• Ja ik verveel me :'D Haha.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 12:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, ik ook xD


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Mackenzie
    Het was inmiddels al avond en ik hoorde de deurbel gaan. Met mijn killerheels aan loopte ik naar de deur en liet ik Abigail binnen. 'Uhm we moeten nog even naar de buren, ik ben het vanmiddag vergeten te vragen'loog ik, ik ging haar echt niet vertellen dat ik zo'n schijterd was.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Om de een of andere reden voelde ik me nogal alleen, ik haatte het en stond op. Ik liep de gang in om naar boven te gaan maar zag Andy op de gornd liggen xDD Ik knipperde even verbaasd met myn ogen en hurkte bij 'm neer. ,,Hé Andy, waarom lig je op de grond?'' ik prikte in zijn wang xD

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik keke verbasd naar Mackenzie en knitke toen. ,,ik vind 't goed hoor.'' zei ik en stapte met haar naar buiten. ,,Waar wonen ze?''

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 11:53 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Andy is niet in zijn kamer ._.
    Andy ligt ergens in de gang te slapen xD


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Aaawh <3 Even wijzigen


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maarmaar, ik ga, douchen en alles, ga vanmiddag naar de film (again) ^^
    <3


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Ghehe

    Darren
    Hij keek naar Jamie. "Weetje, ik zei wel 1tje in het bijzonder, maar eiglijk zijn het er 2"

    Jamie.

    ' Andy. ' zei hij metteen en keek Darren aan. ' Toch? '

    Darrne

    Hij werd rood en knikte. "Ben ik echt zo doorzihctig ?"

    Jamie.

    ' Najah, beetje. ' mompelde hij. ' Maar eigenlijk is het niet slim om verliefd te worden op je bandmaatjes. ' Hij keek met een dringende blik aan. ' Want door die stomme verliefdheids gedoetjes kan de band uit elkaar vallen.. '

    Darrenn

    "Ik weet het, het is vreselijk" jammerde hij.

    Fieke heb jij mij toegevoegd op msn? :3


    Jamie.

    Voorzichtig sloeg hij zijn armen om Darren heen. ' Maarjah,.. ' mompelde hij en keek even voorzich uit. ' Die dingen gebeuren, toch? '

    Mackenzie
    'Ze wonen hiernaast' zei ik terwijl we samen naar de buren liepen. Abigail belde aan. Na een tijdje wachten werd er opengedaan...


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    juah ;D

    Darren
    Hij drukte zn hoofd teegn Jamie's borstkast aan

    Vervolg topic

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 12:53 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.