• Echt ik ben al bijna 15 jaar op 22 januari jarig! En dit jaar komt ze gewoon niet, omdat ze op de honden voor haar nieuwe liefde gaat passen. Ik bedoel ja tuurlijk is dat belangerijker dan je kleindochter haar verjaardag! #sarcasme
    Ze weet niet eens dat ik dan jarig ben! En ze heeft niet eens het fatsoen om te zeggen dat ze niet komt. Het was dat mijn moeder zei: 'En dan zie je haar volgende week weer', en toen zei ik: 'Ja en daarna met mijn verjaardag weer!' En toen zei mn moeder. 'Nee ze komt niet ze moet op de honden van Arjen passen' En toen was ik echt van FML tuurlijk zijn die honden belangerijker.
    En mijn andere opa en oma komen ook al niet, want die zijn elk jaar op vakantie in Spanje met mijn verjaardag! Echt geweldig zo'n familie.
    Zo dat moest er even uit.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Waterplanes schreef:
    (...)
    problemen met mij zusie heeft problemen met mij

    Echte zusterliefde. (krul)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 17:08 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Dat is egt zwaar kut!!;O


    every little thing is gonna be alright.

    DEREK schreef:
    (...)
    Ik zeg toch ook niet dat er geen ergere dingen zijn! Mijn andere opa en oma zijn er ook nog nooit gekomen zoals ik al zei en mn andere opa is dood! Jesus, almost everyone here pisses me off.


    nee joh! ik ben heus niet boos op je ofzo. Natuurlijk is het erg voor je, als het gewend bent, dat je oma anders wel altijd komt, ik wil hier mee zeggen dat het ook anders kan zijn.
    En ja dat had je ook niet gezegd dat er geen ergere dingen zijn (nerd)
    Voel je nou niet zo aangevallen, want zo bedoel ik het helemaal niet, anders had ik het wel heel anders gebracht,
    peace dudette.


    Alleen maar tranen van geluk

    x7UP schreef:
    (...)

    Wist ik veel dat ze 60 is, als ik uberhaupt nog grootouders had
    waren zew al bijna 90.

    Nah, misschien heeft ze last van dementie of zit haar iets
    dwars ofzo, jy weet toch ook niet wat er in haar hoofdomgaat?


    @Hestia;
    ten 1e: jij bent de gene die een nog al rare mening hebt.
    Vind jy :l Ik vind het een heel normale mening --''

    2:ja je moet maar je bek houden,ik heb respect voor haar jij blijkbaar niet gaa dan weg
    Ik heb geen bek en al had ik die zou ik die niet verkopen ofzo :ll
    Ik heb wel respect voor mensen maar ik kan er niet tegen dat iedereen
    op Q om de kleinste dingen een topic opent.


    3: ja ze is 15 en heeft ook gevoelens, en er zit meer achter dit verhaal dat jij en ik en de rest van Q niet hoeven te weten ,je weet wel dat heet prive?
    Kan ik toch niet helpen dat dat privé is? Dan moet ze maar helemaal niks zeggen.

    4:Zoek een leven
    heb ik al schat.

    5: gaa toch deze topic uit .
    Ik zou niet weten waarom, tis een vrij land.

    2: noem jij dat een klein ding ,ik noum het een groot ding:S
    3:ze wildt haar HART luchten
    4:daar hou ik me bek over
    5: een vrij land met grenzen die sommige mensen niet accepteren


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik zou het eerlijk gezegd niet heel erg vinden, want ik heb kutoma's. als ik jou was zou het je niet te veel aantrekken, want als ze zo doet is ze dat niet echt waard...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Futuristic schreef:
    (...)

    nee joh! ik ben heus niet boos op je ofzo. Natuurlijk is het erg voor je, als het gewend bent, dat je oma anders wel altijd komt, ik wil hier mee zeggen dat het ook anders kan zijn.
    En ja dat had je ook niet gezegd dat er geen ergere dingen zijn (nerd)
    Voel je nou niet zo aangevallen, want zo bedoel ik het helemaal niet, anders had ik het wel heel anders gebracht,
    peace dudette.

    En zó los je dat dus op. Respect. (krul)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    whahaha dit topic gaat snelxD


    Shoganai i ne~

    Waterplanes schreef:
    (...)
    problemen met mij zusie heeft problemen met mij

    Tweeling zussen aan de macht(krul) nee grapje :') eileen je bent echt lief(flower) op een paar dingen na dan xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Puzzle schreef:
    (...)
    En zó los je dat dus op. Respect. (krul)

    yep peace(krul)


    Shoganai i ne~

    Hestia schreef:
    (...)
    Tweeling zussen aan de macht(krul) nee grapje :') eileen je bent echt lief(flower) op een paar dingen na dan xD

    tweeling zussen aan de macht xD whahaha das een goeie


    Shoganai i ne~

    Waterplanes schreef:
    (...)
    yep peace(krul)

    ik denk dat ik me mond ook maar gaa proberen te houden. mening gegeven klaar punt uit(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Waterplanes schreef:
    (...)
    tweeling zussen aan de macht xD whahaha das een goeie

    Wat vet!
    eeneïg of tweeeiïg?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Puzzle schreef:
    (...)
    En zó los je dat dus op. Respect. (krul)


    Zo doe ik dat dus niet aangezien ik
    nergens eenr eden zie om mijn excuses aan te bieden.

    Klaar uit. n_n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oeps ja, ik moet mn mond eiglijk ook houden ;x


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Puzzle schreef:
    (...)
    Wat vet!
    eeneïg of tweeeiïg?

    eeneïg:Y)


    Shoganai i ne~