• Echt ik ben al bijna 15 jaar op 22 januari jarig! En dit jaar komt ze gewoon niet, omdat ze op de honden voor haar nieuwe liefde gaat passen. Ik bedoel ja tuurlijk is dat belangerijker dan je kleindochter haar verjaardag! #sarcasme
    Ze weet niet eens dat ik dan jarig ben! En ze heeft niet eens het fatsoen om te zeggen dat ze niet komt. Het was dat mijn moeder zei: 'En dan zie je haar volgende week weer', en toen zei ik: 'Ja en daarna met mijn verjaardag weer!' En toen zei mn moeder. 'Nee ze komt niet ze moet op de honden van Arjen passen' En toen was ik echt van FML tuurlijk zijn die honden belangerijker.
    En mijn andere opa en oma komen ook al niet, want die zijn elk jaar op vakantie in Spanje met mijn verjaardag! Echt geweldig zo'n familie.
    Zo dat moest er even uit.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Genius schreef:
    (...)
    Nu zit jij zelf ook over je leven te bitchen op een doorzichtige manier dus beter hou je gewoon je mond dicht.
    + zoek een leven plz(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    BarcaMadness schreef:
    Ik haat mijn oma ook :Y)

    ze verafschuwd alles wat we doen terwijl ze zelf ver van perfect is, ze laat dikke farten tijdens een HEEL BELANGERIJKE VOETBALMATCH en dan versta je niks van wat ze zeggen en dan komt die stank er ook nog by.

    wil er iemand wisselen van oma ?
    :|

    Ik! de mijne woont toch 2000 km verderop! (krul)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Genius schreef:
    (...)
    Nu zit jij zelf ook over je leven te bitchen op een doorzichtige manier dus beter hou je gewoon je mond dicht.


    Over mijn leven?
    ik gaf een voorbeeld van mijn 2010 om
    aan te geven dat het altijd ergen kan :l
    Verder heb ik niks over mijn eigen leven
    gezegt --'' Dus lieg niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    (...)

    Over mijn leven?
    ik gaf een voorbeeld van mijn 2010 om
    aan te geven dat het altijd ergen kan :l
    Verder heb ik niks over mijn eigen leven
    gezegt --'' Dus lieg niet.

    ja het kan altijd erger maar zodra iemand haar hart wil luchten moet je niet gaan zeuren dat het erger kan(cat) ieder mens maakt andere dingen mee


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Genius schreef:
    (...)
    Nu zit jij zelf ook over je leven te bitchen op een doorzichtige manier dus beter hou je gewoon je mond dicht.

    en waar is jouw leven geblevenzoek je leven


    Shoganai i ne~

    x7UP schreef:
    (...)

    Over mijn leven?
    ik gaf een voorbeeld van mijn 2010 om
    aan te geven dat het altijd ergen kan :l
    Verder heb ik niks over mijn eigen leven
    gezegt --'' Dus lieg niet.


    Uhm...... is het misschien een voorstel om er over te stoppen en als je er zo'n moeite mee hebt zelf een topic te beginnen, want daar is het forum nou eenmaal voor. Dat stoppen geld niet alleen voor jou hoor ;)


    Happy Birthday my Potter!

    DEREK schreef:
    (...)
    Nou je weet niet wat mijn oma mij en mijn familie nog meer geflikt heeft dus seriously ik zou je mond er maar over houden.

    Dat weet ik inderdaad niet, maar dat weet ik van niemand hier, dus nee, ik houd mijn mond niet. En al helemaal niet als je het zo zegt :'DD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    x7UP schreef:
    (...)

    Over mijn leven?
    ik gaf een voorbeeld van mijn 2010 om
    aan te geven dat het altijd ergen kan :l
    Verder heb ik niks over mijn eigen leven
    gezegt --'' Dus lieg niet.

    Ja nou blijkbaar heb je dus zelfmedelijden, omdat je dat erger vind. Hallo wat anderen meemaken en jij maakt toch niet uit, voordat de een is iets erger dan voor de ander.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heb ik zelf moeite om een topic te beginnen?
    Dat is het probleem niet --''

    Ik heb geen zelfmedelijden, ik voel me prima
    omdat ik niet zeur over kleine dingen
    die me overkomen. Ik los ze zelf op met
    mijn familie thuis, niet door topcis te openen.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 16:50 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Genius schreef:
    (...)
    Nu zit jij zelf ook over je leven te bitchen op een doorzichtige manier dus beter hou je gewoon je mond dicht.

    Inderdaad!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    x7UP schreef:
    (...)

    Over mijn leven?
    ik gaf een voorbeeld van mijn 2010 om
    aan te geven dat het altijd ergen kan :l
    Verder heb ik niks over mijn eigen leven
    gezegt --'' Dus lieg niet.

    Tuurlijk kan het altijd erger, ze zegt toch ook niet dat het voor haar het einde van de wereld is. Oordeel niet zo snel zeg, jeetje :')
    En ik lieg wanneer ik wil.


    -

    x7UP schreef:
    Heb ik zelf moeite om een topic te beginnen?
    Dat is het probleem niet --''

    Ik heb geen zelfmedelijden, ik voel me prima
    omdat ik niet zeur over kleine dingen.

    hallo iedereen zeurt over kleine dingen daar zijn mensen voor!!! ben je onmenselijk ofzo en dit probleempje met haar oma noem ik geen klein probleempje . een groot probleem b


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Genius schreef:
    (...)
    Tuurlijk kan het altijd erger, ze zegt toch ook niet dat het voor haar het einde van de wereld is. Oordeel niet zo snel zeg, jeetje :')
    En ik lieg wanneer ik wil.

    *kuch*


    Shoganai i ne~

    Eros schreef:
    zulke opa en oma's heb ik ook hoor lieverd


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nou het kwam over alof het voor haar 't
    einde van de wereld is >o<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.