• Titel verhaal: And i go back to December, all the time.
    Info verhaal:
    Fallon woont met haar broertje, zusje en moeder in Nederland. Haar grotere broer Jesse McCartney, zanger en acteur, woont samen met zijn vader in Amerika. Haar moeder Lizz wilt weer terug naar Amerika, Fallon en haar familie woonde sinds Fallon's vierde jaar al in Nederland en spreken de taal ook best goed. Fallon moet afscheid nemen van haar vrienden en vriendinnen. Ze vindt het aan de ene kant heel erg vervelend dat ze hen moet verlaten, maar aan de andere kant wilt ze ook wel weer wat nieuws. Fallon is erg bekend, waaronder de beroemdheid van haar broer, en word af en toe wel herkent in Nederland. Later in Amerika wordt ze meer herkent. Ze vindt het vaak niet leuk om het zusje van Jesse McCartney te zijn, omdat iedereen haar alleen maar daardoor herkent. Fallon gaat, als ze naar Amerika verhuist, meteen de volgende dag naar haar nieuwe school toe. Ze weet nog niet dat Justin Bieber, Chaz Somers, Ryan Butler, Christian Beadles en Caitlin Beadles op die school zitten.
    Fallon wordt later goed bevriend met ze, en ze begint verliefd te worden op twee jongens! Ze is nog nooit eerder verliefd geweest en dan moet het meteen een ramp worden ...

    Laat alsjeblieft een reactie achter,
    zo weet ik of ik mijn verhaal moet plaatsen ja of nee.
    Dank je. (flower)

    XoXo.

    PS:
    Ik wist de namen van Jesse's ouders niet, als jij ze wel weet kan je ze me mailen in PB of Gastenboek, dankjewel. :)


    They were never in fact homeless

    ik vind het spannend! doen zou ik zeggen!


    All I need is your love

    klinkt goed^^


    -

    verkeede forum