleren en dan "zoek de verschillen"(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Laat ik maar even ingrijpen (cat) On-topic blijven s.v.p.!


    "I shut my eyes in order to see.'

    x7UP schreef:
    (...)

    Zo doe ik dat dus niet aangezien ik
    nergens eenr eden zie om mijn excuses aan te bieden.

    Klaar uit. n_n

    Hou gewoon je fucking bek dicht! Serieus ik word zo fucking pissig van jou hè! Ga andere lopen vermoeien met je gezeik over je eigen kut leven en ga voor anderen mensen op een andere site het forum verpesten, maar niet hier!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haten is een groot woord, ik mag mijn ene oma ook niet zo..
    Maar ik haat haar niet, ze kan erg irritant zijn ("Wat gij niet wilt dat u geschiedt doet dat ook een ander niet" en al dat gezeik krijg ik iedere week van haar te horen )
    Ik vind het wel erg kut voor je, maar ik zou het er eerst eens met je oma over hebben.

    &
    Iedereen mag hier zijn mening geven, en ik vind het stom dat iedereen nu helemaal tegen x7UP is, ik zeg niet dat ze gelijk heeft, maar het is alsof iedereen nu tegen haar samen spant. & dat is best wel kut weetje.

    x7UP: Ik zou ophouden met hier te reageren, want het maakt het er niet beter op (:

    -Jolein heeft gesproken-


    Me so good.

    Simbelmyne schreef:
    Laat ik maar even ingrijpen (cat) On-topic blijven s.v.p.!

    srry:X


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Simbelmyne schreef:
    Laat ik maar even ingrijpen (cat) On-topic blijven s.v.p.!

    Sorry van mijn reactie na de jouwe, jij poste net iets eerder dan ik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...)
    Sorry van mijn reactie na de jouwe, jij poste net iets eerder dan ik.

    Maakt niet uit (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    WEmo schreef:
    Oke stiekem ga ik iets zeggen wat ik gewoonlijk niet zou zeggen±
    Ik vind dat je het recht hebt om kwaad te zijn! -Ziet boze blikken op zich afkomen van andere users-
    First of all, ja er zíjn ergere dingen, maar het is zwaar klote om te zien dat iemand uit je vrienden/familie kring je gewoon laat vallen om de kutklus van zijn/haar nieuwe vriend(in) op te knappen!
    Mijn moeder en mn oma laten mij de laatste tijd ook nogal een vallen door hun nieuwe liefdes, en ze hebben al een hele stapel exen achter de rug, en dat zuigt!

    Wie mij nu gaat aanvallen met weetikhetwat, mag van mijn part zichzelf verzuipen in de badkuip (cat)

    Jij hebt helemaal gelijk serieus! Het is gewoon kut als mensen je laten vallen ergens voor!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kijk Jolein (mag ik je zo noemen? o-o) snapt het teminste (:
    Ik gaf mijn meing en krijg gelijk 'houd ej bek' en dan
    is 't logisch dat ikr eageer. (in mijn ogen, ik laat niet
    meer over me heen lopen n___n)

    ja Jolein ik reageer nog eens (dankje dat jij me teminste niet afkat :'D)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.