• Echt ik ben al bijna 15 jaar op 22 januari jarig! En dit jaar komt ze gewoon niet, omdat ze op de honden voor haar nieuwe liefde gaat passen. Ik bedoel ja tuurlijk is dat belangerijker dan je kleindochter haar verjaardag! #sarcasme
    Ze weet niet eens dat ik dan jarig ben! En ze heeft niet eens het fatsoen om te zeggen dat ze niet komt. Het was dat mijn moeder zei: 'En dan zie je haar volgende week weer', en toen zei ik: 'Ja en daarna met mijn verjaardag weer!' En toen zei mn moeder. 'Nee ze komt niet ze moet op de honden van Arjen passen' En toen was ik echt van FML tuurlijk zijn die honden belangerijker.
    En mijn andere opa en oma komen ook al niet, want die zijn elk jaar op vakantie in Spanje met mijn verjaardag! Echt geweldig zo'n familie.
    Zo dat moest er even uit.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik hou me hier verder buiten hoor (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat is dat nou weer voor reactie?


    (Die mi-auw rea.)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 18:38 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    Wat is dat nou weer voor reactie?

    Eentje die ik in mijn hoofd had (krul) Maar ik zal me er niet mee bemoeien verder want ik krijg enkel kattige reacties :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Mi-auw zeg

    Hahaha oké die vond ik leuk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Genius schreef:
    (...)
    Eentje die ik in mijn hoofd had (krul) Maar ik zal me er niet mee bemoeien verder want ik krijg enkel kattige reacties :'D


    Vind je het gek?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    (...)

    Vind je het gek?

    Dit moet nog even.
    Ja.


    -

    En hier bij wil ik melden dat we allemaal vanaf nu elkaars mening braaf gaan respecteren omdat dat veel beter is voor de sfeer. [a]


    Alleen maar tranen van geluk

    Hestia schreef:
    wanneer komt er weer vrede op Q(krul)


    Bij sommige mensen is die er nog gewoon gelukkig. Peace man(krul)


    Happy Birthday my Potter!

    FACEPLANT schreef:
    Jezus, ik zou ook niet op je verjaardag komen als je zo over mensen praat, en al helemaal over je oma. Dat ze het niet heeft laten weten is lullig, maar het kan toch dat ze op die honden moet passen? De wereld draait niet om jou hoor.

    Ergens ben ik het met je eens, ja. ;x


    your eyes are like stars in the night.

    Je verwacht trouwens wel veel van je bijna-opa en je oma die je eigenlijk niet aardig vind he? Ik vind dit trouwens echt een random topic, als mensen je tegenspreken en geen medelijden hebben wordt je gelijk pissed. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Dat klinkt echt als iets wat mijn opa ook zou doen. -a-


    It's time to be happy again.

    Poseidon schreef:
    Je verwacht trouwens wel veel van je bijna-opa en je oma die je eigenlijk niet aardig vind he? Ik vind dit trouwens echt een random topic, als mensen je tegenspreken en geen medelijden hebben wordt je gelijk pissed. (':

    Ergens heb je een punt, maar lieverd. Het is ook weer zo dat haar opa is overleden, en dan is er ineens een man die zijn plaats zo'n beetje "overneemt". En dat je oma je dan laat zakken voor de honden van de gene die ergens een beetje je opa's plek "overneemt", kan je toch behoorlijk boos maken. Dat geeft écht een rot gevoel. (':

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 14:44 ]

    Ik las dat ze de honden van haar nieuwe liefde ging passen..:$

    Nou, mijn oma die weet denk ik niet eens meer dat ik besta. Als ik met mijn ouders meega dan kijkt ze me heel even aan en dan gaat de aandacht weer naar de tv.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Om daarvoor je oma gelijk te haten..
    Wij zijn ook zo vaak op vakantie als iemand van ons familie jarig is. Ik zelf ben jarig in de zomervakantie, en mijn tante is dan altijd in Spanje. Daardoor kan ze ook nooit op mijn verjaardag komen. Ik ga haar dan ook niet meteen haten(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Lijkt mijn oma wel


    the world is filled with people that we dont understand