• Ja ik verveel me :'D Haha.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 12:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Alleen op lekkere? ' vroeg hij en keek hem aan. ' Is dat niet een beetje discriminatie ofz?' Hij kauwde op het lolly stokje. ' Misschien iemand met een heel lelijk uiterlijk kan harstikke lief zijn. '

    Mackenzie - City girl
    'Mackenzie' zei ik terwijl ik Abigail een hand gaf. Ik keek haar aan. Ze was mooi, en het belangrijkste van alles. Ze was dunner dan mij, maar ja dat was iedereen. De 2 stemmen in mijn hoofd begon weer te schreeuwen. Ja dat meisje is veel mooier dan jou vetzak. De andere stem : Mackenzie meisje alsjeblieft, doe jezelf dit niet aan, je hongert jezelf uit, je bent graat mager, direct moet je opgenomen worden. Ik schudde mijn hoofd waardoor Abigail me raar aankeek. 'Heb je misschien zin om vanavond uit te gaan? Ik had afgesproken met een vriendin, maar ze heeft afgezegt' vroeg ik aan haar.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Darren

    "Hmm, niet alleen op lekkere,"

    Jamie.

    ' Oh, op welke jongens dan? ' vroeg hij nieuwsgierig.

    Darren

    "Op maar eentje hoor" lachte hij

    Jamie.

    ' 1tje maar? ' vroeg hij verbaasd. ' Is hij heel erg speciaal? '

    Darren

    Hij knikte heftig. "Hij is vreselijk lief en knap en zwijmelzwijmel"

    Jamie.

    Hij begon te lachen en keek hem aan. ' Zwijmel zwijmel? ' zei hij lachend. ' Duwde, je bent echt tot over je oren.. '

    Darren

    "Jaa, ik weet het. Hij is gewoon wef perfect en volgens mij niet bepaald gay"

    woooooooow, teruglezen. en verzinnen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Achjah, wie niet waagt wie niet wint. ' zei hij wijs en keek hem aan. ' Je kunt toch altijd uitzoeken of hij op jongens valt toch? '

    Darren

    "Jaa, maar ik weet het bijna zeker"

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik luisterde zwijgend naar het gesprek en onderbrak ze toen. ,,jeetje, jullie lijken wel een stelletje meiden.'' zei ik palgerig en zag 'ons' huis al.

    Abigail ~ CityGirl.
    Heel even keek ik verbaasd maar glimlachte toen. ,,Sure, lijkt me leuk.'' ik keek haar aan. ,,Zeg maar waar en hoe laat.'' ik pakte myn mobiel. ,,En mag ik je nummer? Das wat handiger (:''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Maar dat ben ik ook. ' zei hij op een meisjes-achtige toon. Daarna keek hij naar Darren. ' Dude, als je het niet probeert, dan weet je het nooit. '
    Hij werpte een blik op hun huis. ' En dat zou toch een beetje zonde zijn toch? ' Hij spuugte zijn lolly stokje uit en keek naar Darren. ' En anders wil ik je wel helpen ^^ '

    Darren

    "Jeems, 1 ding, ik denk niet dat ik val te helpen"